neděle 7. května 2017

DM - kapitola 16


Kapitola 16 – Argumenty a Vyhlazení skrytého zlosyna


Tady Satou. „Agitátoři se najdou v každém věku.” Taková fráze existuje, ale o každém věku ani nemluvě, najdou se dokonce i na jiném světě.

Takže, pojďme to vyřídit.

Přidat další stránku k historii města Seryuu...





Jak jsem zíral na 3 zvířecí dívky, zjistil jsem jméno jejich pána. Není to jméno toho tlustého kněze. Tak kde je pán těch dívek?

Jak jsem promýšlel možnosti, buď tu pán není, anebo se nemůže tomu tlustému knězi protivit... anebo se s tlustým knězem spolčil.

Jelikož zrovna teď nedokážu zjistit všechno jen za pomoci AR, použiju zvláštní techniku Průzkum celé mapy. Hledal jsem jméno pána.

Tam, na okraji náměstíčka. Je to malý muž s liščíma očima, co se nad tím rozruchem na náměstí šklebil, zatímco seděl na dřevěné bedně.

Prozkoumal jsem informace zobrazené AR.

Jméno toho malého muže je Uusu. 39 let. Má techniky [Podvod], [Přemlouvání] a [Zastrašování]. Jeho otroky jsou [Kočičí člověk], [Psí člověk] a [Ještěrčí člověk].

...Hmm? Otroci se zobrazují jen podle druhu a bez jmen?

Ne, na takovýhle věcech nesejde.

Potřebuju víc informací.

Pořád to nestačí.

Příslušnost [město Seryuu, obyvatel nižší třídy]. Gilda [Hnědá krysa].

To je ono, gilda [Hnědá krysa]. Začít s hledáním!

Gilda má 52 členů. Včetně 10 lidí na tomhle náměstí. Vyjma Uusua a toho velkého chlápka, co vypadá jako osobní strážce a stojí za ním, je 8 lidí na tomhle náměstí jen falešnými demonstranty.

Označil jsem si všechny lidi, včetně jednoho člověka, co tady není.

Takže začněme!

>[Získána technika Dedukce]

>[Získána technika V zákulisí]

...Ale ty zvířecí dívky jsou kvůli takovému týrání pravděpodobně velmi otřesené. Přehlédl jsem důležitou informaci. Nedokážu vrátit čas, ale zrovna teď pokud zpozdím ten první krok, výsledek se možná bude lišit...




Zena dorazila před tlustého kněze.

„Přestaňte s tímto nelidským jednáním!”

„Co je tohle za malou holku! Jsi spojenec démonů?”

Než se vůbec nadál, jeho následovníci zmizeli. Navíc jelikož nedokázal něco takového vyvrátit, vložili se do toho agitátoři.

„„„Spojenci démonů jsou taky démoni!”””

„„„Aaa!”””

Během toho času, co mi Zena získala, se nejdřív musím nějak vypořádat s těmi falešníky v davu.

„Nenechte se oklamat! Copak chrám Zaikuon hodlá porušit královský zákon!”

„Co je špatného na tom házet po démonech svaté kameny?”

Jak nezúčastněná konverzace. Ne, kněz tomu rozumí, jen to překroutil.

Aktivoval jsem techniku [Špeh] a vklouzl do davu. Jak jsem se pohyboval davem, taky jsem aktivoval [Vyhýbání] a [Boj].

„„„Aaa!”””

„„„Správně! Pojďme na tu holku házet kameny!!!”””

„„„Aaa!”””

Zena použila [Větrnou ochranu] nejenom na sebe, ale také aby ochránila zvířecí dívky. Co jiného čekat od magického vojáka z armády.

Takže dokud jsou pořád zaražení, pojďme ten dav srovnat do latě. Pokud se vyřítí moc lidí najednou, tak to bude nebezpečné i pro Zenu.

Přesunul jsem se vedle muže z [Hnědé krysy], co se pořád snažil podnítit házení kamenů. Přemýšlím, jestli je to účinek techniky, ale byl jsem schopen vybrat, jakým útokem ho zneutralizovat, a dokonce mě to nikdo z okolních lidí neviděl dělat.

Neutralizoval jsem muže z [Hnědé krysy] jediným útokem. A prostě jen tak jsem ho hodil do postranní uličky. Jelikož je čas vzácný, nemám čas jej svazovat.

>[Získána technika Únos]

>[Získána technika Vražda]

Technika Únos mi přijde použitelná, zvýšil jsem ji na maximum. Techniku Vražda jsem si nepřibral. Nepřiberu si ji, víte?

Ve středu náměstí Zeně pomáhá nějaký kněz v jiném oděvu. Je to pohledný muž ve středním věku s modrým kolárkem.

„Prohlašovat, že pololidi jsou démoni. Není to jenom tvoje prohlášení, než celého chrámu Zaikuon?”

„Hm, lidumilný kněz z chrámu Garleon, co? Pokud máš tak moc rád zvířata, pak je po tomhle výprasku použij, jak chceš. Zepředu, zezadu, to je jedno.”

Jů, to je ten nejhorší sexuální trýznitel. Zena celá zrudla... nebo ne. To nepochopila, co to znamená. Znamenitě.

„Zabijte pololidi!”

„„Aaa!””

„Trest pro démony!”

Roztržku na stupínku nechám na starosti Zeně a její posile a pokročím s vymýcením zdejších škůdců (hnědé krysy). Úspěšně jsem o vědomí připravil 2~3 lidi a nechal je v příhodné uličce. Nedaleko padají láhve s alkoholem, ale nemám času nazbyt.

„Chápeš to! Pokud budeš dál přiživovat nervozitu lidí, mohlo by to skončit povstáním! Zaikuonský chrám bude obviněn jako organizátor!”

„Bláhová ještěrka, co si půjčuje dračí kůži! Říkáš, aby se nezabíjeli démoni? Copak sama nejsi zrádce!”

„Zabijte démony!!”

„„Aaa!””

„Možná že ta malá holka je démon v přestrojení?!”

Vymýcení je z půlky hotové. I křik davu se podstatně snížil... Je tu jeden chlápek s ošklivě hlasitým hlasem. Ačkoli se nezdá být členem Hnědé krysy. Prozatím ho označme.

Zajdu za ním, až to tu vymýtím.

„Lidé z východní čtvrti! Všichni jsou nervózní stejně jako vy! Ale to není důvod, proč trýznit slabé jako zbabělci!”

„Slyšeli jste to lidi! Garleonský chrám vás považuje za zlo! Řekl, že všichni tady, co jsou nadšení získat požehnání, jsou zlo!”

„Zabijte démony!”

„„Aaa!””

„Ty zatracený falešný knězi!”

Dobrá, zbývají jenom dva. Srazil jsem je k zemi a odvalil do uličky.

Než jsem připravil scénu pro Uusua, zašel jsem za panem Ukřičeným, abych se připravil na akci.

>[Získána technika Spiknutí]

„Prosím, už s tím přestaňte. Bez ohledu na to, kolik z vás ty kameny hodí, já vám v tom zabráním!”

„Ty mizero, máš v úmyslu zasahovat do tohoto posvátného chování! Bláhovče, co se příčí Bohu!”

Tlustý kněz křičí tak moc, že mu od pusy létá pěna, ale je jen málo lidí, co jej podporují. Dokonce i jejich hlasy se jeden po druhém vytrácejí.

Zaklepal jsem Uusuovi na rameno.

„Jsi na řadě.”

„K-kdo jsi, ty mizero! Hej, Banze! Rozdrť ho!”

Překvapený Uusu rozkázal velkému muži za sebou. Ale zmátlo ho, když se otočil a nemohl ho nikde najít. „Banze? Kam se ten hňup poděl!”

„Ten velký chlápek šel někam s ženou.”

Ale ve skutečnosti je teď v bezvědomí v jedné uličce.

Zkroutil jsem Uusuovi ruku a vzal ho s sebou ke stupínku.

„Všichni se rozejděte, prosím. Pokud v tomhle budete pokračovat, vážně sem přijde armáda! Pokud se bojíte, zajděte do chrámu, vyslechnu si vaše trápení!”

„Ty mizero, máš v úmyslu zasahovat do tohoto posvátného chování! Bláhovče, co se příčí Bohu!”

Copak nejste oba kněží?

Hodil jsem Uusua mezi ně.

„Ach, pane Uusu! Ty mizero! Co jsi to provedl tomuto zbožnému člověku, co poskytl pololidi k tomuto svatému počinu! Ty odpadlíku!”

„Zeno, prosím použij magii, aby se k otrokům nedostaly hlasy zvenčí.”

Než se Uusu zvedl, aby otrokům něco rozkázal, Zena kouzlo dokončila.

„Pse, Kočko, Ještěrko! Zmlaťte je!”

Jelikož se ten rozkaz k otrokům nedostal, zmateně nakláněly hlavu ke straně. Projednou jsem sebral svatý kámen a trefil se jím do mužova solaru. Ach, v agónii omdlel.

„Zeno, promiň, že to tak trvalo. A dobrá práce, pane knězi. Tenhle chlápek je jejich vůdce.”

„Co jiného čekat od Satoua. Nejsi jenom mrštný!”

„Kdo jsi.”

Máš trochu divnou škálu chvály, Zeno.

„Zeno, pokud máš ještě nějakou magii, mohla bys aktivovat kouzlo, aby byly naše hlasy slyšet po celém náměstí?”

„Dobře! ■■■■ ■■■■ ■■■ ■■■ Šeptající vítr.”

Oběma rukama jsem zvedl zemdlelého Uusua, aby ho bylo vidět. Měl jsem v plánu použít toho pohledného kněze ve středním věku jako zástěrku, abych vypadal nenápadně. Hej, nehýbej se, knězi.

„Všichni ho vidíte? Viníkem je tenhle muž! Tenhle muž půjčil své otroky tomuto zaikuonskému knězi, podnítil vaše starosti a prodával obyčejné kameny, aby vás okradl o vaše vzácné peníze!”

>[Získána technika Odsouzení]

„VRAŤ NÁM NAŠE PENÍZE-------!”

Z davu se ozval obzvláště hlasitý hlas. Přiživené tím hlasem se začalo ozývat několikeré „Vrať nám naše peníze”.

„Navíc tihle chlápci měli ještě jiný cíl! Získat trochu toho zisku a využít zaikuonského chrámu pro jejich skutečný účel! Chtěli vás všechny tady podnítit a začít vzpouru proti hraběti! Ve skutečnosti to jsou uctívači démonů!”

Podfukářské schopnosti na samém vrcholu! Orz.

Ale s tím ziskem je to pravděpodobně pravda. Ta zbývající dvě jsem si akorát vymyslel. Ve skutečnosti ani teď nechápu účel tohoto muže, takže s ním třesu, aby to vysypal.

>[Získána technika Falešné obvinění]

Pokud bylo jeho účelem prodat svaté kameny, tak i kdyby prodal 100 kamenů, jsou to 4 stříbrné. To se neshoduje s náklady na 3 zvířecí otroky. Dle úsudku z tržní techniky mají ty tři hodnotu 6 stříbrných. Pokud by v tom házení pokračovali, otrokyně by bezpochyby zemřely.

Vidíte? Ty propočty nesedí.

„S tím chlápkem manipuluje ze stínů démon, že...!”

Ten chlápek, požádal jsem ho, aby kněze postavil do nevýhodné pozice, ale dávej pozor na okolnosti. Z tohohle by mohla vzniknout další výtržnost.

„Odvedu tohoto muže před našeho pána pro pokus o vzpouru. Zaikuonský knězi, tenhle muž tě oklamal, že?”

Kněz očima těkal ze strany na stranu.

„A-ano, oklamal mě. Takže to byl uctívač démonů! J-já, neudělal jsem nic špatného... vznešený pane! Oklamali mě. Proto nemám v nejmenším úmyslu se bouřit proti hraběti...”

„Jo, správně. Tak těm lidem prosím vrať peníze. To ti jistě zajistí lepší zacházení.”

Samozřejmě je to prázdný slib. Tahle podfukářská schopnost je vážně děsivá. Slova mi jdou z úst hladce.

Tlustý kněz dal neochotně instrukce svým učedníkům, aby vrátili peníze. Skupina dvou nebo tří lidí odešla z náměstí. Později vypukla hádka mezi lidmi, co si kameny nekoupili, a učedníky.

Kukukukuku.

Uusu, jenž měl pošlapané nohy a nemohl se hýbat, se děsivě smál.

Zbláznil se nebo má nějaký plán?

Nikoho by nepřesvědčil argumenty plnými děr. Beztak vypadá jako člověk, co má rád násilí.

Ale bylo to něco jiného, než co jsem čekal. I když ležel tváří dolů a vůbec nebyl schopen se pohnout, došlo k útoku máchnutím černou rukou.

Byl jsem schopen se tomu o vlásek vyhnout, ale jedovaté drápy rozpáraly tlustého kněze.
-----------------------------------------------------

2 komentáře: