čtvrtek 17. března 2022

ICDS - kapitola 233


Kapitola 233 – Ochránce (3)


Succubové natočili celý proces znovuzískání Filipín, aniž by něco vynechali. Videí jsme měli příliš mnoho na to, aby se to počítalo, a nestanovili jsme žádné obtížné podmínky, za kterých je média mohla získat. Akorát jsme jim bránili, aby je odděleně editovali. Místo toho, aby to video přetvořili tak, aby to pro diváky bylo snazší, jsme chtěli přímo předložit situaci na bojišti. Samozřejmě to také bylo proto, abychom zabránili nějakému zlovolnému editování.

Upřímně řečeno bylo trochu trapné to video uveřejnit, ale mnohem silněji jsem chtěl, aby druzí pochopili, v jaké situaci se Země nacházela. Žádný uživatel schopností by nedokázal snadno zvládnout netvory na těch videích. A kdyby Hwaya a succubové nechránili kamery svou magií, stejně by nedokázali nic řádně natočit.

Lidstvo to muselo pochopit a bojovat s netvory mnohem vážněji. Ten nynější trend, kdy se na netvory nahlíželo jako na zdroj příjmu, se musel změnit.

„Jak jsme čekali, má to obrovskou reakci.”

„Negativní?”

„A také pozitivní.”

Hwaya se široce usmála a projela obrazovku ve vzduchu. Jasně jsem cítil vášnivé reakce obyčejných civilistů a uživatelů schopností ze všech zemí. Dokonce i teď se sem donekonečna hrnuly zprávy.

„Je to prostě až příliš mnoho důkazů, aby to byla lež. Hele, dostáváme tolik dotazů ohledně toho, jak se přidat k Revivalu. Ale já už jsem ohlásila, že podmínkou je být v řádu SS.”

„Jak chladné...”

„Na Filipínách už nejsou netvoři. Přinejmenším teď ne. Země netvorů se stala zemí plnou zdrojů a přeživší obyvatelé Filipín nás oslavují jako bohy.”

„Tím myslím...”

Nepožádali jsme Filipínce o peníze a jasně jsme řekli ostatním národům, co pokukovaly po nyní prázdných Filipínách, že na ně neměli žádné právo.

Důležité na tom bylo, že jsme z toho neměli finanční výhody. Jakmile bychom o něco požádali, nijak bychom se nelišili od těch, co netvory vidí jako peníze. Co jsme z Filipín získali, bylo mnohem důležitější než peníze.

90% populace Filipín zemřelo kvůli invazi netvorů. Jinými slovy přežilo jen 10%. Ačkoli to neznělo moc, bylo to přes 10 milionů lidí a to stačilo na to, aby země fungovala. Pro filipínské občany, co neměli žádné domovy a zemi, budou nynější Filipíny dokonalým základem obnovy.

Bylo tam nespočet nových dolů a přírodních zdrojů a budou moct otestovat nové plodiny a minerály, co se sem dostaly z jiného světa. Byla to vskutku země plná pokladů.

Samozřejmě bude nevyhnutelné, že něco z těch nových zdrojů dají ostatním mocným národům. Vystavět všechno od základů by bylo prostě příliš těžké. Ale pokud Revival zakročí a zajistí, že ten obchod bude férový, Filipíny jako národ budou moct bezpochyby znovu povstat.

„Jak jsi řekl, je tu i kritika. Obzvláště od Korejců. Jak víš, Korejci o Filipíncích nesmýšlí moc dobře. Ptají se, proč pomáháš zemi, co proti nim vždycky páchala zločiny.”

„Prostě to pomiň. Ačkoli nebudeme moct zakročit proti osobním mstám, ti, co páchali zločiny, jsou pravděpodobně mrtví. A nynější Filipíny proti Korejcům nic nezmůžou. Kdyby ovšem znovu spáchali něco tak absurdního...”

Ačkoli jsem si nemyslel, že by na to kdy došlo, kdyby využili toho, že je chráníme, museli by zaplatit příhodnou cenu.

No, pokud si uvědomili byť i jen zlomek moci, co jsme měli, na něco takového si netroufnou. Vlastně nepochybně udělají všechno, co bude v jejich silách, aby si získali naši laskavost. Ačkoli po nich nebudeme nic chtít, neodmítneme, pokud nám budou chtít něco dát. To byl nejlepší způsob, jak udržovat naše vztahy.

Když uprchli z Filipín, přišli o rodinu, přátelé, domov, práci a o všechno, co znali a milovali. Strach z netvorů měli nepochybně vrytý až do morku kostí. Věděli, koho museli mít za spojence, aby se ochránili před netvory.

Ale zdálo se, že korejští občané nechtěli ani přemýšlet o tom, proč jsme vynaložili veškeré to úsilí a všechno to natočili.

„Takových komentářů je tady tolik 'vře mi z toho krev', 'proč se musí dát Filipíncům něco, čeho dosáhl Korejec', 'nejsou to prostě hlupáci', 'Filipíny by měli platit tribut Koreji', atd...”

„V jejich podání to zní, jako kdyby krev na Filipínách cedili oni.”

„Povídej mi o tom. Přece jsi nebojoval kvůli finančním výhodám... Bojoval jsi proto, abys našel nového domácího mazlíčka pro svou mladší sestru.”

„Ehm!”

Ten Hwayin náhlý útok mě zastihl nepřipraveného. Suše jsem si odkašlal a odvrátil jsem zrak.

„Vážně svou sestru miluješ. Jak by ti lidé reagovali, kdyby znali skutečný důvod, proč jsme šli na Filipíny. Co myslíš, gildmistře?”

Hwaya mluvila, zatímco kolem mě ovinula paži a upřeně na mě zírala.

Nakonec jsem se podvolil: „Odpusť mi, zástupče gildmistra.”

„Jelikož to nebylo pro peníze, fajn. Odpustím ti.”

„Proč mě šikanuješ? Jsi tak ošklivá...”

„Víš, myslím, že když se tváříš tak nervózně, jsi nejroztomilejší.”

„Jak sobecké!”

Na tomto výletě na Filipíny jsme získali všechno, o co jsme mohli žádat. Ačkoli se Yua stále cítila provinile, že kvůli ní trpěli členové gildy a zemřeli succubové, díky ní jsme na Lávového krále mohli zaútočit ještě před tím, než si plně připravil svou armádu. A nakonec jsme ho porazili.

Kdybychom s ním bojovali později, sice bychom byli silnější, ale on by nás možná přemohl s ještě silnější armádou. Nikdo Yuu neobviňoval a dokonce její nenucený požadavek považovali za štěstí.

V důsledku toho Daisy získala nepřekonatelně mocného nemrtvého a Yua získala vejce Lávového krále, co mělo potenciál stát se ještě silnější než ten nemrtvý, co Daisy získala. Hwaya získala Zlé oči, Daisy a Ye-Eun získaly mocné zbraně legendárního řádu a Ina získala prsten, co posílil její slabou obranu.

Ačkoli já jsem z toho nevytěžil žádné materiální zisky, získal jsem titul Ochránce, co měl mocný účinek a dal mi hojnost stavových a technických bodů. A navíc se upevnilo postavení Revivalu jako ochránce Země. Že nám nikdo nebude zbytečně zasahovat do počínání, bylo vskutku k nezaplacení.

„Drahý manželi, máme další data.”

„Urk.”

V té chvíli se otevřely dveře a dovnitř vešla Licorice. V ruce nesla křišťálovou kouli a mě už nebylo třeba Loretty, aby mi řekla, kolik informací se dá uložit do té malé křišťálové koule.

„Jsou tu tři potenciální místa, kde by králové mohli přebývat. Pojďme se na to podívat spolu, Drahý manželi.”

„Uch, víš, musím dokončit drilování Pána 70. podlaží...”

Porazit nepřátele světa bylo samozřejmě důležité, ale bylo by otravné, kdyby mi to zasahovalo do pokroku v kobce. Jak jim mám čelit, pokud nezesílím?!

Ale zdálo se, že ty dvě dívky neměly v úmyslu mě poslouchat.

„Pojďme pracovat, Drahý manželi! Musíme těm hloupým králům rozdrtit lebky!”

„Stejně na to potřebuješ jenom hodinu. Prozatím pracuj. To je ten tvůj titul Ochránce jen na ozdobu?”

„Zatraceně...”

V kobce jsem měl na práci i jiné věci! Musel jsem si od Lina vyzvednout svou opravenou Čistě Černou Touhu! Ale můj vnitřní křik zazněl jen v duchu.

| Pozřel jsi Ovoce okouzlení až na limit, takže jsi atraktivnější než dřív. Bez ohledu na pohlaví se ti od všech dostane lásky. Magie a Charisma +13. Další konzumace tohoto předmětu pravděpodobně nebude mít žádný účinek. |

| Oblékl jsi sadu Krále inkubů. Charisma a Magie +30. Když máš na sobě sadu Krále inkubů, můžeš jednou denně použít Bombu zmatku. Když je Charisma tvého cíle nižší než tvoje, ukradneš mu polovinu MP a uvalíš na něj stavový účinek Sladké únavy. Když je Charisma tvého cíle vyšší než tvoje, přijdeš o polovinu HP a MP a upadneš do stavového účinku Slabost. |

„Dneska se mi to podařilo dokončit...” zamumlal jsem hrdě, jak jsem zíral, jak se mrtvola Krále inkubů měnila na částice světla. Poté, co jsem skončil s tou nezajímavou prací a co jsem se osvobodil, jsem konečně mohl vstoupit do kobky. Jak jsem si předem naplánoval, dokončil jsem drilování Krále inkubů.

Deset Ovoce okouzlení mi celkem zvýšilo Magii a Charisma o 40 bodů. Ačkoli to nebylo tolik jako Tetování Královny succubů, dávalo to smysl, neboť Elixír Královny succubů byl elixír na posílení tetování. Důležité bylo, že se moje Magie po drilování dvou Pánů podlaží zvýšila o 90 bodů. Charisma se mi také zvýšilo o 90 bodů, ale z toho jsem měl akorát bolehlav.

Sada Krále inkubů byl oblek s neobyčejným černým sametovým sakem a kalhoty. Byl to takový ten druh zářivého oděvu, co nosili bohatí. Stačilo ho mít jen na sobě a měl jsem pocit, že teď jsem byl dvakrát větší terč zděšení. A tak jsem svižně extrahoval techniku a hodil ten oblek do inventáře.

Účinek té techniky byl téměř stejný jako účinek Sladké noční můry. Sladká noční můra ukradla cíli HP, zatímco Bomba zmatku ukradla MP. Nebylo třeba váhat. Okamžitě jsem ty dvě techniky sloučil.

| Získal jsi jedinečnou techniku Lilithino pokušení! |

| Lilithino pokušení se dá použít jednou denně a jen na příslušníka opačného pohlaví, co má nižší Charisma než ty. Jakmile ji aktivuješ, může ukrást až 50% HP a MP cíle a je 20% šance, že na cíl uvrhneš stavový účinek Absolutní poslušnosti. Jakmile je cíl pod vlivem Absolutní poslušnosti, stane se tvým věčným sluhou. Ale pokud cíl odolá Absolutní poslušnosti, se 40% šancí na něj padne stavový účinek Probuzení hněvu. Pod vlivem Probuzení hněvu se výměnou za polovinu HP zdvojnásobí veškeré schopnosti cíle. |

| Vytvořil jsi jedinečnou techniku! Kvůli tomuto velkolepému dosažení se na tebe soustředí všichni bohové lásky. Ale ostatní soupeřící bohové je nutí o krok ustoupit. Získal jsi 3 technické body. Technických bodů celkem: 33 |

„Lilithino pokušení... Mohlo to mít aspoň nějaké mužské jméno...?”

Ani nemluvě o tom, že tato technika se zdála celkem nebezpečná. Když pominu to, že se dala použít jen proti opačnému pohlaví, 20% šance na absolutní kontrolu protivníka byla masivní. Na druhou stranu to strašlivé Probuzení hněvu mělo šanci se aktivovat 40% z 80%, jinými slovy 32%. Při používání této techniky budu muset být extra obezřetný.

Dobré na tom bylo, že to mělo jasné rozlišení proti cílům s vyšším Charisma, takže se ta technika nedala proti nim použít.

„To je jedno, je to lepší než ji vůbec nemít.”

Povzdechl jsem si a zavřel jsem okno technik a pak jsem odešel ze síně Pána podlaží. Ještě jsem si nedošel pro svou Čistě Černou Touhu. Král inkubů nebyl dost silný, abych se vůči němu měl na pozoru, ale to samé nebude platit o Pánu 20. podlaží Beyond. Teď bylo na čase dojít si za Linem pro své brnění.

Ale když jsem odešel ze síně Pána podlaží, neviděl jsem v Obchodě Lorettu. Pomyslel jsem si, že to bylo divné, ale brzy jsem objevil ještě podivnější věci. Schodiště na 71. podlaží bylo pryč a i brána na 20. podlaží Beyond byla pryč. Nemohl jsem uvěřit vlastním očím. Jak to, že tu nic nebylo?!

V té chvíli se ozvala zpráva, co jsem ještě nikdy předtím neslyšel. Byl to nervózní hlas informační slečny.

| Upozornění pro všechny průzkumníky První koby. Jelikož se pohřešuje gildmistr jedné administrativní gildy, všechny aktivity v kobce se pozastavují. Dokud se dotyčný gildmistr nevrátí, všechny služby kobky až na Rezidenční oblast budou nedostupné. Gildmistři všech gild řádu B a výše by se měli okamžitě shromáždit na náměstí v Rezidenční oblasti. |

V takové situaci jsem mohl mít jen jedinou reakci.

„Nemůže to být Loretta?!”
-----------------------------------------------
Autorova poznámka:

Jen tak mimochodem, člověk může mít jen jeden pár Zlých očí! (Pozn.: Ne jako Kumoko).
-----------------------------------------------

~ Vzpoura je tu! ~



7 komentářů:

  1. a zase mu někdo překazil plány:)

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem a je tu SUPER záchranná akcia. Loretta, vydrž "milý" je už na ceste.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a ztratila se vážně Loretta? Jako zápletka by to byla klasická...

      Vymazat
    2. Neviem, kto by sa dostal cez tie sekerky.

      Vymazat
  3. Lorreta v problémoch? To mi nesedí. I keď by vykopala vojnové sekery, tak neviem si prestaviť prečo by zmizla, jedine ze by žiadala lorda o svadbu s Shinom.

    OdpovědětVymazat