čtvrtek 24. března 2022

ICDS - kapitola 235


Kapitola 235 – Ochránce (5)


[Je to nebezpečné, nechoď.] Daisy promluvila přímočaře. [Kang Shine, zemřeš.]

„Žádal jsem tě, abys mi vysvětlila situaci, ne abys mě proklela.”

[Dovol mi jít s tebou. Jinak půjdu sama.]

„Pokud půjdeš, nedorazíš na jiné místo?”

[Tak pojďme spolu.]

Daisy na tom tvrdohlavě trvala, ale já neměl v plánu s sebou někoho brát. Věřil jsem, že bylo nejlepší jít jen s Linem. Kdokoli další nás bude akorát zpomalovat. Ačkoli u Daisy to tak nezbytně nemuselo být...

„Jde se mnou velmi mocný člen administrativní gildy, takže se o moje bezpečí nemusíš bát.”

[Knihochodci jsou silní. A mnoho.]

„Správně, to jsem chtěl, dozvědět se situaci.”

[...Knihochodci se také nazývají Zabijáci učenců.]

„Jo, co je na nich tak zvláštního?”

[Taky mě vezmi s sebou.]

„Ne.”

Daisy si trvala na svém. Povzdechl jsem si a ohlédl se na Lina.

„Můžeme s sebou vzít dalšího člověka?”

„Cože? Jistěže ne.”

„Proč?”

„Když budeme mít víc lidí, nic tím nezískáme. Bojovat budu já, takže nikoho dalšího nepotřebujeme.”

Jeho sebevědomí mě mírně podráždilo, ale také jsem věděl, že to nebylo jen chvástání. Ale něco mě napadlo.

„Jmenuje se Daisy. Je ze světa Sylon, takže nebylo by nápomocné, kdyby nás vedla?”

„Ze světa Sylon? Z toho světa tu je ještě další průzkumník kromě Hydelcyona? ...V jakém je levelu?”

Zdálo se, že jsem si získal Linovu pozornost.

Rychle jsem se Daisy zeptal: „Daisy, v jakém jsi levelu?”

[83.]

„Je v levelu 83. A také to je průzkumník Beyond.”

„Beyond...? V tvojí gildě bylo víc lidí jako ty? Fajn, aspoň nás nebude zdržovat.”

V Linově podání to vyznělo, jako že bude víc lidí, co s námi budou chtít jít. Když jsem s hořkým úsměvem Daisy uvědomil, že se k nám může přidat, Hwaya strašlivě promluvila:

[Dovol mi jít taky!]

Pak jsem jí vysvětlil, že bychom nic nezískali, kdyby šla s námi. Samozřejmě jsem si dal na čas a řekl jsem to opatrně, abych nezranil její city. Ačkoli Hwaya odmítala moje vysvětlení přijmout a odvolávala se na svou sílu, vážně jsme s sebou nemohli vzít i Hwayu. Šlo i o to, že poté, co Hway přestoupila z Druhé kobky do První, její level klesl.

„Jen na mě počkej. Slibuju, že se v bezpečí vrátím.”

[Stala jsem se Dimenzionálním žoldnéřem právě proto, abych v takovýhle případech mohla jít s tebou...]

„Tentokrát tam nejdu jako Dimenzionální žoldnéř. Moje Dimenzionální cestování je v prodlevě, takže ho ani nemůžu použít. Příště můžeme spolu přijmout misi pro Dimenzionální žoldnéře, dobře?”

[Huu, dobře... pokud se vrátíš zraněný, budu naštvaná, jasné?]

„Neboj se.”

Zatímco jsem uklidňoval Hwayu, do Elfí Zahrady dorazila Daisy. Zdálo se, že byla plná energie, neboť z ní sálalo více elánu než obvykle.

„Nechat tam Hwayu, velmi obtížné.”

„Jo, dobrá práce.”

„Řekla, že pokud se s tebou o něco pokusím, zabije mě. Ale co tím měla na mysli?”

„To nemusíš vědět.”

„...Jelikož je tu, pojďme. Musíme co nejrychleji najít Sipuu a dosadit ji zpět na své místo.”

Zdálo se, že Lina trochu překvapilo, když Daisy spatřil, ale brzy se zklidnil a pobídl nás.

„Ale Line, jelikož každá ze čtyř gild vyslala dva týmy, jde tam osm týmů?”

„Správně. Proč se ptáš?”

„...Jen se ujišťuju. Není možné specifikovat Sipuinu lokaci?”

„Ne. Pokud se dostaneme dostatečně blízko, vycítíme ji. A tak můžeme svět akorát rozdělit na osm oblastí a pátrat. To je nejsnazší způsob, jak to provést.”

„Na světě, kterému vládne nepřítel světa, co...”

„Jo.”

Byla to vážně otravná a nebezpečná mise.

„Pokud ještě není rozhodnuto, vyberte lokaci. S největší pravděpodobností, říše Sion.”

„Tím myslíš...”

„Lodert Hydelcyon, pravděpodobně tam... S největší pravděpodobností mrtvý. Říše Sion je nejnebezpečnější.”

„To je skvělé. Miluju nebezpečí,” poznamenal Lin se širokým úsměvem a dal se do kroku. Zdálo se, že vybere oblast k pátrání, jak Daisy doporučila.

Daisy zírala na Lina, co odcházel, pak se otočila na mě a zeptala se: „Kang Shine... Jak jsem si myslela, máš rád muže?”

„Ne! Co myslíš tím jak jsem si myslela?!”

„Zdá se, že k sobě máte blízko.”

„Prosím, to neříkej...”

„Jsem třetí kolo?”

„Ne! Díky, žes přišla!”

Kobka přestala fungovat. Od První kobky až ke Čtvrté ustaly veškeré operace až na Rezidenční oblast. Ačkoli jsme všechno museli co nejdříve vrátit do původního stavu, nemohli jsme jen tak vběhnout na jiný svět. A tak trvalo další třicet minut, než si těch osm týmů vybralo oblast, kam půjdou.

„Shine, prosím, v pořádku se vrať.”

„Neboj se.”

„To jediné, co v takové chvíli můžu udělat, je dát ti požehnání... Hehe, pojď sem. Honem.”

„Vůbec nemáš v plánu skrýt své skutečné úmysly, co?”

Jelikož se zdálo, že mě nenechá jít, pokud jí nedovolím to udělat po svém, poslušně jsem přijal Lorettino požehnání. I když jsem už zjistil, že nebylo třeba, aby mě políbila, když mi chtěla dát požehnání, stejně to tak stále dělala. Jako kdybych na to nikdy nepřišel.

A navíc i když políbila jenom mě, požehnání se aplikovalo i na Lina a Daisy. Slyšel jsem, jak Lin mumlal něco o tom, že je Loretta podvodnice. Ale Loretta jej umlčela manovou střelou.

| Získal jsi Požehnání Královny elfů vysokého řádu. Další 4 dny budou aktivní následující účinky: Jsi chráněn proti všem stavovým účinkům nízkého a středního řádu. Když se dostaneš do stavu Napůl mrtev, dokážeš si ještě 5 minut udržet vědomí. Štěstí +100. Všichni příslušníci rasy vil na tebe budou nahlížet příznivě. Rychlost obnovy HP a MP se velmi zvýší a tak snadno se nevyčerpáš. Při útoku se zvýší šance na kritické údery. |

„Takže se uvidíme později. Line, za každé škrábnutí na Shinově těle to bude jedna Poslední střela.”

„To se mě snažíš zabít, gildmistrová?”

Tým sestávající ze Sikatry a Philoena šel napřed a my jsme poté použili Dimenzionální cestování. Nebyla to moje technika Dimenzionálního cestování, ale spíš se to podobalo portálu, co propojoval kobku s jinými světy.

„Tak já jdu, Loko.”

„Opatruj se, mňau. Dítě bude čekat, až se vrátíš!”

„Jsi jenom ve druhém měsící...”

Všiml jsem si té tak nějak srdceryvné konverzace mezi Lokou a Linem a pak jsem spolu s ním a Daisy skočil do portálu.

Krajina kolem se pak změnila na naprostou pustinu.

„Huu...”

Ať jsem se koukal, jak chtěl, nebyla tu jediná budova nebo jediné stvoření. Lin zamával rukou ve vzduchu, jako kdyby ho ta písečná bouře rozčilovala, a strčil si do úst cigaretu. To jeho bezstarostné chování mě velmi šokovalo, ale zdálo se, že jemu to nepřišlo nijak nezvyklé.

„Začněme, až tohle dokouřím.”

Daisy zaslechla to Linovo mumlání a naklonila hlavu ke straně. „Knihochodci brzy přijdou. Jsou citliví na změnu.”

„Je některý z nich tady kolem dost silný, aby mě ohrozil?”

„Vůbec. Iana na ně bude stačit.”

Daisy otevřela inventář a vytáhla divočáka obrněného ocelí. Když jsem s ním bojoval poprvé, byl několik desítek metrů dlouhý, ale teď se scvrkl jen na tři metry. Teď by se mu na hřbet jen stěží vešel jeden člověk.

„Iana, silná.”

„Jo, jo.”

Zatímco jsem přikyvoval na Daisinu opětovnou chválu svého nemrtvého, začali se objevovat ti takzvaní Knihochodci. Představoval jsem si je doslova jako chodící knihy, ale tak nevypadali. Vlastně se vzhledově nijak nelišili od obyčejných lidí.

„Předtím jsme je neviděli.”

„Pořád tu jsou lidé.”

„Musíme si je přidat do databáze.”

Lin sežvýkl cigaretu, co kouřil, a zamumlal: „Hej, odstřel je. Rozčiluje mě už jen to, jak mluví.”

„Knihochodci jsou výzkumníci. Studují své protivníky, zaznamenávají je do svých knih, nacházejí jejich slabiny a útočí. Abychom proti nim vyhráli... Musíš je zabít svižně a použít různé metody, aniž bys jim dal informace. Jakmile si něco zaznamenají do svých knih, všichni Knihochodci získají odolnost.”

„To znamená, že ty...”

„Nemrtvé, co jsem jednou použila, už příště nebudou tak dobří. A ani schopnosti nezaberou tak dobře. Ale...”

Iana náhle vyrazil ke Knihochodcům. Z těla mu vystřelily ocelové trny obklopené černou aurou, takhle na ně zaútočil. Zdálo se, že to Knihochodce překvapilo a že něco vytáhli, ale Iana se k nim v mžiku dostal a nabodl je, než mohli cokoli udělat.

Daisy spokojeně přikývla a promluvila: „Nedávej jim čas zkoumat. Pak se dá nemrtvý použít znovu. Anebo při ohromné moci je výzkum zbytečný.”

„Takže na tom nesejde, pokud jsme mocní? Tak to se potom nijak neliší od normálních netvorů.”

„Sdílení informací, to je otravné. Vyšší kasta, silnější.”

„Proto nám bylo řečeno, abychom se jim vyhnuli...? Fajn, to je jedno. Co ty knížky?”

Na místě, kam Lin ukázal, byly tři nóbl kožené knížky. Bylo to to, co Knihochodci vytáhli.

„Co možná nejrychleji spálit.”

Jakmile to Daisy řekla, Lin hodil cigaretu, co kouřil. Když cigareta dopadla na mrtvá těla Knihochodců, začala hořet spolu s knihami. Nemohl jsem si pomoct a ty Linovy strašlivé plameny ve mně vzbuzovaly respekt.

V té chvíli ke mně přišla Daisy.

„Copak, Daisy?”

„Musím ti něco říct, Kang Shine.” Upřeně na mě zírala svýma velkýma rudýma očima. „Pokud to půjde, neměl bys použít svou moc.”

„Cože?”

„Proto jsem sem přišla.”

Daisin tón byl nesmírně vážný. Upírala na mě pohled a odmítala odejít.

„Pokud použiješ své schopnosti, zaznamenají je. A získají vůči nim odolnost. To samé platí i pro nepřítele světa.”

„Ach...”

„Kang Shine, řekl jsi, že se sem jednoho dne vrátíš a zachráníš tento svět. Takže prozatím šetři své síly.”

„Takže proto jsi s námi chtěla tak moc jít. Chceš zabránit, aby se dozvěděli o mých schopnostech. A místo toho máš v úmyslu použít svoje schopnosti...?”

„Hm.”

Daisy přikývla. Dokonce i mě překvapila její víra v můj potenciál. Zatímco jsem takhle přemýšlel, Daisy se mírně usmála a dodala: „Jistěže ti věřím.” To bylo poprvé, co jsem ji viděl se usmát. Alespoň na mě.

„Myslel jsem si, že jsem se před čtením myšlenek chránil.”

„Nepřečetla jsem to svýma Zlýma očima.”

„Cože?”

„Kang Shine, dá se tě snadno přečíst. Dokonce i bez Zlých očí.”

Hanba!! Ale kvůli tomu, co dodala pak, jsem sebou trhl.

„Proto tě mám ráda.”

„...Hm?”

„Hej, neflirtuj přede mnou s jinou ženou. Zastřelím tě.”

Lin skončil se spalováním mrtvol a knih a jak se vydal zpět k nám, mračil se.

Daisy naklonila hlavu ke straně a zeptala se: „Flirt? S jinou ženou? Kdo... s kým...?”

Ano, Daisy, prosím, zůstaň nevinná!
-----------------------------------------------  

Autorova poznámka:

Svět Sylon! Daisy měla nejprve zůstat mimo, ale když jsem to psal, uvědomil jsem si, že místo svého Dimenzionálního cestování mohla prostě použít moc kobky a projít portálem! V kapitole jsem samozřejmě zmínil i jiné důvody.
-----------------------------------------------

~ A nový svět je tu! Jistěže to dopadne tak, že Shin svoje schopnosti použije! A já osobně se těším na to, až se blýskne Lin. ~




4 komentáře: