pátek 10. března 2017

DM - kapitola 2


Kapitola 2 – Snílek psal, jak pomíjivec četl


Zdravím, tady Suzuki.

Jelikož mám slabé vzezření, od svých školních dnů mi z nějakého důvodu říkali Satou, takový Suzuki.

I když ve snech necítíte bolest, stejně můžete cítit náznak bolesti, když sníte o zubním kazu.

Ne?

No, to je taky dobře.



Zdá se, že jsem na dvě hodiny omdlel po té silné bolesti, když Meteorický roj ustal.

V menu se zobrazuje čas. Praktické.

Tělo mám napůl zahrabané v zemi.

Ha? Nedokážu vstát...

Je to pocit, jako když v zimě nedokážete vstát z postele.

Zdá se, že se mi ruce hýbou, ale operovat v menu je problematické, protože mám pocit, že mám ztěžklé ruce.

Kéž bych tak měl ESP, abych mohl operovat s menu a zkontrolovat protokol.

Když jsem si něco takového představil, vážně se to stalo. Skutečně sen. Na divných místech je to neomezené.

Když jsem se s touhle myšlenkou podíval do protokolu, ukázala se tam zpráva [Satou leveloval] a jak jsem roloval protokolem zazněla to známé SFX levelování [Chararacchara~].

Jak jsem dál roloval, konečně jsem v protokolu našel jinou zprávu.

> Získána technika [Povolávací magie: Cizí svět].

> Získána povolávací magie [Meteorický roj].

[Meteorický roj] je ta magie povolávající meteority, že?

Magie, co ve FFW neexistuje. Povolávací magie má povolávat jenom duchy a golemy. Ačkoli ta část s tím světem mě trochu trápí. Ani ve FFW, ani ve WW není žádný [Cizí svět]. Trápí mě to, i když je to sen.

Zprávy o [Levelování] pokračují.

Jelikož je tam uvedený i čas, pořadí zpráv nemůže být špatné. Popořádku to je [Získána technika], [Získána magie, co patří k technice], [Levelování].

Jinými slovy tohle je ten druh RPG, co vás nenechá automaticky naučit techniku a magii, když se vám zvedne level!

„Ne, ne, proč dělám analýzu uprostřed snu...”

Evidentně se vynořil můj zvyk z hráčského období, analyzování věcí.

Ale to nevadí, i když je to ve snu trapné, pokračujme v analýze.

Dokonce i v téhle situaci moje skutečné tělo vlastně řádně odpočívá!

Zavřel jsem protokol a rozhodl jsem se zkontrolovat kolonku s magií a technikami.

„Ale předtím.”

V [Nastavení] jsem nastavil, aby se [Protokol] otvíral defaultně.

Je otrava to pořád přepínat.

Magie je [Meteorický roj] a [Průzkum celé mapy].

Techniky jsou [Povolávací magie: Cizí svět] a [Přírodní magie: Cizí svět].

Zdá se, že [Průzkum celé mapy] patří do kategorie přírodní magie.

Jsou tu registrované použitelné magie a techniky?

Ale stejně to nemůžu použít, když si to nepamatuju. Tentokrát se zdá, že exkluzivní použití počátečního bonusu má nepravidelný vzorec. Jako programátor jsem tu představu zamítl.

Můj status se značně změnil. Přece jenom se mi level zvedl z 1 na 310. Limit ve FFW by měl být 50. když jsem šel spát. Ačkoli když jsme dělali testy na serveru, tak jsme ho zvedli na nekonečno, takže možná že tahle vzpomínka ovlivnila tenhle sen.

Zkušenostní body jsou seřazené do závratného 9 místného čísla, u kterého nemám zájem ho číst. Chci mít tečku za každým třetím číslem. Tak to navrhnu na další update.

Hodnota atributu Síly (STR) a Inteligence (INT) je na 99. Klient FFW zastavil hodnotu na 99, ale ve skutečnosti tam není žádné omezení. Když jsme zvedli omezení levelu, tak se i hodnota atributů podle toho zvedla... Jinými slovy skutečná hodnota by mohla být taky vyšší?

Vytrvalost (HP) a MP (Magická moc) a Stamina (SP) jsou všechny na 3100. Tohle je nastavené, aby každý level povýšily o 10. Existuje spoustu přístupů, jak redukovat spotřebu, a to různými technikami.

Je to udělané takhle, protože podle plánovače je úprava otravná, pokud bychom každou hodnotu navyšovali jinak.

Navíc dostupné technické body jsou také na 3100.

Snížilo se to o ty dříve získané techniky?

Když jsem se pořádně podíval na kolonku technik, obě techniky byly zašedlé.

Když jsem je poklepal, objevilo se [Magické umění: Cizí svět Lv0]. Když jsem poklepal na ten text s Lv, objevil se potvrzovací dialog [Prosím přidělte body (1-10)], takže jsem tam zkusil dát 10.

Bez jakéhokoli SFX text zbělal a změnil se na [Magické umění: Cizí svět Lv10]. Technické body jsou na 3090. 1 level = 1 technický bod. Snadno pochopitelné. Když jsem na to zkusil znovu poklepat, objevila se zpráva [Maximum level].

V kolonce magie je text [Průzkum celé mapy] bílý, zatímco [Meteorický roj] zůstal šedý.

Zdá se, že nemůžete splnit podmínky pro použití magie, pokud levelu techniky nepřidělíte body. Takže jsem na [Povolávací magii: Cizí svět Lv0] dal taky 10 bodů.

I v kolonce tituly je hodně nových věcí.

Jako první [Zabiják netvorů]. Jo, tohle chápu. Pak [Zabiják Šupinového kmene], [Kalamita Šupinového kmene], [Přirozený nepřítel Šupinového kmene]. Nejsem si jistý, co znamená Šupinový kmen, ale pravděpodobně to jsou plazí netvoři. Navíc [Zabiják wyvernů], [Zabiják draků (nižší)], [Zabiják draků (nezletilý)], [Zabiják draků (dospělý)], [Zabiják draků (dávnověký)] a pak donekonečna pokračují další [Zabijáci draků] s ( ) uvnitř.

No, s takovým množstvím draků chápu, proč došlo k takovému nemožnému vylevelování až na řád 300. Před tím útokem byla mapa celá rudá.

Pak se stejně jako u Šupinového kmene, objevil se titul [Přirozený nepřítel Dračího kmene] a jako poslední je titul [Zabiják Boha].

Věříte v boha?

„Počkat, kdy jsem nějakého zabil?”

Poklepal jsem na protokol a hledal [Bůh].

> Porazil Dračího boha Akon Kaguru!

Tam, důvod pro zabijáka boha. Aha, meteorický roj zabil také boha.

Aha, zabil jsem ho...

Zbývají jenom dvě, technika zabíjející boha!!

Ne, ne, proč bych je zabíjel?

Ale v protokolu se neukazuje újma, takže nevím, jak byl mocný.

Ve FFW a WW by se měla zobrazovat újma z posledního útoku, ale... hádám, že nemá smysl zpochybňovat sen.

Jelikož je lehčí se pohybovat, zvedl jsem se.

V [Nastavení] jsem vypnul ikonu pro [Meteorický roj], protože se nechci stát nepřítelem lidstva, kdybych na ni lehkomyslně klikl.

Ach, správně, ještě jsem nepoužil kolonku magie.

Překlikl jsem na kolonku s [Průzkumem celé mapy] a [Meteorickým rojem].

Takže, jak to použiju. Přemýšlel jsem, jestli bude fungovat, když na to normálně poklepu.

Když jsem zkusil [Průzkum celé mapy], nedošlo k žádné konkrétní změně.

Když jsem zkontroloval protokol, je tam zpráva [použita magie: Průzkum celé mapy].

MP ve statusu kleslo na 3090. Zdá se, že spotřeba je 10 MP. Přidal jsem HP a MP do základních ukazatelů, protože je otrava to pokaždé kontrolovat.

Kromě mě se na radaru nic nezobrazuje.

Je pěkné, že tu není žádný nepřítel, ale takovéhle masové zabíjení není sranda. Ne, počkat, ve hře to je normální.

Jelikož nejsou žádné oběti, tak hádám, že to je v pohodě? Pomalu jsem poklepal na [Meteorický roj].

Mám pocit, jako by mi něco hodně vysávalo energii. Viděl jsem, jak mi MP vytrvale klesalo. Zastavilo se to, když se spotřebovalo přesně 1.000 MP.

Když jsem to použil poprvé, nebyl to takovýhle pocit, hádám, že tehdy jsem nepoužíval svou vlastní magii.

Vzhlédl jsem k obloze. Ještě žádný meteorit. Když uvážím, jak to bylo minule, mělo by to být brzy.

A pak mraky roztrhaly shluky meteoritů.

Obrovské. Co to kruci je.

Jsou 100 krát větší než předchozí meteority.

Instinktivně a bez přemýšlení jsem běžel.

Samozřejmě směrem od zóny dopadu.

Běžel jsem, co nejrychleji jsem dokázal, s hlasitými zvuky neustálých dopadů meteoritů na pozadí.

Odpor vzduchu je příliš silný, jako kdybych běžel ve vodě. Když ve snu běžíte, normálně máte pocit, že to je pomalé, nebo jsem to jen já?

Překulil jsem se na druhou stranu malé stěny z kamenů, co vypadala jako stůl. I když jsem řekl, že je malá, má zhruba sto metrů v průměru, takže jako štít poslouží.

Jak jsem se schoval, proletěla kolem tsunami prachu. Oblakem prachu se čas od času prokutálely kameny velikosti člověka, trochu mě zamrazilo.

Přemýšlím, za jak dlouho to pomine. Když se oblak prachu usadil, vyšplhal jsem se na kamennou stěnu, abych se podíval na ten dopad.

Jelikož je ten sráz celkem strmý, zkusil jsem skočit přes 50 cm překážku.

Pon. Vyletěl jsem 5 metrů vysoko a měl jsem pocit, že jsem slyšel tohle SFX.

S mírnou panikou jsem dopadl na skalní převis.

„Ten nárůst ve statusu, to je ale vtip~”

Zkusil jsem své roztřesené tělo obalamutit tím, že jsem mluvil sám na sebe.

„Ty obrovské meteority jsou taky pravděpodobně kvůli tomu nárůstu v INT~”

Běžel jsem nahoru po stěně střídavým odrážením od různých převisů a říms jako nějaký ninja ve hře nebo manze. Jak praktické. Dokonce i ve snu mám celkem vysokou adaptabilitu, pokud to tak sám můžu říct.

V dálce vidím rozpad prachového hřibu. S největší pravděpodobností jsou to usazeniny, co se přimíchaly k tomu pádu. Kdyby byl tohle skutečný svět, tak by to způsobilo neúrodu a újmu na zdraví, kvůli nedostatku slunečního světla.

„Každopádně to je sen, i kdybych o tom přemýšlel, nedá se s tím nic dělat.”

Myslím, že je zlé, že to je příliš skutečné.
---------------------------------------------

<Předchozí>...<Následující>

2 komentáře: