pondělí 3. dubna 2017

DM - kapitola 9

~ Tentokrát je to doslova bohatá úroda technik. ~

Kapitola 9 – Je libo tanec s démonem (1)


Tady Satou. Satou, co zjišťuje svou neschopnost.

Skutečný démon je až příliš děsivý.

Obzvláště ten řev!

Prosím, jen si vyzkoušejte stát v zoo blízko lví klece, když lev zrovna zařve.

Bez ohledu na to, že víte, že jste v bezpečí, pokud na to nejste připravení, děsivé věci jsou stejně děsivé.





Vylezl jsem na střechu budovy, odkud jde vidět náměstí.

Odtud vidím démona a tucet vojáků, co jej obkličují.

Navíc vojáci od brány chrání mágy za sebou.

Možná že rytíři spatřili šanci k útoku, jízda se sjednotila do útvaru spolu s vojáky vzadu.

Démon se stal obětí útoku kopími a šípy vojáků zezadu.

Ten démon si s nimi evidentně jenom hraje.

Ten útok mu nic neprovedl. Polapil vojáky, co na něj útočili, a zdá se, že se baví tím, že jim láme kosti.

Pokud je ten démon stejný jako dávní démoni, pak ti vojáci pravděpodobně zakusili strašlivý strach a hněv z toho, že sledují, jak vraždí jejich kamarády.

„Takže je dobře, že jsem zpátky, ale nemám možnost zasáhnout do boje na blízko.”

Můj vzhled se od dřívějška liší, teď mám na sobě obnošený plášť s kápí. Jelikož vím, že se stejně ušpiním, nemám na sobě drahé oblečení.

Z náprsenky jsem vytáhl magickou pistoli. Není to revolver, ale ta, co připomíná pušku s velkým teleskopem.

Ten démon se pohybuje zhruba 300 metrů ode mě, takže je těžké zamířit.

Zrovna když se vojáci stáhnou zpět, mágové aktivují magii, co polovinu démonova těla pohřbí pod zemí.

Při téhle dobré příležitosti, kdy se démon nemohl pohybovat, jsem stiskl spoušť.

A minul.

Evidentně jsem při spuštění spouště byl příliš napjatý a linie střelby trochu klesla.

Naštěstí jsem omylem nezastřelil vojáka.

Do démona neustále naráží ohnivá a blesková magie, ale jak je obkroužený bariérou, nezdá se, že by ho to nějak zranilo.

Jakmile se démon přestal pohybovat, rychle jsem vystřelil z magické pistole nastavené na nejnižším nastavení.

Potřetí jsem se konečně trefil! Vedle démona se objevila měrka a trochu poklesla.

„Co je tohle, hra?”

>[Získána technika Střelba]

>[Získána technika Zaměřování]

>[Získána technika Ostřelování]

Na kraji zorného pole se v malém okně protokolu zobrazily zprávy o získaných technikách.

Spustit z něj oči bylo špatné. Jelikož jsem neměl čas se tomu vyhnout, ten blesk vyslaný od démona mě zasáhl. Jak mě zasáhl, pak uhodil do opory, na které jsem. Zničilo to střechu budovy.

>[Získána technika Démonická magie blesku]

>[Získána technika Odolnost vůči blesku]

>[Získána technika Odolnost vůči paralýze]

>[Získána technika Snášenlivost bolesti]

„Au, au, v rukách a nohách mi mravenčí.”

Pokud už to musím říct, pak je to pocit, jako když dlouho sedíte na patách. Když jsem se podíval na vlastní HP měrku, utržil jsem 5 HP škody.

Tak mě tak napadá, nezkontroloval jsem level toho démona...

Okamžik jsem bědoval.

„Jak vrtkavá ta věc je?”

Prozatím se rychle podívejme na důležité věci. Rasa démonů, level 62, techniky [Démonická magie blesku], [Démonická větrná magie], [Démonická temná magie], [Boj], [Let].

Odstrčil jsem trosky budovy. Nezdá se, že by mě pronásledoval.

>[Získána technika Samoléčba]

Když jsem se podíval na svou HP měrku, než jsem se nadál, celá se obnovila. Přirozené léčení, co?

Zadní uličkou jsem se přesunul k další budově.

Za pohybu jsem přidělil technické body technikám [Snášenlivost bolesti], [Odolnost vůči blesku], [Odolnost vůči paralýze], [Střelba] a [Samoléčba].

Našel jsem třípatrovou budovu 100 metrů od té původní. Přeskočil jsem zeď a vyskočil na střechu.

Jelikož počet vojáků obkličujících démona klesl na méně než polovinu, mě se zvýšil počet způsobů, jak na démona zaútočit.

Vytáhl jsem z inventáře luk a šíp a zamířil jsem na démona. Až do teď jsem luk nikdy nepoužil, ale díky nedávným technikám [Ostřelování] a [Střelba] tak nějak chápu, jak se zaměřuje.

„Zaměřit a vystřelit!”

Dobře jsem zamířil a když se démon zastavil... vystřelil jsem.

A minul jsem.

Ruka, kterou jsem natáhl tětivu, mě bolela.

A po tom, ať jsem střílel, jak chtěl, nikdy jsem se netrefil. I když chápu, jak střílet z luku, nemám žádné výsledky.

Obklíčení vojáků začalo být značně řídké.

Objevil jsem cestu, po které bych se k démonovi mohl dostat potají. Když jsem si označil trasu v mapě, seskočil jsem ze střechy.

Vytáhl jsem kopí šupinatého kmene.

Kdybych věděl, že dojde k tomuhle, tak bych si nechal ušít kožené brnění.

Jak jsem to kopí držel oběma rukama, skryl jsem se ve stínech.

>[Získána technika Špeh]

Jelikož jsem získal techniku, co vypadala užitečně, okamžitě jsem jí přidělil technické body.

Na cestě k démonovi je několik převrácených velkých vozů. Zamířil jsem k nim.

Když jsem aktivoval techniku špeha, moje stopy zmizely. Možná si to jenom představuju.

Jde slyšet řev démona a rytíře zasáhl blesk.

Zdá se, že ten řev je procedura k aktivaci magie.

Když démon nedával pozornost, zkrátil jsem mezi námi vzdálenost a bodl jej zezadu kopím!

Bod! S takovým nepříjemným zvukem mi do rukou dorazila senzace trhání skutečného masa.

Jelikož jsem byl zbabělec, bezděky jsem kopí pustil z rukou.

Ruce a nohy se mi třesou.

Démon mé nehybné já zasáhl ocasem ze slepého místa a poslal mě vzduchem tři metry pryč. Zastavil jsem se o trosky vozu, jak jsem se koulel po zemi.

>[Získána technika Překvapivý útok]

>[Získána technika Kopí]

>[Získána technika Odolnost vůči nárazu]

Moje HP se zmenšilo jen o 1. Ale nevím, jestli to je kvůli vzrušení nebo strachu ze svého prvního boje na blízko, třes v mých údech neustává.

Naštěstí démon obrátil pozornost k rytířům, co obnovili své útoky. Mnohokrát jsem se zhluboka nadechl.

Třes trochu ustal.

>[Získána technika Odolnost vůči strachu]

>[Získána technika Zbrklá kuráž]

Ve stínu trosek jsem vytáhl malý meč a štít z bronzu. Meč jsem nechal v pochvě a připnul si ji na opasek.

Obvykle se používá kovový úchyt nebo speciální pás, ale jelikož nic takového nemám, nedá se nic dělat. Později si ho koupím.

Také jsem si připravil malý luk s šípy. Je to šíp s kostěnou špičkou. Démon je ode mě jen něco přes 10 metrů, ale stejně si nemyslím, že ho zasáhnu.

Démon zvedl útočícího vojáka a hodil ho na rytíře.

Načasoval jsem si to přímo na jeho hod a přiřítil se blíž. Nepozorovaně jsem vystřelil šíp z nulové vzdálenosti.

>[Získána technika Luk]

Okamžitě jsem luk odhodil a sekl démona, jakmile jsem vytasil meč.

Malý meč se rozbil. Aby se bronz jednou ranou rozbil...

>[Získána technika Iaido]

>[Získána technika Jednoruční meč]

„▼▼ ▼▼▼▼ ▼▼▼▼▼▼▼!!”

Zatímco démon klel nesrozumitelnou řečí, zaútočil jedovatými drápy.

Svižně jsem se rozhodl, že ten útok vykryju štítem, ale ten útok také přichází z druhé strany. Rozhodnutí padlo v mžiku a použil jsem k obraně zlomený meč.

Taková věc samozřejmě nedokáže vykrýt útok a jedinou ranou jedovatých drápů se rozbil.

>[Získána technika Démonická řeč]

>[Získána technika Odolnost vůči jedu]

Chtěl jsem okamžitě aktivovat techniku Odolnost vůči jedu, ale na bitevním poli není šance operovat s menu.

Jedovaté drápy přicházející z druhé strany jsem vykryl štítem a jílec, co jsem měl v ruce, jsem hodil na démona.

>[Získána technika Štít]

>[Získána technika Hod]

Jak jsem se snažil ze stínu svého pláště vytáhnout zbraň, zanedbal jsem svou obranu. Démon mi ocasem podrazil nohy a já se svalil.

Navíc mě pronásledoval a snažil se mě zadupat.

Dup! Dup! Dup! Přišly 3 vlny dupání po sobě a já se z té smyčky konečně dostal při 4. útoku.

>[Získána technika Vyhýbání]

Odrazil jsem se od země v podivném postoji a vzdálil jsem se od démona.

Jelikož jsem konečně získal čas, přidělil jsem technické body technikám [Vyhýbání], [Štít], [Odolnost vůči jedu], [Odolnost vůči nárazu].

Jak jsem byl zakrytý pláštěm, vytáhl jsem z inventáře dýku a dřevěnou palici. Dýku jsem si zastrčil za opasek a chopil se palice.

Tak nějak jsem měl pocit, že se na démonově tváři vznášel výsměšný pohled.

Přemýšlím, jestli má ten démon schopnost samoléčby, jeho HP se obnovuje. Žádnou takovou techniku v seznamu technik nemá, jeto zvláštní charakteristika jeho rasy?

Koutkem oka jsem zahlédl, že se rytíři připravují na další útok.

Obezřetně jsem poměřil vzdálenost, zatímco jsem si připravoval palici.

Démon útok rytířů ignoroval a soustředil se sem.

Skočil jsem a udeřil démona palicí do hrudi. Při kontaktu s jeho černým tělem se palice rozbila.

Štítem jsem se ochránil před démonovými jedovatými drápy, minimálním pohybem jsem se vyhnul máchnutí ocasem a skočil.

Sekl jsem dýkou. Démon se tomu nedokázal vyhnout, ale tak nějak to dokázal vykrýt svými drápy.

>[Získána technika Jednoruční hůl]

>[Získána technika Dýka]

>[Získána technika Krytí]

Rytíři k nám začali utíkat a když se dostali doprostřed náměstí, narazil jsem do démona štítem a on se zapotácel.

S pomocí zpětného rázu jsem skočil vzad. Přeskočil jsem přes koně a jejich jezdce.

>[Získána technika Úder štítem]

Rytíři jednou zaútočili a pak se stáhli, pak další udělal to samé, bodl svým bodcem a stáhl se.

>[Získána technika Spolupráce]

Z té tříčlenné skupiny se tomu poslednímu nepodařilo stáhnout, protože na něj démon zaútočil ocasem. Jak kůň, tak rytíř se svalili.

Já zezadu kopl démona, co se toho rytíře snažil dodělat!

>[Získána technika Nakopnutí]

Zvedl jsem kopí se zlomeným hrotem, co jeden voják upustil a leželo mi u nohou, a dýku schoval do pouzdra. Jak se dalo čekat, dosah dýky je příliš malý, takže je snadné útok vykrýt, je to otrava.

Vyhnul jsem se démonovi tak, že jsem kopím se zlomeným hrotem získal čas, aby se rytíři a vojáci, co popadali z koní, mohli stáhnout.

Zatímco jsem se bránil, taky jsem démona udeřil do nohou a někdy jsem jej opatrně udeřil do paží, aby z tohohle nevznikla jednostranná obranná bitva.

>[Získána technika Obouruční hůl]

Kopí se nakonec rozbilo, když padlo za oběť jedovatým drápům.

Démonovy oči září!

Jelikož jsem z toho měl špatný pocit, zvedl jsem štít a celé své tělo jsem skryl do stínu pláště. Pravděpodobně je to nějaký útok zlého pohledu.

Je to okouzlení, paralýza nebo zkamenění?

Plášť a štít se proměnil na kámen!

...Nějak se mi povedlo to vydržet, obětoval jsem jenom plášť a štít.

Kdybych zareagoval o něco později, možná by to bylo nebezpečné.

>[Získána technika Odolnost vůči zkamenění]

Jelikož přiblížit se k démonovi by mohlo znamenat zkamenět, než ke mně přijde, přidělil jsem technické body technikám [Krytí] a [Odolnost vůči zkamenění].

Útoky na základě zkamenění by nemusely být výlučnou doménou jen démonů...
-----------------------------------------------

<Předchozí>...<Následující>

4 komentáře: