středa 12. dubna 2017

DM - kapitola 10

~ A pokračujeme v bohaté úrodě technik. ~ 

Kapitola 10 – Je libo tanec s démonem! (závěr)


„Zdravím z bitevního pole, já Satou, vyšlu komentátora Suzuki Ichiroua.”

Tady Satou, ten, co čeká, že s narůstajícím napětím získá ještě více technik.

Zatímco jsem za pláštěm předstíral, že jsem mrtvý, aktivoval jsem mnoho technik, ale...

Nečekal jsem, že to způsobí takovou situaci!

Takže, začněme s „Pojďme tančit s démonem (závěr)”!





Ze stínu svého pláště jsem vytáhl obouruční meč.

V tom samém okamžiku mágové, co čekali v zadních pozicích formace, započali s protiútokem.

Ohnivá koule, Ohnivá bouře, Větrná čepel, Blesk. 3 systémy magie jeden po druhém zaútočily na démona a také zasáhly i mě, co byl zdánlivě zkamenělý blízko démona.

Navíc po chvilce přišly další útoky. Kamenná střela, Písečná bouře, Vodní koule, Sněhová bouře.

Jako poslední dorazil prostě pilíř světla prostupující nebesy.

>[Získána technika Ohnivá magie]

>[Získána technika Větrná magie]

>[Získána technika Blesková magie]

>[Získána technika Odolnost vůči ohni]

>[Získána technika Odolnost vůči větru]

>[Získána technika Zemní magie]

>[Získána technika Vodní magie]

>[Získána technika Ledová magie]

>[Získána technika Odolnost vůči zemi]

>[Získána technika Odolnost vůči vodě]

>[Získána technika Odolnost vůči ledu]

>[Získána technika Magie světla]

>[Získána technika Odolnost vůči světlu]

Protokol proudil velkou rychlostí.

Možná kvůli svému levelu jsem neutržil moc velkou škodu, ale nepříjemné věci jsou pořád nepříjemné.

Zdá se, že démon si myslí to samé a oplatil mágům bleskovou magií.

Mágové to pravděpodobně předpokládali a bránili se bariérou, než je blesk vůbec zasáhl.

Rozdrolil jsem zkameněný plášť a štít, co už se rozpadal kvůli předchozí magii.

Jelikož jsem byl trochu dál od démona, vstal jsem a okamžitě jsem k němu přiskočil. Zaměřil jsem se na démonovu hlavu a máchl obouručním mečem.

Jelikož démon naklonil hlavu na stranu, nezasáhl ho plný útok, ale povedlo se mi useknout jeden z jeho rohů.

>[Získána technika Obouruční meč]

>[Získána technika Rozseknutí helmy]

>[Získána technika Vzdušný boj]

>[Získána technika Ničení zbraně]

Vojáci se dívali tímhle směrem, zatímco něco říkali.

Pravděpodobně je překvapilo, že člověk, kterého zrovna zasáhla kanonáda magie, dokáže v klidu bojovat.

Se svými rozcuchanými dlouhými blonďatými vlasy a stříbrnou maskou, na které se odráželo sluneční světlo, jsem čelil démonovi.

Myslel jsem si, že plášť s kápí bude stačit, ale bylo dobře, že jsem se rozhodl připravit si dodatečný převlek jako pojistku.

Po tak koncentrované palbě démon konečně přišel o 20% svého HP.

Nesl jsem si obouruční meč na rameni. Nemám problém jím máchat, ale kvůli té tíze je těžké udržet rovnováhu. Je dobře, že jsem omládl a tak, ale jelikož mám lehčí tělo, v bitvě je to možná mínus.

Pro teď je démon příliš blízko základně mágů. Pokud ho nějak neodvedu z náměstí pryč...

Nechci, abyste mě špatně pochopili, tohle není kvůli nějakému hrdinství nebo kvůli tomu, že nechci žádné oběti. Můj důvod je celkem sobecký; způsobují démonovi škodu, ať je sebemenší, takže by bylo otravné, kdyby je všechny vyhladil.

Démon útočil v odmlce, kdy se mi myšlenky rozutekly. Jak jsem se řítil po zemi, jedovaté drápy se vrhly ke mně!

I když jsem se snažil démona setřást obouručním mečem, neohroženě mezi námi zmenšil vzdálenost a nenechal mě uprchnout.

Hodil jsem po démonovi obouruční meč, abych se vyhnul jedovatým drápům, a z pláště jsem vytáhl sekyrku, abych s ní démona sekl.

Jelikož se sekyrka zasekla hlouběji, než jsem si myslel, nechal jsem ji tak a vyhnul se démonově protiútoku.

>[Získána technika Jednoruční sekera]

Holýma rukama jsem si s démonem vyměňoval rány a přitom ustupoval.

Občas jsem sebral ze země zbraně, co tam upustili vojáci, a přidal je do útoku. Jelikož jsem neaktivoval techniky vztahující se k fyzickému útoku, dělám mu jenom malou škodu.

Jsme na mrtvém bodě, mám ho brzy prolomit?

Většina rytířů má zranění po celém těle, jenom pár jich je nezraněno.

Ani mágové už nevysílají žádné zbytečné střely, zdá se, že jim došla magická moc.

Jak se zdá, nemyslím si to jenom já. Z hradní brány vyjelo několik koní, co táhlo dělo.

Natočil jsem se tak, abych démonovu pozornost odvedl od brány, dokud ho nepřipraví.

Když jsem se dostal k troskám, soustředil jsem démonovu pozornost na sebe a za troskami jsem si vyměnil zbraně. Za pas jsem si dal kovářské kladivo a v jedné ruce jsem svíral obouruční sekyru a v druhé perlík.

Vážně to není praktické, ale díky mé maximální STR je dokážu držet naprosto v pohodě.

Démon se zatvářil nepříjemně. Možná je to proto, že vypadám zběsile.

Vyskočil jsem zpoza vozu. Nejdřív udeřme perlíkem!

Démon se oběma rukama bránil napravo, ale já na to nedbal a sekl jej z druhé strany obouruční sekyrou.

Sekyra ji odsekla a paže upadla!

...Vzpomínám si na jednu mangu, kde paže oddělená od těla útočila nezávisle na těle. Dávejme na tu paži pozor...

>[Získána technika Obouruční sekera]

>[Získána technika Obouruční kladivo]

>[Získána technika Dvojité tasení]

>[Získána technika Nadlidská síla]

Ačkoli při překvapivém útoku je to něco jiného, bojovat s perlíkem jenom v jedné ruce je přece jenom obtížné. Soustředěně jsem bojoval obouruční sekerou.

Dělo ještě stále není připravené.

Démon se zhluboka nadechl.

Magie!

Přiskočil jsem k němu. Ale to byl špatný krok.

Démon vypustil sžíravý dech!

I když už jsem ho jednou viděl! Úplně jsem zapomněl, že má takovýhle útok!

Kryl jsem se sekerou, co se okamžitě rozbila, a paruku a róbu to strašlivě rozežralo.

„Au, au, au!”

Skočil jsem k nejbližšímu úkrytu, róbu odhodil za bronzovou sochu a oblékl si nový plášť. Pod róbou jsem měl oděv pro prostý lid, a přesto i v něm byla velká díra.

Kdyby sekera neměla velkou plochu, tak by mi to sežehlo i tvář...

>[Získána technika Odolnost vůči rozkladu]

>[Získána technika Rychlé oblékání]

Přidělil jsem technikám [Odolnost vůči rozkladu] a [Rychlé oblékání] technické body.

Jaképak vůbec existují techniky, chci wiki.

Jelikož sekera už se dál nedala používat jako zbraň, zahodil jsem ji; jednou jsem zkusil máchnout kovářským kladivem, co jsem měl za pasem. Jelikož se to nezdálo moc efektivní, když jsem získal techniku, zase jsem ho založil.

>[Získána technika Jednoruční kladivo]

>[Získána technika Kovářství]

Myslím, že kovářství je něco celkem jiného...

Mezitím domontovali dělo, ale zdá se, že ještě bude chvilku trvat, než bude moct vystřelit.

Sebral jsem perlík, co jsem předtím odhodil.

Démon samozřejmě nepolevoval v útocích, ale ať už to bylo díky technice Vyhýbání nebo kvůli tomu, že jsem si začal zvykat na boj, dosáhl jsem takové úrovně, že jsem v tohle boji začal mít chvilku oddechu.

Měl bych to brzy skončit...

Přidělil jsem technické body technice [Jednoruční meč].

Zdá se, že dělo je připravené vystřelit. Mágové na obou stranách děla začali aktivovat kouzla.

Zdá se, že démon se toho děla vážně obává. Nadechuje se.

Démon během odmlky, kdy jsem se vyhýbal útoku ocasem, vyrazil k dělu!

Odhodil jsem těžký perlík a zatímco jsem pronásledoval démona, sebral jsem meč, co ležel na zemi.

Démon s mrštností, co se nehodila k jeho obrovskému tělu, přeskočil několik vojáků, co mu stáli v cestě.

Vojáci s kopími se okamžitě bránili, ale stali se obětí jedovatých drápů.

Ale démon se zastavil.

Přesně jako démon, i já jsem přeskočil vojáky a usekl démonovi jedno křídlo, pak jsem ho mečem bodl do nohy a přirazil ji k zemi. Když jsem získal techniku meče, pochopil jsem princip šermu. Démonovi v HP měrce zbývalo jenom 30%.

Navíc jsem jedinou zbývající paži démona stáhl k zemi.

Překřížil jsem démonovu paži s nohou a volnou rukou jsem sebral kopí, co na zemi nechali zabití vojáci, a použil ho, abych démona na zemi ukřižoval.

>[Získána technika Boj]

>[Získána technika Zajetí]

Podíval jsem se na člověka vedle děla, co vypadal jako velitel a co načasovával výstřel.

Připevnil jsem démona dalším kopím a přikývl jeho směrem.

Velitel máchl paží dolů a já jsem zároveň odskočil ze směru střelby.

Dělo vystřelilo plno hrubých broků a na démonovi se objevilo nespočet ran. Navíc jako poslední mu zasadili magické kombo jako předtím.

Přemýšlím, jestli to dělo nedokáže vystřelit opakovaně. Umírajícího démona to nevyřídilo. Ani mágové pravděpodobně nemají dostatek magické moci, kouzla vrhají jenom tři lidi.

Mohl bych to skončit, kdybych tam doběhl s mečem, ale dejme tu čest ukončit démonův život těmhle lidem. Jak jsem dřív řekl, tohle nedělám z dobré vůle; i když je mým protivníkem démon, nerad zabíjím vlastníma rukama. Je to vážně hloupé, ale jsem ze společnosti, co už dlouho nemá co dělat s násilím... I když jím maso a ryby, vyhýbám se zabíjení.

Ale tohle stranou...

Démon se potrhanou paží, co uvolnil ze sevření, zvedl ze země, zařval a zničil dělo bleskovou magií. To už tam není nikdo, kdo by použil bariéru?!

A pak mírně opoždění mágové magií stáhli to málo démonova HP.

Navíc rytíři sesedli ze svých koní a přikradli se k démonovi se svými dlouhými meči připravenými.

...Skončí to, až ho naprosto obklíčí, co? Amen~

Už jde vidět konec, ale démon se ještě nevzdal.

Ruka, kterou rytíři drželi, se vrhla na démonovu hruď a vytáhla z ní temně rudé srdce. Vytažené srdce začalo rychle tepat usilovněji. Spolu s náhlým pohybem z něj vytrysklo světlo.

Rytíři se honem snažili to srdce zničit, ale nestihli to včas.

S hlasitým puknutím se to srdce rozprsklo!

Když se světlo ztlumilo, z několika mágů, co vystavěli bariéru, zbyly jen hromady těl. Z démonova mrtvého těla zůstala jen dolní polovina.

Země kolem démona byla vydlabaná ve tvaru vějíře s širším koncem směrem k hradní bráně. Samotná brána byla částečně zničená.

Démonova mrtvola se rozpadla na černý prach.

Během toho povyku jsem proklouzl do postranní uličky a skryl jsem se.

>[Získán titul Připravený k boji]

>[Získán titul Zručný válečník]

>[Získán titul Ten, co tančí s démony]

>[Získán titul Hrdina]

...Přemýšlím, jestli to poslední byl sarkasmus.
-----------------------------------------------

~ Tímto končí první kniha webnovely. Jako obvykle si dám menší oddech a (možná) se pustíme do další knížky. ~

8 komentářů:

  1. Ahoj, tím menším oddechem je mysleno týden, měsíc, nebo víc? Tahle novela mě docela zaujala(i když se tam zatím skoro nic nestalo ☺) tak by bylo super kdyby jsi pokračovala v prekladu. Chápu, že máš i další projekty a tenhle je jonom vedlejší, ale byl bych rád kdyby jsi dál překládala. Dík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, rozhodně bych to neviděla tak strašlivě jako měsíc či více oddechu.

      Vymazat
  2. ďakujem a teším sa na pokračovanie.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to bylo krátké, už se nemůžu dočkat co bude v další
    Dekuju za preklad

    OdpovědětVymazat