středa 3. května 2017

DM - kapitola 15


Kapitola 15 – Chrám, zvířecí dívky a odpoledne s házením kamení


Tady Satou. Přemýšlím nad rčením: I za mraky září slunce.

To poklidné odpoledne, co jsem si včera užíval, se naprosto změnilo.

Takže v téhle odpolední sérii začne problémová epizoda...





Kousek od pouličních stánků je parionský chrám. Na východní ulici jsou na hlavní třídě jenom pouliční stánky. Před chrámem se shromáždilo pár lidí.

„Copak se asi stalo?”

„Pojďme to zkontrolovat.”

Zena tam vyrazila. Jak tak vidím tuhle rychlou změnu tempa, je to vážně vojanda. Zena se zeptala vysokého asistenta kněžky ze včerejška, co se stalo. Zena zamávala rukou. Zdá se, že je kvůli něčemu vděčná.

O čempak asi mluví?

Když jsem se k nim přiblížil, za chůze jsem slyšel jenom druhou polovinu konverzace. Jen tak mimochodem jsem vyslechl tohle.

„...tak co garleonský chrám na východní ulici. I tamější chrám má kontakty v armádě, takže by léčba neměla být problém. Je to na východní ulici, ale doprovází tě muž, takže se k tobě pravděpodobně nepřiblíží žádný podivín.”

„Ano, a i když vypadám takhle, jsem magický voják. Zmlátím ty sukničkáře, co se mě budou snažit sbalit bez ohledu na to, kolik jich přijde.”

Podle Zeny se zdá, že kněžky jsou zrovna na setkání s vyslanci z chrámu v královském hlavním městě. Navíc jelikož kněžky jsou schopny použít pouze magii na léčbu zranění, lehkých otrav a nemocí, jsme nuceni jít do druhého chrámu, co navrhl.

...Jen přehodil horký brambor jinému!!





Nakonec jdeme do garleonského chrámu na východní ulici.

Není to tak, že bych byl nespokojený, víte?

I kdybych si na to zvykl, procházka po městě v evropském stylu spolu s očividně roztomilou dívkou jako tahle je celkem příjemná!

Po cestě zhruba 100 metrů od nás je veřejný park. Myslel jsem si, že to je jen trávník s plevelem, ale je zastřižený na krátko a do čtverce, odpočívá tam pár starších párů s miminkem a zhruba 10 mladých lidí tam trénuje bojové umění.

„Zeno, jak se trénuje v armádě?”

Tak nějak to chci slyšet.

„Správně~, myslím, že to je u vojáků všude stejné, ale u magických vojáků jde hlavně o zachování magické moci. Dáváme si pozor, abychom se udržovali ve stavu, kdy můžeme co nejlépe používat magii.”

Rozdíl v tréninku, co?

No ano, mágové bez MP jsou k ničemu.

„Magičtí vojáci a mágové dostávají jiné úkoly podle svého živlu. Já můžu mluvit jen z pohledu armády, ale kromě ohnivého živlu většinou ostatní živly k útoku nepoužíváme.”

No ano, něco jako mučení ohněm je rozhodně vhodné na útok. Ale také se to dá použít na ohřev lázně, víš?

„Co se týče mého větru, používá se na ochranu před šípy, to je <Větrná ochrana>, obranu hradu před beranidly pomocí <Vzduchového polštáře> nebo předávání instrukcí pomocí <Šepotu>. Takové různé užitečné věci. Pokud použijeme <Let>, pak je snadný průzkum, ale hrabě nemá nikoho, kdo by to dokázal použít.”

To mi připomíná, Zenin cíl je létat po obloze, že?

„Pokud se ti podaří létat, pak by bylo pěkné udělat si rande v oblacích~”

Dělal jsem si legraci, ale Zena zrudla až ke kořínkům vlasů a řekla: „N-nech to na mě”, zatímco se zakoktávala. Je to roztomilé, ale trápí mě, jestli ji neoklame nějaký špatný muž~





Ve stínu stromů kolem cesty se choulilo několik koček. Tak mě tak napadá, tohle je poprvé od chvíle, co jsem sem přišel, co jsem viděl divoké kočky.

„Tamta kočka je roztomilá~”

Zena vypadá, že kdybych ji nechal jen tak, rozběhla by se tam. Já jsem taky z kočičí frakce, a proto nemůžu dopustit, aby rušila odpolední dřímání koček!!

Takže jsem nadnesl tenhle hovor.

„To mě tak připomíná, ve městě nejsou žádní divocí psi.”

„Povídá se, že pokud někdo ze slumů zahlédne divokého psa, udělá si z něj večeři...”

„To je lež, že jo?”

„Ano, je. Ale existuje tu taková zkazka, zdá se, že zralé plody gaba s psem jsou celkem návykové. Takže od té doby, co se začalo jíst gabo, divocí psi zmizeli.”

Znovu plody gabo. Kroťte se!

Zdá se, že zdrojem té zkazky je to, že lidé vidí lovce, co chodí do masen na východní ulici se svými psími partnery.





„Trest pro přívržence démonů! Trefte démona těmito svatými kameny a získejte požehnááánííííí!”

Napůl cesty do východní čtvrti jsme zaslechli slabý hlas na hranici falsetta, jako kdyby to byl starý muž. Také šlo slyšet hlasy mnoha lidí.

Na náměstíčku, kde se křížily uličky, stál na draze vyhlížejícím podstavci tlustý kněz ve středním věku. S krví podlitýma očima a od pusy mu létaly bubliny.

„Ach ctění lidé! Vzpomínáte si na boží trest také známý jako Pád hvězd?”

„„„Aaa!”””

„„„Vzpomínáme!”””

„„„Aaa!”””

Copak to zhruba polovina lidí jenom nehraje?

„Navíc! NaVÍC! Včera na hraběcí hrad zaútočil zástupce démonického lorda!”

„„„Ach bože!”””

„„„Prosím, zachraň nás, vážený hrdino!”””

„„„Aaa!”””

Křik je velmi dobrý způsob, jak se zbavit stresu, co?

„Tohle je znamení slábnoucí boží ochrany boha! Získejte požehnání! Ach ctění lidé! Ti, co získají požehnání, budou chráněni před kalamitou!”

„„„Pane knězi! Prosím, zachraň nás!”””

„„„Aaa!”””

„„„Požehnání!”””

Takoví ubožáci.

„Získejte požehnání! Rozumíte, lidé! Požehnání!”

„„„Požehnání!”””

„„„Aaa!”””

„„„Prosím, řekni nám jak!”””

Lidé z tohoto městečka by se nechali snadno podvést podvodnými hovory nebo pochybnými pyramidovými prodeji.

„Podívejte se na ně!”

Tlustý kněz ukázal dozadu náměstíčka.

„Jsou to pololidi, selhání démonů, ne, přívrženci démonického lorda! Udělte jim boží trest a získejte požehnání!”

„„„Aaa!”””

„„„ZABÍT!!!”””

Hej, hej, ty agitátore.

„Počkat! Ctění lidé! Vražda je zakázaná královským zákonem. Počkejte!”

„„„Co máme dělat, pane knězi!”””

„„„ZABÍT!!!”””

„„„Aaa!”””

Je tam spoustu lidí, co jen povykovalo.

„Vražda je zakázaná! Těmito svatými kameny udeřte přívržence démonů a získejte požehnání.”

„„„Pane knězi!”””

„„„Dejte nám kameny~!”””

„„„Aaa!”””

Podíval jsem se směrem, kam kněz ukázal. Jsou tam 3 zvířecí dívky.

„Ale není to zadarmo! Získejte požehnání za vlastní peníze!!”

„„„Aaa!”””

„„„Požehnání!!!”””

Psí, kočičí a ještěrčí zvířecí dívky se choulily k sobě.

„Jeden svatý kámen stojí 1 měďák! Jen dneska můžete mít 6 kamenů za 1 velký měďák!”

Ach, křik od lidí ustal. To je ale rafinovaná populace~

„Co se děje! Zbožní muži a ženy! Svatých kamenů máme jen omezené množství! Kdo jedná rychle, získá požehnání!”

„„„Koupíme je!”””

„„„Prosím, prodejte mi je!”””

„„„Aaa!”””

Vážně mají slabost pro omezené nabídky.

„Kupte si je tady od mého učedníka! Do řady! Pokud se řádně nezařadíte, nezískáte požehnání!”

„„„Aaa!”””

„„„Do řady!”””

Tlustý knězi, to jsi zrovna použil magii na manipulaci s myslí?

Lidé, co si koupili svaté kameny, je bez zábran házeli po zvířecích dívkách. Neváhali.

Ech~~~? To jako vážně?

„Na tohle se nemůžu koukat!”

Zena si probíjela cestu davem a běžela k tlustému knězi.

Překvapilo mě to a zareagoval jsem pozdě.

„„„Zabijte pololidi!”””

„„„Aaa!”””

„„„Trest pro přívržence démonů!”””

Lidé se rozpalovali a sem tam se kameny trefili do zvířecích dívek. Ještěrčí dívka chránila menší psí a kočičí dívku.

Takže, je snadné to přerušit přímo, ale pokud se později znovu stane to samé, nemá to smysl. Když jsem se podíval na zvířecí dívky, jako obvykle se objevily informace z AR.

Tohle je!

Rychle jsem se prokousal informacemi, co jsem našel.

Takže by to mělo být někde tady.

Támhle!

Prozkoumal jsem informace o tom chlápkovi a přesvědčilo mě to.

S tímhle bych to měl nějak zvládnout!

Vyburcoval jsem svoje mozkové buňky, aby přišly s tím nejlepším řešením...
---------------------------------------------

5 komentářů: