středa 11. července 2018

DM - kapitola 75


Kapitola 75 – Lidé na území barona Muna (1)


Tady Satou. Je těžké pracovat pod neschopným nadřízeným. Ačkoli ten nadřízený si možná myslí pravý opak...

Pokud by se jednalo jenom o práci, tak můžete změnit pracoviště, ale lidé z léna takovou možnost nemají.



Zrovna jsme se dostali na území barona Muna, takže jsem jako obvykle aktivoval Průzkum celé mapy.

Zdá se, že kousek před námi v průsmyku bylo vojenské stanoviště. Bylo tam 20 vojáků v rozsahu levelů 3~7. Od toho místa se táhl plochý terén se sporadicky rozloženými horami a lesy. Ta oblast byla širší než hrabství Kuhanou. Ale obyvatelstvo čítalo jenom zhruba 40 tisíc, asi třetinu města Seryuu.

Na baronově území bylo jenom jedno velké město, zatímco zbytek byly jenom malé vesnice s méně než 1.000 lidmi. Město, kde bydlel baron, mělo 20 tisíc lidí a zdálo se, že se jmenovalo město Muno.

V tom městě Muno byl démon. Level 30. Že se schovával ve městě, pravděpodobně znamenalo, že dělal něco podezřelého. Jelikož to vypadá obtížně, budu se od něj držet co možná nejdál.

Ale copak Arisa neřekla, že démoni, co překročí světy, jsou vedoucího řádu? Nemyslím si, že by s tímhle levelem byl nějak vysoce postavený. Přemýšlím, jestli se na tomto světě mohou zrodit démoni?

Dál jsem zkontroloval netvory na území. Nebyli tu žádní netvoři v nízkém levelu. Naopak na mnoha místech bylo několik netvorů v levelu vyšším než 10. Dokonce i nedaleko číhal jeden netvor v levelu 24 jménem Válečná kudlanka.

Navíc tu bylo také něco nezvyklého. V lese nedaleko města Muna – byl to obrovský les 30 kilometrů v průměru a v nejužším místě měl 20 kilometrů – sice nebyli netvoři, ale dřevění obři. Ačkoli jich bylo jenom 10, nejsilnější byl v levelu 39. Průměrně měli level kolem 30.

Další věc hodná pozornosti bylo to, že tu bylo hodně loupežníků. Ačkoli jsem to čekal, většina byla naskupinkovaná po 10~30 lidech. Největší skupina měla kolem 200 lidí. Zdálo se, že si vybudovali základnu na vnějším okraji lesa, kde žili dřevění obři.

Jelikož tu bylo hodně psanců, pravděpodobně to znamenalo, že veřejný pořádek tohoto území je na celkem špatné úrovni.

Rád bych to kolem tohoto baronství objel, ale to by znamenalo, že bychom to museli vzít až do královského města. A pokud bychom to vzali tou delší cestou, museli bychom jet přes území vévody Oyugocka. Zhruba by to zabralo dva měsíce.

Navíc v cestovatelském průvodci se píše, že kdyby nás na cestě zastihla zima, nevyjeli bychom až do jara.




„Dobré odpoledne, pane vojáku, jak se máte?”

„Faa, nic moc, dneska se mi nechce nic dělat.”

„Aha, ceníme si vaší práce.”

„Hm, můžete projet,” řekl voják, zatímco lenivě seděl před vojenským stanovištěm. Nechal vůz projet, aniž by ho zkontroloval.

I oděv měl ledabyle obnošený, neinformovaný člověk by si jej s největší pravděpodobností spletl s loupežníkem, ale řádně patřil k armádě barona Muna.

„Hehehe~ Pole Ennui je celkem užitečné, co~”

„Jo, pomohlo nám to.”

To s pýchou řekla Arisa, zatímco se opírala o kozlík vozu, co se rozjel. Jak dlouho budeš mít u rtů ten flakón s lektvarem na obnovu staminy, je to nevychovanost, víš?

Ten voják byl tak malátný, protože ho Arisa očarovala magií, kvůli které byli všichni vojáci na stanovišti unavení. Ačkoli jelikož bylo pořád ráno, byla velká pravděpodobnost, že by takový byl, i kdybychom magii nepoužili.

Měli jsme svůj důvod, proč jsme naschvál použili magii.

Dle výsledků mého dřívějšího šetření měli vojáci na tom stanovišti v kolonce Odměna a trest věci jako Vražda nebo Znásilnění, úplně jako loupežníci. Chápu, že existují lidé, co si dělají, co chtějí.

Radši jsem je předem zneutralizoval, než abych se pokoušel o protiútok. Chtěl jsem, aby si pokud možno neuvědomili, že byli pod vlivem magie.

To byl můj plán, takže Arisa z dálky použila Overboost společně s Polem Ennui, aby z vojáků udělala mátožné vojáky.

Kdyby u sebe měli předmět na detekci magie, mohl nastat problém. Ale zdálo se mi jako větší problém, kdybychom se s nimi zapletli, takže jsem zvolil metodu s relativně nízkým rizikem.

Mohlo by být problematické, kdybychom špatňáky jako je nechali na pokoji, ale jelikož se ke stanovišti blížila Válečná kudlanka, jejich osud byl pravděpodobně zpečetěn.

Jen pro případ jsem zkontroloval Arisin stav, ale její kolonka Odměna a trest se nezměnila.




Odpoledne toho dne když jsme jeli po cestě kolem vesnice se 300 obyvateli, na nás ze strany silnice zavolal muž.

Vedle něj byly tři útlé náctileté dívky. Tváře měly celkem pěkné, ale jelikož vypadaly vyčerpaně a sklesle, vypadaly starší.

„Pane, nekoupíte si tyhle dívky?”

„Omlouvám se, ale otroky nepotřebuji.”

„Každá je jenom za 1 stříbrňák. Pokud je vezmete do velkého města, dobře se prodají,” dělal reklamu netečným hlasem.

Pravděpodobně věděl, že pokud člověk chce vyvézt otroky z území, musí zaplatit daň.

„Jenom kdybych neplatil daň a navíc neobchoduji s otroky.”

„Aha, tak co kdyby se staly vašimi služebnými, za 2 velké měďáky.”

To je levné.

Ale nekoupím je.

„Omlouvám se, ale s nimi se nedají srovnávat.” Ukázal jsem na Arisu a Nanu, co vystrčily tvář, když zaslechly slovo služebné. Ačkoli měly kutny, mělo by být evidentní, jak jsou krásné.

Když je muž spatřil, vzdal to. „Aha, omlouvám se, že jsem vás zdržoval.”

„Rád bych si popovídal.”

„O čempak?”

„Vaše vesnice zchudla kvůli špatné úrodě?”

„To ne, úroda byla rozhodně menší než obvykle, ale nebylo to zlé.”

Tak byly daně příliš vysoké?

Pokud to takhle půjde dál a oni budou dál prodávat lidi, nakonec jim dojde pracovní síla a vesnice zanikne, ne?

„I když jsou daně vysoké, stejně jsme dokázali v zimě vyžít z toho mála, co máme.”

Došlo na nějaké nečekané výdaje?

„Bylo to kvůli loupežníkům?”

„Loupežníci jsou bývalí rolníci. Nebudeme tak neopatrní, aby nám ukradli zásoby na zimu.”

Rolníci by bojovali až do smrti, co?

„Tak se objevili netvoři?”

„Kdyby se objevili netvoři, vzdali bychom se. To kvůli svatebnímu daru pro baronovu dceru, museli jsme se vzdát 30% našich zásob na zimu,” řekl muž a ztěžka vydechl.

Tenhle baron je příšerný. Ačkoli to mohl být svévolný počin výběrčího daní.

„Copak jste neposlali petici?”

„Kdybychom to udělali, celá vesnice by skončila jako nevolníci.”

„To ne.”

„Je to pravda, znáte vesnici Tonza? Všichni z té vesnice byli nuceni stát se nevolníky. Už v té vesnici nikdo nežije.”

Na okamžik jsem si myslel, že mluví o vesnici Oyu, ale když jsem se podíval na mapu, zhruba 20 kilometrů odtud bylo místo jménem vesnice Oyu.

No ano, nebyla tu žádná vesnice jménem Tonza, ale bylo tu místo jménem Trosky vesnice Tonza. To je zdejší baron nejenom hlupák, ale také tyran?

Jelikož jsem byl trochu zvědavý, jen tak mimochodem jsem se zeptal: „Víte, za koho se baronova dcera provdala?”

„Podle výběrčího daní za váženého hrdinu.”

Za hrdinu?

Prohledal jsem celé území, ale nebyl tu nikdo, kdo by měl titul hrdiny.

Ten muž, co zdánlivě přijal mé mlčení, mluvil, jako kdyby se vymlouval: „Možná to je podvodník, ale výběrčí daní to vážně řekl. Pokud chcete, můžete se zeptat starosty.”

„Pokud by se vážně vdávala za skutečného hrdinu, proč by trápili lid?”

„Haa, muž nízkého původu, co není nic než daňový plátce, jako já neví, co si vysoce postavení lidi myslí.”

To nemůžu popřít.

Ale pokud je to vážně ten samý hrdina, přímočarý a altruistický hlupák, jak řekla Arisa, mohli bychom se zeptat na tu baronovu dceru. Tím se pochybnosti vyřeší. Pokud se nemýlím, ten hrdina měl divné preference, co?

„Mám ještě jednu otázku, kolik je baronově dceři?”

„Jsem si jistý, že jedné je 24 a druhé 19.”

„Aha, děkuju. Sice je to jen málo, ale tady máte kompenzaci za informace,” řekl jsem, zatímco jsem muži vnutil pár stříbrných, a odjel jsem ve voze.




Arisa vylezla na kozlík.

„Hej, zdá se, že sis toho všiml.”

„Jo, je to podvodník.”

Ano, ten hrdina, o kterém mi řekla Arisa. Hayato Masaki má trapnou úchylku. Je to lolicon. Nemyslím si, že by se takový muž oženil s 19 nebo 24 letou ženou. Možná změnil preference, ale to by se potom spíš nechal zlákat nádhernými ženami ze svého doprovodu.

„Ten zvrhlík se možná vyléčil, ale říše Saga by neudělala takovou chybu, aby ho nechala se oženit s nevýznamnou šlechtičnou z nějaké cizí země.”

Shotacon jako ty pravděpodobně nemá právo říkat o loliconovi, že je zvrhlík.

Jen pro případ jsem na mapě zkusil vyhledat různé termíny, abych zkontroloval, jestli tu není jiný hrdina než Hayato Masaki.

Člověk s titulem Hrdina-- Neexistuje.

Člověk s Neznámou technikou-- Neexistuje.

Člověk s technikou Vlastní statistika-- Neexistuje.

Člověk s levelem vyšším než 50-- Neexistuje.

Kromě nás tu nebyli žádní jiní lidé, co by se na to hodili.

Taky tu nebyl žádný člověk, co by mohl být reinkarnovaný nebo transportovaný.

Na tomto území byl falešný hrdina nebo hrdina z jiné země. Která ta možnost to asi byla. Mám za to, že to je falešný hrdina. Nemůžu si pomoct a mám pocit, že za tím stojí ten démon ve městě Muno.

Ale nemám v úmyslu se do toho zaplétat.

Možná to je bezcitné, ale nechci svoje dívky vystavovat nebezpečí, když bych se snažil eliminovat toho démona a falešného hrdinu.

Rozhodl jsem se, že kdyby mě hryzalo svědomí, dám do oběhu anonymní dokumenty.
-----------------------------------------------

Hlavní stránka novely
Seznam technik
Seznam postav

<Předchozí>...<Následující>

2 komentáře: