pondělí 20. července 2020

ICDS - kapitola 33


Kapitola 33 – Ode dneška jsem oficiální průzkumník (3)


Existovaly techniky vyvinuté na principu využití útočníkovy energie proti němu. To bylo jiujitsu. Boj s kopím bylo bojové umění, které protivníka poranilo bez ohledu na to, jestli měla hlava kopí čepel nebo ne. A tak se v mé rodině předávaly i techniky jiujitsu na neutralizování nepřítele, aniž bychom ho zranili. 

Po pravdě řečeno to byla upravená verze japonského juda, a proto to mělo mnoho podobností. Ačkoli to vzalo formy i z několika dalších bojových umění, judo byl základ. 

I když se pomocí jiujitsu dal protivník neutralizovat bez zranění, to samozřejmě platilo na gymnastických žíněnkách. Pokud někdo nezkušený zakusil přehoz přes bok nebo přes rameno s dopadem na beton, bezpochyby by si zlomil záda a páteř a přišel o život. Naštěstí jsem se tím teď nemusel trápit. 

„Hap!” 

„Pche, co se snažíš udělat, když ses mě takhle chopil? Neříkej mi, že se mě snažíš hodit na zem...?!” 

Myslel sis, že to nedokážu? Pokud sis myslel, že tě nedokážu zvednout při bojovém umění středního řádu v levelu 9, pak ses zmýlil! Popadl jsem ho za paži, kterou se mě snažil uhodit, a pokročil k přehozu přes bok. S tím jeho příšerným postojem jsem nemusel nijak moc dřít, abych mu rozhodil rovnováhu. To jediné mírně obtížné na tom bylo to, že by mnohem vyšší než já. 

Když jeho těžké tělo dopadlo na zem, bylo to, jako kdyby spadl meteorit a ozval se ohlušující hlomoz. Když jsem viděl, že země pod ním pukla, uvědomil jsem si, že tenhle chlápek měl potenciál stát se zbraní. Možná bych ho měl nosit s sebou místo kopí! 

„Kuk!” 

„V hlavě ti bude zvonit! Obzvláště s tou tvojí tvrdou hlavou!” 

Dračí kůže byla s největší pravděpodobností technika, co zvýšila obranu vnější kůže. Ale to neznamenalo, že to chránilo vnitřní orgány. Nebo spíš pokud do tvrdé vnější vrstvy uhodí dostatečná síla, otřes se přenese dovnitř a zraní vnitřní systém. Bylo to to samé, jako když člověka zasáhne kulka v neprůstřelné vestě. Kulka neprorazí kůži, ale ta síla člověku zlomí žebra. 

Když jsem Ještěřího rytíře zvedl a hodil ho na zem, v podstatě jsem ho postavil do boje proti tvrdé zemi. Ačkoli bych preferoval pokračovat kloubovým zámkem (?), věděl jsem, že by to na Ještěřího rytíře nezabralo, protože měl celé tělo vytvrzené Dračí kůží. Pokud chtěl dál ležet na zemi, mohl jsem ho akorát nechat na pokoji. 

Jelikož to byl samozřejmě idiot, vstal a vyslal ke mně kop. Neochvějná kuráž, nehynoucí elán! Nebylo to tak, že bych ho kvůli tomu nenáviděl. Vlastně se mi to líbilo. 

„Hákový kop!” 

„Kuhuk!” 

„Přehoz přes rameno!” 

„Kuaaak!” 

Celých 5 minut, kdy měl tělo vytvrzené, se Ještěří rytíř stal testovacím subjektem mých technik jiujitsu. Když spadl, zase vstal, nevěděl, kdy přestat. Nakonec když zakusil přehoz přes rameno s úchopem oběma rukama, vykašlal černou krev a zhroutil se. 

„Kaaaaak!” 

Zároveň s tím se jeho zrudlá kůže vrátila zpět k normální barvě. Zdálo se, že trvání Dračí kůže vypršelo. Znovu jsem sebral své kopí. Jeho kdysi litý pohled teď prázdně pronásledoval hrot mého kopí. Zdálo se, že se konec účinku Dračí kůže překryl s účinkem intenzivního rande se zemí. 

„Ukážu ti, jak vypadá skutečné umění boje s kopím.” 

Vážně jsem byl příliš laskavý. Technika Hrdinného úderu byla tak rychlá, že žádný nepřítel nedokázal prohlédnout, jak to fungovalo. A tak jsem nepoužil techniku, ale manuálně jsem soustředil energii svého těla a manu do hrotu svého kopí. S tímhle jsem si byl jistý, že dokonce i tenhle idiot dokáže spatřit skutečné umění boje s kopím. Skutečné umění kopí nebyl nějaký podvod, kdy jste udeřili do země velkým množstvím many a síly. 

„T-to je...!” 

„No, stejně brzy zemřeš!” 

Se žhnoucíma očima jsem mu to kopí vypálil do tváře. S vážně nepříjemným zvukem mu světlo v očích potemnělo. Přesně jak Loretta řekla. Ještěří rytíř byl vážně snazší než Temný krysí muž. Ačkoli moje Temná hřmící exploze na tom měla velký podíl. 

Okamžitě poté. 


| Úžasné! Jsi první v historii První kobky, komu se podařilo porazit Ještěřího rytíře sólo na první pokus! Kobka si tě bude pamatovat jako Skvělého průzkumníka. Za odměnu jsi získal 2 technické body. Získal jsi Kupon na koupi zvláštní vily. Momentální počet technických bodů: 6. | 

| Získal jsi titul Mistr Ještěřího rytíře. Všechny hodnoty statistiky +2 body. Tento účinek přetrvává, i když bude titul deaktivovaný. | 

| Sám jsi porazil Ještěřího rytíře. Získal jsi zvláštní odměnu Šupinové brnění Ještěřího rytíře. | 

| Získal jsi 10.000 zlatých. | 

| Získal jsi jedinou odměnu, co zůstala skrytá pro Prvního průzkumníka. Blahopřejeme! Hodnota tvého štěstí +1. | 

| Tajemství. Magická kniha Božská rychlost. | 


Jak jsem si prohlížel odměnu za porážku Ještěřího rytíře, přišlo mi těžké se uklidnit. 

Poprvé. Takže tohle bylo to poprvé, o kterém Loretta mluvila. 2 technické body. Bylo to množství, co se rovnalo vytvoření dvou technik nebo dokončení dvou misí. Pak tu byl také ten Kupon na koupi zvláštní vily. Ne že bych věděl, co to bylo. 

I titul byl jiný. Mistr Ještěřího rytíře. Dávalo mi to +2 ke všem hodnotám statistiky místo +1. Kdybych stejným způsobem porazil Lorda orků, Královnu přízraků a Temného krysího muže, pak... Ne, nebudu přemýšlet o zbytečnostech. Musel jsem se soustředit na teď a na budoucnost. 

Zlato a Šupinové brnění bych dostal tak jako tak, takže mě dál zajímalo to, co přišlo potom. Jediná dosud skrytá odměna, Magická kniha Božská rychlost. Jen díky tomu slovu „tajemství” se to zdálo výjimečné. Zrovna když jsem se ji chtěl naučit, zazněla fanfára. 


| Dostal ses do levelu 21. Získal jsi právo vstoupit na 21. podlaží. | 

| Dostal ses do Stříbrného řádu 9. Už nejsi průzkumník v učení, ale oficiální průzkumník. | 

| Můžeš jednoho člověka jmenovat Průzkumníkem První kobky. Toto právo se uděluje jen průzkumníkům Bronzového řádu, co zkoumali kobku 20 let, nebo průzkumníkům povýšeným do Stříbrného řádu. Když se z tebe stane Průzkumník zlatého řádu, můžeš jmenovat průzkumníkem kobky dalšího člověka. | 

| Jako průzkumník stříbrného řádu jsi získal právo vstoupit do Akčních kobek. Do akčních kobek se můžeš dostat lovem netvorů nebo když při průzkumu najdeš skryté oblasti. | 

| Získal jsi právo účastnit se Akčních nájezdů! Akční nájezdy vznikají, když se pokoří určitá Akční kobka nebo když se splní nezbytné podmínky. Tvůrce Akčního nájezdu se stává hostitelem a může pozvat další účastníky. Člověk se může přidat k nájezdu tím, že přijme pozvánku hostitele. V účasti mu mohou bránit vlastní level nebo kvalifikace a hostitel si udržuje právo vstoupit a odejít z nájezdu. | 

| Když zajdeš do Rezidenční oblasti kobky, můžeš si koupit v kobce rezidenci. Na tomto místě se nacházejí rezidence průzkumníků z různých světů a je tam také podpůrné a rekreační zázemí, co zajišťuje, že průzkumníci mohou co nejlépe využít svůj volný čas. Průzkumníci se mohou soukromě setkat s jinými průzkumníky a je tam také tržiště, kde se prodávají různá jídla. Ale aby člověk mohl vstoupit do Rezidenční oblasti, potřebuje Vstupenku do rezidenční oblasti, která se dá získat jako kořist z netvorů na 21. podlaží a výše. Průzkumníci z jiných kobek nemohou vstoupit do Rezidenční oblasti První kobky. | 



...Ech? Až do teď jsem byl v učení? Najednou jsem se cítil rozladěně. Takže celou tu dobu, co jsem měl tu samolibou radost, jsem byl jako dítě, co bylo hrdé na to, že se naučilo chodit! Ta hrdost, co jsem cítil z toho, že jsem byl první, kdo porazil Ještěřího rytíře, se najednou smrskla. 

„Ne, tady to začíná!” 

Nebuďme na sebe tak tvrdí. Byl jsem průzkumníkem kobky jen 5 let. Ani nemluvě o tom, že jsem tři roky toho období bezděky strávil zaseknutý na 5. podlaží. Vedl jsem si dobře! A dokážu v tom pokračovat! Nebylo to tak, že jsem nevěděl, jak moc mi zbývalo ještě ujít. Nebylo třeba cítit se sklesle. Musel jsem jen dál běžet a dál sílit. Víc než superhrdinové, o kterých jsem jako malý snil! 

Možná to bylo tím, že jsem teď byl oficiálním průzkumníkem, ale zjistil jsem o kobce mnoho věcí, co jsem do teď nevěděl. Zaprvé to byla Akční kobka. Už jsem o tom věděl, protože jsem se to doslechl od Ellose. Se Vstupenkou do akční kobky, co byla kořist z netvorů, co měla nesmírně nízkou šanci se objevit, jsem mohl zkoumat jedinečnou kobku. A když jsem ji pokořil, mohl jsem samozřejmě čekat štědrou odměnu. 

Také tu byl Akční nájezd, ke kterému docházelo s danou pravděpodobností při pokoření Akční kobky. Mohlo se sejít minimum 50 průzkumníků, aby bojovali s boss netvorem, co se nedal srovnávat s Pány podlaží. Jen jsem o tom přemýšlel a srdce mi hlasitě bušilo. Chtěl jsem se rychle účastnit Akčního nájezdu. Ne že by mě někdo samozřejmě pozval, s tímhle nízkým levelem. 

Tohle bylo poprvé, co jsem slyšel o Rezidenční oblasti. Ani jsem nečekal, že by v kobce něco takového existovalo. Zdálo se, že jsem tam mohl zůstat, aniž bych se kdy musel vracet na svůj vlastní svět. Ačkoli jako vysokoškolák a Yuin bratr bych to nikdy neudělal. Také se zdálo, že Rezidenční oblast bylo místo, kde jsem mohl uplatnit Kupon na koupi zvláštní vily. Zvláštní vila... byl jsem na to zvědavý, ale ještě jsem neměl jak se tam dostat. 

Ve zkratce jsem získal čtyři výhody, když jsem se stal oficiálním průzkumníkem. 

1. Pravomoc jmenovat jednoho člověka průzkumníkem První kobky. 

2. Schopnost najít a přidat se k Akčním kobkám. 

3. Schopnost účastnit se Akčních nájezdů. 

4. Právo vstoupit do Rezidenční oblasti. 

Když jsem si ty informace uspořádal, nezdálo se to tak komplikované. S tím jsem konečně zkontroloval techniku Božská rychlost, co jsem získal. 


| Naučil ses aktivní techniku Božská rychlost. Když použiješ 20% své many, můžeš na 0,5 sekund zvýšit svou rychlost na pětinásobek. Trvání techniky a nárůst rychlosti se zvyšuje s levelem techniky a spotřeba many klesá. | 


„Huu.” 

Zhluboka jsem vydechl. Soustředil jsem se na to, že tahle technika byla růstového druhu. Ačkoli mi za 20% many zvýšila rychlost na 0,5 sekundy, nárůst rychlosti o 400% byl úžasný. Jelikož se s levelem zvyšoval každý aspekt této techniky, nadšeně jsem očekával její růst. 

[Pane?] 

„Ne, Peiko. To díky tobě jsem mohl Pána podlaží porazit. Díky.” 

[Hu. Huhu! Teď sis uvědomil mou skutečnou hodnotu!] 

Jak jsem byl zaneprázdněný pročítáním informací, nahodile jsem odpověděl na Peičino zamumlání. Naštěstí se zdálo, že byla nesmírně spokojená s čímkoli, co jsem jí řekl, neboť si založila ruce na hrudi a nadmula se. Když jsem viděl její roztomilou reakci, nemohl jsem si pomoct a pohladil ji po vlasech. A nakonec to dopadlo tak, že mi zase vynadala. 
----------------------------------------------- 

Autorova poznámka: Božská rychlost vaši rychlost zvýší pětinásobně (5x), což je 400% nárůst. 

-----------------------------------------------

~ Doufám, že jsem všechny ty chvaty v první půlce odhadla na základě své rychlé průpravy v judu a jiných uměních dobře. Ale pokud se někdo něčemu takovému věnuje, prosím, opravte mě, pokud jsem tam hodila něco hloupého. ~

9 komentářů:

  1. Děkuju za překlad. V podstatě s ním pět minut mlátil o zem a žádná skupina nebude moct vyzvat bose dokud to tam podlahář nespraví.

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem za preklad. Prieskumník kobky (oficial), teraz sa mu otvorili oči a dvere do sveta.

    OdpovědětVymazat
  3. Vsadím boty že v ty rezidenční oblasti potká skutečnou loretu 🤣 a bez tak budou sousedi 🤣 jinak dík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, to by bol ozaj super twist :D Ale mlím, že utor radšej pridá novú postavu

      Vymazat
    2. jop nova postava nebo min. dalsi roztoelment.

      Vymazat
  4. Díky za překlad. I výraz kloubový zámek je celkem přesný, jedná se vlastně o provedení páky na daný kloub ať s úmyslem znehybnění, či trvalého poškození.

    OdpovědětVymazat