neděle 31. května 2020

ICDS - kapitola 14


Kapitola 14 – Svět se stal kobkou (7)


„Kiyaaaa!”

„Kyaaak!”

Hroziví duchové obrátili svou pozornost na nás. Rychle jsem pohledem přelétl místnost, abych našel Královnu přízraků. Jak jsem čekal, shlížela na nás z trůnu v nejzazší části místnosti. Vypadalo to, že byla 3 metry vysoká a měla podobu ženy.

„Lidé se opovážili vstoupit na mé teritorium? Vytáhnu z vás duše a nechám vám trpět celou věčnost!”

„Nejdřív se postaráme o přízraky!”

Útočná strategie se moc nelišila od strategie u Lorda orků. Proti všem těm přízrakům, co k nám letěli, jsem použil Bouři a vytvořil cestu.

„Kuaaaaak!”

„Dobrá, pojďme!”

„...Ech?”

„...Ano?”

Jelikož jsem použil 300 many, abych zabil zhruba 30 přízraků, měl jsem pocit, že to je oprávněné. Ale zdálo se, že členové mé družiny nesouhlasili. Vzpomínal jsem si, že vůdce družiny řekl, že Královna přízraků měla techniku, co povolala přízraky, když jejich počet klesl. A že se jich tedy musíme rychle zbavit. Co na tom bylo špatného?

„Je nějaký problém?”

„V jakém jsi levelu?”

„10. Copak v něm nejsme všichni?”

„Vážně jsi v levelu 10?”

„Ano, vážně.”

Měl jsem trochu divný pocit, jak jsem je opakovaně slyšel říkat „deset” (Pozn.: slovo deset se v korejštině trošičku podobá jedné nadávce). Když jsem nespokojeně odpověděl, vůdce družiny namítl, jako kdyby slyšel tu nejabsurdnější věc na světě:

„Která technika umožňuje levelu 10, aby zabil 30 přízraků ve stejném levelu?”

„Technika kopí vyššího řádu.”

Přesněji řečeno to byla technika kopí vyššího řádu v levelu 2. Techniky zbraní vyššího řádu bylo vážně těžké vylevelovat.

„V-vyššího řádu...”

„Tohle je moc Korunního prince...”

„Korunní princ...”

Měl jsem pocit, že umřu rozpaky. Mezitím Královna přízraků prováděla povolávací gesta.

„Blíží se víc přízraků! Moje mana má taky limit, takže tu techniku můžu použít už jenom dvakrát!”

„Ach, lidi, útok! Kněžky, připravte si kouzla anulující stavové účinky!”

„Dobře!”

Když se vůdce družiny chopil velení, všichni vyrazili vpřed. Ačkoli jsem také utíkal, zatímco jsem pobíjel příchozí přízraky, Královna přízraků povolala deset přízraků najednou. Ti povolaní přízraci se k nám rozletěli, jen co je to povolalo, a Královna přízraků začala znovu se svými povolávacími gesty.

„Vážně je otravný duch. Když počet přízraků klesne pod dvacet, začne povolávat víc!”

„Já se postarám o přízraky, takže vy se můžete zaměřit na újmu!”

„Dobře! Lidi, použijte auru!”

Kolem meče vůdce družiny se ovinula namodralá aura. Jak jsem zdolával přízraky, vůdce družiny a pět dalších lidí používalo své meče, čepele a kopí k útoku na Královnu přízraků. I když ječela bolestí, nepřestala povolávat přízraky.

„Haaap!”

Vydal jsem ze sebe kurážný pokřik a aktivoval Bouři, abych znovu smetl přízraky. Z mého těla se vzedmula mana, jak cestovala z mého srdce k pažím a ovinula se kolem mého kopí. A jak jsem bodl, vytvořila spirálový vír.

BUM!

„Kiyaaaaa!”

„Syaaaa!”

Bouře smetla většinu zbývajících přízraků. Královna přízraků přestala se svým povoláváním a vydala ze sebe rozhněvaný výkřik.

„KIYAAAAA!”


| Královna přízraků použila Nářek mstivého ducha! Všichni členové družiny jsou pod vlivem stavu zmatení! Všichni členové družiny jsou pod vlivem stavu strachu! |

| Pokusil ses vzdorovat. S 22 body charisma a 11 body štěstí máš 28% šanci na odolání... Odolání selhalo! Dostal ses pod vliv zmatku a strachu! |



Cože? Co se zrovna stalo? Najednou jsem nedokázal řádně udržet rovnováhu. Točila se mi hlava a chtělo se mi spadnout na zem. Nechápal jsem, co jsem tu dělal. Jen jsem si chtěl lehnout a odpočívat.

Když jsem zvedl hlavu, byl jsem v obklíčení několika Palludií. Huk! To snad ne, Palludia!

„Ty Orku!”

„Mizero Orku!”

„Opovažuješ se mě ignorovat?”

„Jsi jenom Ork!”

„Zabiju tě!”

„Promiň! Nechtěl jsem tě ignorovat!”

„Jako kdyby mě to zajímalo!”

„Chcípni!”

„Ujééééé!”

Všechny ty Palludie na mě najednou skočily. Zemřu, přímo tady zemřu! V tom okamžiku...

„Zachraň ty, jež skolila temnota! Očista!”


| Zbavili tě účinků stavu. |


„Jéje, Palludio, prom— Ech?”

Když jsem se vzpamatoval, všechny Palludie zmizely a proměnily se na přízraky. Ne, od samého začátku to nemohly být Palludie. Byly to přízraky. To jsem si je ve stavu zmatku spletl s Palludií? Proč jsem se jí vůbec tak bál?!

„Vůdče!” zakřičela jedna kněžka najednou.

Když jsem spěšně otočil hlavu, viděl jsem, jak Královna přízraků donekonečna vysílala ektoplazmické šípy na vůdce družiny. Zdálo se, že neměl žádný Duchovní štít nebo mu musel dojít, neboť zbledl a brzy padl.

„Zatraceně, vůdce zemřel!”

„Královna přízraků znovu povolává!”

„Kuk, tímhle tempem...”

Jen jsem se nadál a nájezd měl skončit neúspěchem. Copak jsem neměl předmět přímo na tuhle situaci? Honem jsem z inventáře vytáhl Duševní bombu a hodil ji na Královnu přízraků. Jakmile na ni bomba dopadla a vybuchla, ozvala se rána a Královna přízraků se zapotácela.

Kwang!


| Duševní výbuch se aktivoval! Královna přízraků utrpěla 1.496 bodů zranění. |

| Přízrak utrpěl 700 bodů zranění. |

| Přízrak utrpěl 4.700 bodů zranění. |



Zatraceně, mohlo to způsobit zranění o 5.000 bodech a udělalo to jenom 1.500?! Ačkoli mě síla Duševní bomby zklamala, podařilo se mi ji zastavit. Dva přízraky stojící vedle ní v tom výbuchu také zemřeli. Teď bylo na čase obrátit situaci! Rozhodl jsem se použít techniku, co jsem držel v tajnosti.

„VŠICHNI, DO ÚTOKUUUU!”


| Použil jsi Válečný pokřik Lorda orků! Všechny členy družiny to zbavilo účinků negativních stavů. Útočná síla všech členů družiny během trvání vzrostla o 50%. Všichni členové družiny jsou ve stavu super-brnění a nepřátelské útoky je neohrozí. |


„C-co je tohle?”

„Není to technika Lorda orků? Kdo ji použil?”

„To snad ne, to byl Korunní princ!”

„Přestaňte tlachat a útočte!”

Cítil jsem, jak moje tělo pod účinkem super-brnění září, a vyrazil jsem ke Královně přízraků. Když jsem bodl kopím, cítil jsem jednoznačnou reakci. Co jiného čekat od 50% nárůstu útočné síly!

„Kiyaaaak!”

„Chcípni!”

Budu muset zapracovat na svém zvyku během boje křičet. I když jsem si v duchu vyhuboval, navenek jsem se choval divoce jako divočák, kterého zrovna praštili. Zdálo se, že členové družiny pochopili, že na otázky bude čas později, neboť mě následovali a zaútočili na Královnu přízraků.

Útok od celé družiny! Ani nemluvě o tom, že byli o 50% silnější! Královna přízraků nedokázala dokončit své povolávání a klopýtla. Když nádherná žena spadla, bylo mužským instinktem pomoct jí vstát. Nikdo z mužů tady bohužel neměl touhu Královnu přízraků doprovázet.

„Kiyaaaaak!”


| Královna přízraků použila Nářek mstivého ducha. Stav super-brnění účinek stavu ignoroval. |


Jů! Nevěděl jsem, že stav super-brnění měl takový účinek.

Po pravdě řečeno, jelikož super-brnění bylo tak nezvyklý stav, nevěděl jsem o všech jeho použitích. Ale věděl jsem, že tohle byla nejlepší příležitost Královnu přízraků vyřídit.

Zkontroloval jsem, kolik mi zbývalo many.

Pořád kolem 300. Co mám dělat? Schovat si ji? Ne, pokud si ji schovám a Válečný pokřik Lorda orků skončí, bylo by to strašné. Nepochyboval jsem, že uspěju, ale nechtěl jsem zbytečně posílat další členy družiny na týdenní prázdniny.

„Kuk, tlačí nás zpět!”

„Tahle Královna přízraků! Dokonce i její fyzické útoky jsou silné!”

„Sinoa co nevidět umře! Vylečte ji!”

„Kiyaaaa! Ať vás mstivý duch spálí zaživa, lidi!!”

Nakonec jsem se rozhodl. Jediným máchnutím jsem srazil přízraky, co se ke mně blížili, a mírně jsem stáhl kopí vzad. Tohle nebyla technika kopí, co jsem se naučil od Peruty, ale technika kopí rodiny Kang, co jsem se naučil od otce.

Soustředila sílu celého těla do hrotu kopí a pronikla do nepřítele. Když člověk vlil veškeré své soustředění do hrotu kopí, vytvořilo to jediný úder, co předčilo lidská omezení.

S tím jsem ovinul spirálový proud many, co jsem používal v Bouři. Hrot kopí se začal chvět a já ho držel jen pouhou sílou vůle. U počinu, který vlil úplně všechno do jediného útoku, nebylo dovoleno ani trošku váhání nebo kolísání.

„Ech, Korunní princ něco dělá.”

„Někdo zadržte Královnu přízraků! Snaží se utéct!”

„Korunní princi, honem!”

Neměl jsem ani energii odpovědět. Zatraceně, kontrolovat manu a kontrolovat sílu celého těla. Jak jsem dělal tyhle dvě věci najednou, měl jsem z toho příšernou bolest hlavy. Vážně bylo nemožné dělat tyhle dvě věci najednou? ...Ne, počkat. Copak mana nebyla součástí mé síly? Proč jsem se snažil držet tvaru Bouře? Byl to útok zaměřený na jediný bod. Proč jsem prostě nemohl soustředit manu jako jeho součást?

Jakmile jsem si to uvědomil, proud many kolem kopí zmizel. Místo toho začala má mana plynout z těla k hrotu kopí. Kvůli proudu čistého, bílého světla, co plynul a shromažďoval se na hrotu kopí, to vypadalo, jako kdybych shromažďoval energii na výbuch energie.

Ale musel jsem to rychle ukončit. Cítil jsem, jak mi docházela mana. Mohl jsem udělat jenom jedno: nadechnout se a bodnout. V tomto poklidném stavu jsem upřeně zíral na hruď Královny přízraků, cíl mého útoku.

„T-to není možné... To světlo je...”

„Hrdina? Aha, Korunní princ je Hrdina svého světa. Myslel jsem si, že je příliš silný...”

K uším mi nedolehla žádná slova. Zrovna teď pro mě bylo důležité jen jedno, a to tento útok. Celé své soustředění jsem zaměřil na tento útok.

Načasování útoku přišlo překvapivě. Bylo to v okamžiku, kdy se Královna přízraků snažila použít další Nářek mstivého ducha a také chvilku před tím, než skončil Válečný pokřik Lorda orků.

Bodl jsem svým kopím.

Puuuk.

Mým tělem překvapivě plynula měkká senzace, jako když člověk zabodne vidličku do koláče. Usmál jsem se. Věděl jsem, že tenhle útok uspěl. Nebylo možné, aby to selhalo.

„KIYAAAAAA!”

Královna přízraků ze sebe vydala hrůzostrašný řev a pomalu zprůhledněla. Zároveň s tím se před námi osmi členy družiny (zdálo se, že zemřel někdo další, aniž bych si toho všiml) objevilo velké okno.


| Dostal ses do levelu 11. Získal jsi právo vstoupit na 11. podlaží. |

| Získal jsi 5 bonusových bodů. |

| Získali jste 3.000 zlatých. Rovnoměrně se rozdělí mezi členy družiny. Získal jsi 375 zlatých. |

| Odměny budou rozděleny dle zásluh. |

| Kang Shin má nejvyšší zásluhy. Vyber si odměnu. |



„Kyaa, dokázali jsme to!”

„Vyhráli jsme, vyhráli!”

„Ať žije Korunní princ!”

„Korunní princ je nejlepší!”

Po chvilce, kdy všichni jen tak tupě stáli, se vrhli na mě. Protože většina z nich byly ženy, málem jsem kvůli jejich sladké vůni a jemnému dotyku přišel o rozum.

„Všichni Korunního prince pusťte. Musí si vybrat odměnu.”

„Ach, správně. Promiň, Korunní princi.”

„Promiň, Korunní princi, ale v té chvíli jsi vypadal tak skvěle!”

„Tohle stranou, proč mi všichni říkáte Korunní princ...?”

Vyjádřil jsem svou nespokojenost s přezdívkou, která se zdála nadobro zakotvená, a podíval jsem se na seznam odměn.


| 1. Čelenka Královny přízraků |

| 2. Střední lektvar |

| 3. Manový lektvar |

| 4. Elixír na pročištění duše |

| 5. Oříšek záchrany |

| 6. Magická kniha Oživit mrtvé |

| 7. Duchařské boty Královny přízraků |

| 8. Lékárnička |


...Hu, huhu, huhuhu.

„Hiik, Korunní princ se směje.”

„Hm? Co se mohlo objevit?”

„Ach, já jsem v zásluhách třetí. Doufám, že máme aspoň tři předměty z Královny přízraků...!”

Huhu, neboj se, získáš, co chceš. A já samozřejmě taky! Vybral bych si v této chvíli něco jiného? Bez náznaku zaváhání jsem si vybral číslo 4, Elixír na pročištění duše.


| Elixír na pročištění duše (vzácné) |

| Během života se všechny duše zašpiní a smísí se s nečistotami. Když tělo zakusí náhlý růst, duše často není schopna přizpůsobit se novému tělu a dokonce degraduje. Elixír na pročištění duše pročišťuje duši a posiluje ji, aby se hodila k tělu. Pročištěná duše pozitivně ovlivňuje tělo, ale také manu. |

| Upozornění: když elixír pozře člověk, jehož duše už byla maximálně pročištěná nebo jenž má slabou duši i tělo, může to způsobit permanentní újmu nebo v nejhorším případě dokonce smrt. |



Jak jsem čekal! Když jsem bez váhání spolkl pilulku na pročištění duše, měl jsem pocit, jako kdyby na mě někdo lil horkou vodu. Ale silou vůle jsem to vydržel. Když ten pocit vyprchal, objevila se zpráva, co jsem čekal.


| Pročistil sis duši. V důsledku toho se tvoje magie a charisma zvýšila o 1 bod. |


Ech, proč se mi zvýšilo charisma? Ačkoli jsem tohle nečekal, jelikož to byla dobrá věc, rozhodl jsem se o tom moc nepřemýšlet.

„Jů! Zbývají tu dvě položky z Královny přízraků!”

„Tenhle nájezd byl v mnoha ohledech úžasný!”

„Kya, magická kniha!”

„„Korunní princ! Korunní princ!””

Mohli byste přestat skandovat „Korunní princ”?! Prosím, prosím vás!
-----------------------------------------------


~ Takže premiéru s Královnou přízraků máme za sebou, teď už jenom nekonečné reprízy. A nakonec samozřejmě sólo vystoupení, aby Shin oškubal Lorettu. ~


Hlavní stránka novely
Seznam postav


<Předchozí>...<Následující>

5 komentářů:

  1. Děkuju za překlad. Kdyby jenom členové družiny věděli že největší postrach Koruního prince je jejich princezna.

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem, tal sa spusti slučka s opakovaním až do momentu keď bude schopný JU poraziť sám (chudák Loretta - našla si na misie zlého človeka)
    PS: mal by sa čo najskôr ozvať "princezne"

    OdpovědětVymazat