pondělí 4. července 2016

EGA - kapitola 2 (Průměrný závěr)


Kapitola 2 – Průměrný závěr


Než jsem se nadála, byla jsem v lese.

Okolní mohutné stromy a keře rostly hustě vedle sebe a podle světla pronikajícího mezi listy stromů jsem věděla, že je den, ale i tak tam bylo šero a temno. Jelikož jsem ležela tváří dolů, zvedla jsem hlavu a rozhlédla se kolem. Když jsem se ujistila, že jsem sama, vstala jsem. Oprášila jsem se od hlíny a listů, co se mi nalepily zepředu na tělo.

Nakonec mi ten bůh (prozatímně) šaty nedal. Copak se nahá slečna jen tak vyhazuje, i kdyby to byl vtip? V manze a novelách je spoustu příběhů o tom, jak to člověka vrhne do jiného světa, ale ještě nikdy jsem neslyšela o tak špatném zacházení jako tohle. Takhle nemůžu jít ani do města a nemůžu ani jen tak jít po silnici. Nebo spíš jsem vážně ráda, že jsem uprostřed lesa.


Prozatím, i když kolem nikdo není, bych si ráda našla aspoň něco na zakrytí, ale evidentně při sobě nemám vůbec nic. Dokonce i když se rozhlédnu kolem, nevidím dostatečně velký list, kterým bych se mohla zakrýt.

Jak jsem nevěděla, co se sebou, najednou jsem si vzpomněla, co ten bůh (provizorně) řekl, že mi dá. Pokud si to správně vybavuju, kromě mého přání mi dal fyzické schopnosti, magickou moc a inventář... inventář?

Pokud to má skladovací schopnost jako ty věci, co se často vidí v hrách, nemohlo by být něco uvnitř?

Ale nevím, jak se to používá.

No, prozatím...

„Inventář.”

Když jsem to zkusila vyslovit, zjistila jsem, že se mi před očima objevil poloprůhledná obrazovka.

------------------
krátká dýka 1x
kožená róba 1x
-------------------


Aach, uvnitř jsou věci.

Jasně to zní jako začátečnické věci, ale v tomhle okamžiku mi na tom vážně nesejde. Bylo to oblečení, které jsem tak zoufale chtěla. Chci ho za každou cenu vytáhnout.

Snažila jsem se dotknout patřičného místa, ale displej byl jenom vidět a nedalo se ho dotknout. Zdá se, že s tím nemůžu zacházet jako s dotykovým panelem.

Rozhodla jsem se zkusit si myslet: Róbo, pojď ven~. A zjistila jsem, že se z mého stínu najednou vynořila tmavě hnědá róba.

Co? Tenhle stín je můj inventář?

Zdá se mi to jako neuvěřitelně zlodušské gesto, ale prozatím to nechám tak a obleču se do róby. Na dotyk je drsná a levná a uvnitř jsem stejně nahá jako předtím, takže to profukuje. Ale prozatím se mi podařilo se zahalit, takže jsem si vydechla úlevou... V duchu.

Jelikož jsem se uklidnila, rozhodla jsem se prozkoumat displej před svýma očima. Jelikož jsem vytáhla róbu, na seznamu teď byla jenom krátká dýka. Jako test jsem zvedla kámen vedle svojí nohy a zatímco jsem myslela na to, aby se uložil, pustila jsem ho na svůj stín. Stín ten kámen dočista spolkl a na displeji teď byl dodatek: [normální kámen x1].

„...”

Jako další jsem pomyslela na to, aby se inventář zavřel, a displej najednou zmizel. Když jsem se se zavřeným displejem soustředila na to, abych ten kámen vytáhla, ten kámen se objevil ze stínu. Když jsem pomyslela na to, že chci ten kámen zase uklidit, kámen se zase prostě ponořil do stínu.

Hmm, zdá se, že dokonce i se zavřeným displejem můžu cokoli vytáhnout, když vím, co je uvnitř.

Jelikož nevím, co se může stát, rozhodla jsem se vytáhnout krátkou dýku a držet ji v pravé ruce.

Podle toho, co se do teď stalo, to vypadá, že tohle je svět se systémem jako ve hře. V tom případě...

„Status.”

Přesně jak jsem čekala, objevilo se jiné okno než předtím.

Jméno: Anri
Rasa
člověk
Pohlaví
žena
Věk
17
Level
1
Povolání
mág
Mana
3.031.504
Titul
Dítě Zlého Boha
Schopnosti
- Aura Zlého boha (Lv.5)
- Mystické oko podlé autority (Lv.5)
- Božské kouzlo (Lv.7)
- Odolnost vůči abnormálním stavům (Lv.6)
- Temná magie (Lv. 6)
- Inventář (Lv. 4)
Vybavení
- Krátká dýka
- Kožená róba


Bylo tam tolik věcí, které jsem chtěla okomentovat, že jsem nevěděla, kde začít, ale ze všeho nejdřív bych ráda řekla jednu věc.

Máš to špatně.

Moje jméno 安里 je příjmení Yasuzato. Není to křestní jméno Anri.

V touze s tímhle jednostranně upraveným jménem něco udělat jsem se snažila dotknout toho místa na displeji, ale přesně jako u předchozího menu inventáře jsem se ho nemohla dotknout.

I když jsem se soustředila a myslela si „změň se~”, nestalo se vůbec nic. Po pár pokusech a omylech jsem zjistila, že s tím nemůžu nic dělat. A tak jsem to vzdala a obrátila pozornost k ostatním kolonkám.

Moje rasa, pohlaví a věk jsou v pořádku a co se týče mého levelu 1, nic jsem neudělala, takže být Lv.1 je přirozené. Svévolně ze mě udělali mága, ale nemyslím si o sobě, že bych byla fyzický typ, takže to není tak, že bych s tím měla nějaký problém.

Ale hodnota mé many, nebo co to je, je divná. Ne, no, nevím, jaká je u toho průměrná hodnota, takže si tím nemůžu být jistá, ale vypadá to, že to číslo je jasně abnormální.

A navíc je tu ještě něco víc zneklidňujícího.

„Dítě Zlého Boha?”

Proč mám přidělený tak zlověstný titul? Jediný bůh, kterého znám, je ten bůh (provizorně), co mě hodil do tohohle světa. Byl ten chlápek zlý bůh?

No, měl ještě pochmurněji vyhlížející oči než já, takže nehledě na to, jak se na něj člověk kouká, nezdál se jako něco svatého, takže když mi to takhle řeknete, uvěřila bych tomu.

Když jsem obrátila oči k titulu, ukázaly se mi podrobnosti a dodatečné vysvětlení.



----------------------------------------------
<Dítě Zlého Boha>

Z moci Zlého Boha božské dítě,
jemuž bylo uděleno požehnání temnoty.
-----------------------------------------------


Co ten zlý bůh kruci chce dělat, když mi dává takové fantastické zázemí?

Takže odložme tohle unikání realitě, protože je na čase obrátit oči k jádru problému. V kolonce schopnosti jsou „Aura Zlého boha” a „Mystické oko podlé autority”.

Když to vezmu tak, že 'mystické oko' je změna mých očí a 'aura' jako atmosféru, můžu říct, že tohle odpovídá těm věcem, co jsem si přála. Ale jsem si jistá, že jsem mu řekla, aby je udělal 'normální'. A navzdory tomu to z nějakého důvodu dopadlo takhle, takže to nedokážu přijmout. Když jsem obrátila pozornost ke kolonce schopnosti, objevilo se mi dodatečné vysvětlení.



------------------------------------------------
<Aura Zlého boha>

Odpudivá aura vyzařovaná Zlým bohem.
Samotná tato aura nemá žádné fyzické účinky, 
ale ovlivněné bytosti zažijí hrůzu.

Lv.5 je úroveň průměrného Zlého boha a je dostatečně silná,
aby draka zahnala na zoufalý útěk.

Navíc jelikož lidé mají slabší smysly než netvoři, 
je účinek na lidech slabší.

Typ: Pasivní schopnost
On/Off: ne
Regulace: ne

Ovšem účinnost bude kolísat na základě mentálního stavu uživatele.
--------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------
<Mystické oči podlé autority>

Mystické oči, jenž bytostem, 
se kterými se střetnou pohledem, udělují hrůzu.

Lv.5 je úroveň průměrného Zlého boha a je dostatečně silná, 
aby přinutila Krále démonů padnout na kolena a prosit o svůj život.

Typ: Pasivní schopnost
On/Off: ne
Regulace: ne

Ovšem účinnost bude kolísat na základě mentálního stavu uživatele.
----------------------------------------------------------------------



Lv.5 je úroveň průměrného Zlého boha—

průměrného Zlého boha—

průměrného—

Co— kdo kruci řekl, aby mě udělal normální se standardem zlého boha?!

Nejsem takhle vyřízená? Tohle je očividně horší než v mém starém světě. Upřímně se bojím se podívat do zrcadla. Když to došlo do tohohle bodu, když vezmu v úvahu, že se mě lidé kolem budou stranit, tak se nezdá, že od teď budu moc normálně žít.

Kolena mi vypověděla službu a zhroutila jsem se na zem... v duchu.

Po chvilce deprese jsem se dala dohromady a obrátila pozornost k ostatním schopnostem.

V duchu jsem přísahala, že jednoho dne toho zlého boha přetáhnu po hlavě.


--------------------------------------------------
<Božské kouzlo>

Dotknuté předměty získají božskou ochranu Zlého boha. 
Je to schopnost 'věnování many' na vysoké úrovni 
a ačkoli je věnování many dočasné, boží ochrana je trvalá.

Cílem může být jak neživý, tak živý, 
ale v případě okouzlení živých bytostí, musí cíl okouzlení přijmout.

Lv.7 je úroveň mírně pokročilého boha.

Typ: Pasivní schopnost
On/Off: ne
Regulace: ano

Při vědomém použití je cíl okamžitě okouzlen, 
ale bezděčné okouzlení vyžaduje kontakt po dobu jedné hodiny. 
---------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------
<Odolnost vůči abnormálním stavům>

Uděluje vysokou odolnost vůči jedům, 
zmatku a jiným abnormálním stavům.


Lv.6 dokáže anulovat útok třídy Krále démonů.
----------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------
<Inventář>

Skladovací prostor s nesmírnou kapacitou.

Dovnitř lze uložit pouze neživé předměty. 
Navíc věci uvnitř nezískají božské okouzlení.

Lv.4 má úložný prostor domu.
-----------------------------------------------------------


Inventář je v pořádku, ale všechno ostatní vůbec nevěští nic dobrého. Odolnost vůči abnormálním stavům se na první pohled zdá decentní... ale nemůžu si pomoct a vidím tuhle kombinaci schopností jako kombinaci u finálních netvorů.

'Božské kouzlo' si z popisu vážně nedokážu představit, ale božská ochrana Zlého boha pravděpodobně není nic decentního.

Myslím, že se znovu podívám na svůj status... Co to s tím sakra je? Úplně to svítí 'finální boss'...


-----------------------------------------------
Kožené róbě byla udělena boží ochrana.
-----------------------------------------------


?

Najednou jsem odněkud zaslechla hlas a v následujícím okamžiku moje tělo zahalila temnota. No, přesněji řečeno ne mě, ale tu róbu, co mám na sobě. Když temnota zmizela, jako by ji to nasálo dovnitř, to, co jsem našla, nebyla tmavě hnědá róba, ale uhlově černá róba, co působila prvotřídně. Navíc pod tou róbou je i košilka... Ale jak se dalo čekat pod tím není žádné spodní prádlo.

Pokud budu hádat na základě toho dřívějšího oznámení, mohl by tohle být účinek té schopnosti boží ochrany? Podle vysvětlení té schopnosti musím být s věcí v kontaktu po dobu jedné hodiny, když schopnost používám bezděky.

Nemám hodinky, takže nedokážu přesně říct, kolik uběhlo času, ale zdá se, že už to je hodina, co jsem tu koženou róbu vytáhla z inventáře.

V každém případě jsem vděčná. Díky tomu jsem se posunula ze stylu nahého exhibicionisty k trochu decentnějšímu oděvu.

Omlouvám se, že jsem si myslela, že nic z toho není dece—


----------------------------------------------
Krátké dýce byla udělena boží ochrana.
----------------------------------------------


Přesně jako s tou róbou, kolem dýky v mé pravé ruce se nastřádala temnota. Když se to pročistilo, držela jsem v ruce zlověstné uhlově černé tantou.


-----------------------------------------------
Vybavení

- Tantou Zlomyslného démona [nové]
- Černý oděv Zlého boha [nové]
-----------------------------------------------



------------------------------------------------
<Tantou Zlomyslného démona> [nové]

Tantou mající tak strašlivou schopnost seku, 
že i ocel dokáže přeseknout jako papír.

Dodatečný efekt otravy, paralýzy, zmatku, 
spánku, němoty, okamžité smrti.

Je to prokleté vybavení, jenž se nedá odstranit.
--------------------------------------------------


--------------------------------------------------
<Černý oděv Zlého boha> [nové]

Róba udělovaná nejvyšším kněžím Zlého boha.

Imunní vůči čtyřem živlům, pohlcuje temný živel 
a kromě odolnosti vůči živlu světla má také vysokou fyzickou obranu.

Ale během používání uživatel dochází k újmě kvůli léčivé magii.

Je to prokleté vybavení, jenž se nedá odstranit.
---------------------------------------------------


Vážně to nebylo nic decentního.
---------------------------------------------------------

<Předchozí>...<Následující>

Žádné komentáře:

Okomentovat