pátek 2. března 2018

DM - kapitola 49




Kapitola 49 – Létající mravenci (1)


Tady Satou. Člen společnosti s workoholickými sklony, takový Satou.

Není to tak, že nechápu, proč lidé přirovnávají dříče k mravencům, ale nechce se mi vycházet s mravenci velkými jako pes.





Z radaru jsem věděl, že za námi letěl jeden létající mravenec. Jelikož jsme byli podstatně pomalejší, bylo jen otázkou času, než nás doletí.

„Lulu, slez z kozlíku. Ariso, věříš si, že se dokážeš trefit tou omračující magií, co jsi před chvílí zmínila?”

„Pokud budou do 20 metrů, tak jo.”

Vytáhl jsem zezadu z vozu – vlastně jsem ji vytáhl z inventáře – hůlku a dal ji Arise.

„Ech~ je bez ozdob, ale je celkem dobrá.”

Nebudu o tom mluvit, přece jenom ta hůlka je dražší než Arisa. „Dvakrát vystřel a stáhni se, i když mineš, a vyměň se s Lizou. Pochi a Tama budou Lizu krýt.”

„Dobře~”

„Rozumím, pane.”

Pochi a Tama odpověděly trochu později.

„Nyu~?”

„Nevadí, když nebudeme házet kameny?”

Ach ano, zapomněl jsem na házení kamenů. Jelikož si chci pro teď ověřit omračovací magii, kameny necháme jako zálohu.

„Tentokrát nebude vadit, když nebudete házet kamení. Chci, abyste se soustředily na mravence, co se dostanou do vozu.”

„Jasně, pane~”

„Rozumím~ nanodesu.”

Relativní vzdálenost je pod 100 metrů. Ostatní mravenci pronásledovali krysí kavalérii, co jela do kopce. 50 metrů. Lulu byla pravděpodobně nervózní, protože se chytla za lem mého oděvu.

30 metrů. Blíží se zvuk křídel.

20 metrů.

„Mentální nárazová vlna.”

„Spadlo to~?”

„Ariso, úžasný nodesu.”

Zdálo se, že mravenec, kterého zasáhl Arisin útok, spadl na zem. Ačkoli podle mapy byl pořád naživu. Co jiného čekat od hmyzu, nejsou tak měkcí, aby umřeli po jednom nárazu.

„Magie ho srazila, ale ještě není poražený. Ačkoli by nemělo vadit, pokud ho zabijeme, než se probere.”

No ano, až se probere, bude se chtít vrátit do svého mraveniště.

„Mravenci, spoustu nanodesu!”

„Ge, tohle číslo je trochu nemožné~”

Pochin hlas se v porovnání s radarem, co ukazoval hejno rudých teček, trochu opozdil. Seskupovali se do skupin po 8 netvorech.

„Je jich trochu moc.”

„Jo, i když se mi podaří aktivovat Nárazovou vlnu, pravděpodobně to ovlivní jenom tři z nich.”

„Dokážeš ji aktivovat po sobě?”

„Ne, jenom se zaříkadly bych to zvládla, ale nemůžu ji zrušit, dokud nevypustím magickou moc.”

„Pochi, Tamo, zadržte nepřítele házením kamenů na obou stranách. Když se dostanou do Arisina dostřelu, vyměňte se s ní.”

Já bych taky mohl střílet, ale nemůžu nechat řízení vozu na Lulu, co mám dělat.

„Teď je řada na Tamě~”

„Neprohraju nodesu~”

Na chvilku jsem se otočil, abych zkontroloval situaci. Tama a Pochi házely kameny. Liza jim pomohla nabýt rovnováhu po hodu.

„Trefilo se to~?”

„Padají nodesu.”

„Super, vedly jste si skvěle, děti! Nárazová vlna!”

Zdá se, že sestřelily první čtyři nepřátele, a na radaru se zobrazilo – počet pronásledovatelů klesl o čtyři. Dva nepřátele se přichytili k vozu zezadu, ale Liza jednoho nabodla kopím a toho druhého, co skočil dovnitř, šikovně vyřídily Pochi a Tama.

To jsem odhadoval podle hluku za mnou a změn zářivých bodů na radaru. Ještě si nemůžu dovolit se ohlédnout.

Mravenci se houfovali na obou stranách vozu, magickou pistolí jsem sestřelil každého mravence, co se dostal dopředu po jedné straně, a ti, co přišli druhou stranou jsem nemilosrdně skopl.

Rozkopnutý mravenec se stal součástí panorama, jak se rozpadl na kousky.





Druhé vlny mravenců jsme se zbavili stejně. Ale zdá se, že mravenci jsou mírně inteligentní, třetí a čtvrtá vlna útočila ze stínu podrostu nalevo.

Mravenci letěli paralelně po obou stranách podrostu 300 metrů od nás, zdálo se, že čekali na příležitost. Nebylo to v dostřelu magické pistole.

Zvolnil jsem rychlost vozu a předal otěže Lulu. Vzal jsem si kuši opřenou o kozlík a založil do ní šipku.

Mezi stromy jsem viděl těla mravenců. Zamířil jsem na mravence na konci řady. Mířil jsem na jeho následnou pozici---

Pal.

„Ať se na to díváš, jak chceš, jenom mrháš šípy.”

Z radaru zmizela zářivá tečka.

„Jako finta to stačí, Ariso, hlídku zádi nechám na tobě.”

„Jasně!”

Při mluvení jsem vystřelil na dalšího mravence. Stěží jsem tomu sám věřil, ale po tomhle každá založená šipka bez selhání udeřila do cíle. Kromě toho brzy vyjedeme z lesa, ale je příliš pozdě. Než jsme vůbec projeli, všechny mravence jsem sestřelil.





„Lulu, už můžeš zpomalit.”

„D-dobře.”

Zase jsem uklidil kuši a šel jsem si od Lulu převzít otěže. Nedokázala uvolnit ruce, možná proto, že otěže svírala ze všech sil, a tak jsem je jemně, prst po prstu rozevřel.

„Sexuální harašení?”

„Ne.”

Díval jsem se na Luliny elegantní ruce, ale obrátil jsem pohled do vozu. Arisa se sem dívala přes rameno ze samého konce vozu. Nemám proč se cítit provinile, to je ale nezdvořilá holka. Musím všem říct, že první etapa bitvy skončila.

„Všem vám děkuju za odvedenou práci, zdá se, že jsme úspěšně odrazili mravence.”

„Co ti před tímhle lesem?”

„Zdá se, že to vzdali a vrátili se.”

Obrátil jsem se a všem jsem poděkoval. Tama a Pochi se dohadovaly, kdo porazil nejvíc nepřátel, ale Arisa chvástavě řekla: „Já porazila sedm~”

„E-ehm, pane... t-tvoje ruka.”

Jelikož jsem vedle sebe slyšel Lulin hlas, otočil jsem se na ni.

Ups, držel jsem ji za ruku. Takže tohle je vážně sexuální harašení. Pustil jsem její ruku a omluvil se jí. Mám pocit, že se styděla, ale nebylo to tak, že by se jí to nelíbilo. Ale to jsem si musel akorát představovat. Nejsem školák, moje nedorozumění by měla mít své meze.

„Nevadí, když bych řídila já?” zeptala se Lulu skromně. V důsledku čehož jsem nechal Lulu řídit. Já seděl vedle Lulu, otevřel mapu a zkontroloval stav krysí kavalérie.

Tohle je zlé.

Krysí kavalérie teď byla jenom tříčlenná, ale bojovali silně. Jak za sebou táhli létající mravence, velkým obloukem objeli kopec. A při svém nynějším směru rozhodně zkříží cestu tomuto vozu. Vyměnil jsem si místo s Lulu. Nechci, aby Lulu seděla na místě, odkud přijdou.

„Zdá se, že sem míří krysí kavalérie a táhnou za sebou létající mravence. Omlouvám se, ale znovu se připravte na bitvu.”

„Kolik jich je?”

„52 mravenců.”

Zdá se, že krysí kavalérii se podařilo porazit pět mravenců. Objevili se na vršku kopce. Mám pocit, že se se mnou střetl pohledem ten krysí muž s rudou helmou. Jeho prchající divočák je větší než ostatní. Dost na to, že na něm mohou sedět dva lidé.

Ta krysí kavalérie se přiblížila k vozu a začala běžet souběžně s ním. Ti zbývající dva krysí muži zpomalili zdánlivě proto, aby upoutali pozornost mravenců.

Když se krysí muž dostal až k vozu, sundal si helmu a ukázal svou tvář. I když měl krysí tvář, je nihilisticky pohledný a vypadá to, jako by něco říkal.

„●●●! ▲▲▲!”

>[Získána technika Řeč kmene popelavých myší]

>[Získána technika Řeč kmene zelených šupin]

>[Získána technika Řeč elfů]

Tak nějak jsem získal různé řeči. Když jsem si promyslel, co se stane pak, rozhodl jsem se aktivovat [Řeč elfů]. Povýšil jsem ji na level 3 a aktivoval ji.

„Člověče, slova, ty nerozumíš?!”

„Promiň, ale mohl bys rychle odjet? Nechci se do toho zaplést.”

I když jsem se naschvál naučil jinou řeč, nakonec začal řečí království Shiga. Postěžoval jsem si v elfštině, protože bych si stejně stěžoval i v řeči Shiga.

I když pominu sebe, nedopustím, aby to ohrozilo naše děvčata.

„Och! Rozumíš řeči elfů, co? Pak mám žádost!”

Hejhej, nejdřív jsi nás do toho zatáhl a teď po nás něco chceš?

„Prosím, postarej se o princeznu. Pokud by to šlo až do té doby, než se dostane domů, ale pokud to nejde, tak aspoň než ji předáš stejnému kmeni.”

Jak to řekl, rudá helma sem hodila někoho zabaleného v tlustém plášti. Rychle jsem ji chytil. Zdá se, že omdlela. Když jsem se ohlédl, rudá helma jela pomoct ostatním dvěma v boji s mravenci.

Položil jsem dívku do vozu a šel jsem až úplně dozadu, kde byla Arisa a ostatní dívky.

I když jsem bitvu neviděl, zářící tečky kavalérie už z radaru zmizely. Rudá helma si s největší pravděpodobností zvolil zemřít čestnou smrtí. Ta dívka je pravděpodobně tak moc důležitá.

Ale realita takovou myšlenku pošlapala.

Na Arisu a ostatní dívky skočil mravenec a další skočil na vůz.
--------------------------------------------

1 komentář:

  1. ďakujem a teším sa na ďalšie, oproti novele sa anime rozbehlo míľovými krokmi

    OdpovědětVymazat