neděle 4. června 2017

DM - kapitola 21


Kapitola 21 – Démonův labyrint (4)


Tady Satou. V labyrintech klasického stylu jsou obvykle poklady, netvoři a záhadné pasti.

Zatímco je nebezpečí obrovské, zisk ze snadného levelování je taky obrovský. Dalo by se říct, že to je to pravé vzrušení z labyrintu.

Družina sestávající ze samých válečníků má určitě celkem špatnou rovnováhu, co?




Po dalších dvou odpočincích po cestě jsme byli konečně z 80% z labyrintu.

Od předposledního odpočinku jsme neviděli žádná další těla obětí.

Pochino a Tamino vybavení se změnilo na ozdobné krátké meče.

To je rozsah změny ve vybavení, ale ty tři jsou teď v levelu 13. Zdá se, že jejich statistika je zhruba o 3 levely výš než u normálního člověka.

Pochi má techniky [Hledání nepřátel], [Házení], [Rozebírání] a [Krátký meč]. Tama má techniky [Rozebírání], [Sběr] a [Krátký meč]. Liza má techniky [Vaření], [Rozebírání], [Kopí] a [Bodnutí].

Dá se říct, že jejich síla je teď na míle daleko od stavu, když jsem je potkal.

Pokud nepřítel nemá nějaký útok způsobující abnormální stav, tak i když je v levelu 20, ty tři jsou schopné se s ním vypořádat. Ačkoli by bylo nebezpečné bojovat s několika nepřáteli ve stejném levelu, protože nemáme žádný štít...

„Ta stěna~ je divná?”

Tama ze stěny v místnosti pocítila divnou senzaci.

Když jsem se na ni podíval, našel jsem [tajné dveře]. Když jsem zkontroloval mapu, rozhodně je za nimi chodba.

Ale...

Změnil jsem mapu na pohled z ptačí perspektivy.

Zhruba 5 metrů od téhle místnosti je hned pod tím svislý útvar s 100 metry v průměru. Jáma nebo spíš když je to 3 metry hluboké, skrytá past?

Varoval jsem Tamu a ostatní, aby se k tomu nepřibližovaly.

Po tomhle je tu křižovatka a za tím se zdá, že je místnost se třemi přeživšími uvnitř. Jelikož už tam hodinu odpočívají, pravděpodobně je to bezpečná zóna.

Ačkoli k východu zbývá jenom 5 místností, protože nemají mapu, nedá se nic dělat.

„Všichni stát!”

Radar zobrazoval červenou tečku značící nepřítele, co se rychle přibližoval. Jelikož je to jenom jeden protivník, přemýšlím, jestli útočil na tu místnost?

Zatímco jsem ustoupil, zkontroloval jsem info o nepříteli. Nemrtvé zvíře, rasa nemrtvých, 5 metrů dlouhý, 2 metry vysoký. Jeho kousnutí dokáže paralyzovat, útok zahrnuje drápy. Velmi mrštný. Slabina: svatý živel.

„Level je... cože, 40?”

Střední obránce labyrintu, co...

Vážně z toho mám pocit jako ze staré hry. Objeví se abnormálně silný nepřítel, aby zabil hráče, kterému dochází čas.

Jelikož jsme narazili na nepřítele, vrátili jsme se zpět do místnosti.

Pochi, Tamu a Lizu jsem evakuoval do rohu místnosti. Jak se dalo čekat, tento nepřítel je nebezpečný. Pokud by si nedávaly pozor, jedinou ranou by je mohl zabít.

Nepřítel se ledabyle objevil z chodby. Vynaložit sílu jen když je třeba, co...

Je to černočerné zvíře podobné panterovi s rudým rohem na čele. A pak zmizelo z dohledu! Honem jsem se podíval na radar, ale jeho pozice se nezměnila...

Nepřítel útočí ze shora!

Vyskočil a odrazil se od stropu, aby se vrhl dolů!

Mám pocit, že podlaha za mými zády pukla.

Aby byl takhle rychlý, i když je nemrtvý... Pokud tu začne poskakovat, tři zvířecí dívky by mohly být v nebezpečí.

Bojovat zepředu není dobré.

Nemrtvé zvíře otevřelo tlamu, než začalo se svým útočným kousáním, a nechalo ji otevřenou. Zdánlivě, aby mě obtěžovalo.

Hodil jsem ho přes hlavu na stěnu. Nemrtvé zvíře přistálo na zdi. Soustředil jsem sílu do své nohy a zaútočil.

...Zvíře pak prorazilo stěnu a spadlo do jámy. Amen~




Takže proč se nepřidáme k přeživším?

Podlaha za křižovatkou je pokrytá lepivými bílými nitěmi.

„Lepílepí~”

„Lepí se mi tlapky~ nodesu.”

„Jestlipak to je pavučina?”

Tama a Pochi to sekají krátkými meči.

V místnosti je 7 kokonů. Mezi nimi jsou i tři přeživší. Měli bychom je zachránit, dokud je pavouk pryč.

Když si člověk v kokonu uvědomil, že se blížíme, začal s sebou vrtět.

Jen pro případ jsem zkontroloval obsah kokonu, než jim pomůžeme.

Nidoren. Obchodník s otroky, 40 let, level 11, techniky [Vyjednávání], [Mučení] a [Matematika].

Vikomt Jin Belton. Šlechtic, 33 let, level 15, techniky [Ohnivá magie], [Plamenná magie] a [Společnost].

Vikomtova dcera Tana Beltonová. Šlechtična, 14 let, level 3, techniky [Společnost] a [Etiketa].

Vikomt je dobrá potenciální síla.

Ale i tak, proč byl na tom náměstí šlechtic?

Rozdělili jsme se, abychom je zachránili.

Já jsem se postaral o vikomta, Liza o dceru, Pochi a Tama jsou zodpovědné za kupce.

V půlce zachraňování se mi na radaru ukázal pavouk, co šel zespodu. Stejně jako u dřívějšího nemrtvého zvířete se zdá, že i tady je jáma.

„Nepřítel! Pochi, Tamo, Lizo, přestaňte zachraňovat a připravte se na střet!”

Zvířecí dívky si připravily zbraně na střet. Po mnoha bitvách se taková spolupráce dá čekat. Naštěstí mají zajatci zacpaná ústa, je to takové skryté požehnání. Hlučné věci nejsou dobré.

Z díry v podlaze se drápal pavouk.

Nejdřív jsem ho kameny trefil do hlavy, abych ho obral o vědomí. Pak mu Liza nabodla hlavu na kopí, zatímco Pochi a Tama mu odsekly klouby.

Myslel jsem si, že umře po prvním útoku, ale... Aby neumřel ani potom, co mu probodli hlavu, je to vskutku netvor.

Liza odrazila máchnutí pavoučí nohou přes hlavu, během té mezery Pochi a Tama sekaly a drtily svými krátkými meči a snižovaly pavoukovo HP.

Jelikož se zdá, že to bude nějakou dobu trvat, potají jsem hodil oblázek, abych ho dodělal.

Vytáhnutí magického jádra jsem dal za úkol Tamě a vrátil se k záchraně ostatních.

„Jsem zachráněn. Pocházím z význačné rodiny váženého zakladatele Yamata, jsem momentální hlava vikomství Belton, vikomt Jin Belton. Až se odtud dostaneme, čekejte odměnu!”

„Moc děkujeme, pane vikomte. Já jsem Satou, kupec.”

Jak jsme se představili, osvobodil jsem vikomta docela. Vikomt šel ke své dceři, vzal si od Lizy nůž a pokračoval v záchraně sám.

Je to proto, že nechce, aby se poločlověk dotýkal jeho dcery, nebo proto, že ji chce zachránit sám.

„Děkuji za záchranu, jsem kupec Nidoren. Děvčata mě nebudou mít ráda, protože se zabývám obchodováním s otroky.”

„Já jsem začínající kupec Satou.”

„Kupec... ano? Myslel jsem si, že jste určitě dobrodruh.”

Jak jsem Nidorenovi naslouchal, podal jsem mu chladnou vodu. „Znáte dobrodruhy?”

„Ano... ach! Jsou to průzkumníci království Shiga, ne? Zabíjejí démony v labyrintu, získávají magická jádra a poklady, je to vysoce riziková práce s vysokým ziskem.”

Tama se vrátila s magickým jádrem a já ho přijal.

„Když dám stranou velikost zdejších magických jader, nejsou moc ušlechtilé. Možná proto, že je ten labyrint mladý.”

Podle Nidorena se ušlechtilá magická jádra používají při výrobě magických nástrojů. Čím čistější jádro je, tím efektivněji magie pracuje, což vede k výrobě pokročilejších magických nástrojů.

„Ale stejně to byla výtečná spolupráce, trénovali jste určitě dlouho, že? Takoví dobří otroci se dají snadno prodat za 20 zlaťáků za jednoho. Alespoň jednou bych s vámi rád obchodoval.”

Zdá se, že bude lepší, když mu neřeknu, že nejsou oficiálně moji otroci. Jelikož to vypadá, že by se to obrátilo proti mně.

Získání upomínek z dalších kokonů jsem nechal na zvířecích dívkách.

Dal jsem vikomtu Beltonovi a Nidorenovi jídlo. Samozřejmě to není žabí maso. Vikomt vydatně jedl, i když si stěžoval na chabou kvalitu jídla. Vikomtova dcera jedla jenom sýr a usrkávala vodu. Určitě je vyčerpaná.




Do východu zbývaly 3 místnosti. Vikomt celou dobu nesl svou dceru na ramenou. Mám ji nést na zádech? Navrhl jsem mu to, ale odmítl to.

Problém vězí v další místnosti. Jako v kobce navržené špatným administrátorem se na nevyhnutelném místě nachází netvoří hnízdo.

Vůdcem smečky je démon v levelu 35, pak Kostlivý rytíř v levelu 30, Kostlivý smrťák a Kostlivý válečník. Ostatní jsou v levelu 10~15, obyčejní kostliví vojáci.

Mám si změnit povolání na maskovaného hrdinu?

Když jsem zkontroloval mapu, pohledný kněz ve středních letech je jen 10 místností odtud. Měl jsem v úmyslu se s ním setkat, ale vikomtova dcera je extrémně vyčerpaná. Navíc každou místnost okupují 3 netvoři nemrtvého typu. Pokud bychom se chtěli setkat, pak by nám cesta pravděpodobně zabrala 2~3 hodiny.

Pokud se nám podaří prorazit následující místností, pak ta další je prázdná bez nepřátel, ale...

Liza a Tama, které jsem vyslal na průzkum, se vrátily.

„Spousta kostí~”

„V místnosti létá něco kulového s křídly. Zbytek je zhruba 20 kostlivých netvorů. Myslím, že je lepší najít okliku...”

Je to rozumný úsudek, ale východ je přímo před námi~

No což, je na čase ukázat svou zvláštní techniku Klamání! ...orz.
---------------------------------------------------

5 komentářů: