neděle 5. ledna 2020

DM - kapitola 191


Kapitola 191 – Sprigganovo cvičiště


Tady Satou. V porovnání s počtem lidí, co hrají nepovinné tutoriálové části hry, je bylo těžké vytvářet, víte? Ve skutečném světě existuje trénink nebo školení, ale jestlipak to bylo efektivní~



Když jsme uklízeli poté, co trénink skončil, přišel Telefon. Byl od Arisy.

„Ehm, haló, je to dům pana Pendragona?”

Slyšel jsem Arisu mluvit s mírně vyšším hlasem, zoufale jsem se snažil vydržet své vyčerpání. Myslíš si, že tohle je stará pevná linka?”

„Hafoo, hoojeto?”

„Ach, omlouvám se, špatné číslo.”

Cítil jsem se mírně uličnicky, takže jsem předstíral, že jsem někdo jiný. Myslel jsem si, že to Arisa okamžitě bojkotuje, ale prostě se omluvila a položila to. Jen jsem žertoval, ale byla Arisa ten typ lidí, co se s telefonním hovorem moc nekamarádili?

Zatímco jsem se cítil mírně omluvně, zavolal jsem Telefonem Arise zpět.

„A-ano, u telefonu Arisa Pendragonová!”

Chtěl jsem namítnout, ale vydržel jsem to. Nebylo pochyb o tom, že se něco dělo, takže jsem se tam podíval Jasnovidností.

„Ariso, tady Satou, stalo se něco?”

„Ach, to jsem ráda, zrovna teď telefon zvedl nějaký starý muž, co neznám, překvapilo mě to.”

Spatřil jsem nervózní Arisu. Nezdálo se, že by byla zraněná, ale vážně to je strašné.

„A tak jsme to trochu pokopali, přijdeš nás zachránit?”

„OK, hned tam jdu,” odpověděl jsem Arise pár slovy a požádal jsem Aialize, aby nás Dryáda teleportovala k atrakci, kde byly Arisa a ostatní. Zdálo se, že to místo bylo slavné, neboť jsme vyrazili, jen co jsem jim řekl jméno atrakce, co jsem slyšel od Arisy.




„Tohle je tréninkové místo pro třetí vílu.”

Zdálo se, že ta černá budova, co vypadala jako deformovaný netopýr, byl vchod. Vstoupil jsem do červených úst, co se otevřely. Vážně to vypadalo jako atrakce.

Tato atrakce měla spoustu hloupých pastí a stalo se z toho hřiště pro elfí děti.

Zdálo se, že to byla hra, kdy musely děti pokořit osm atrakci, co byly příhodné jejich věku. Děti, co neměly moc špatné reflexy, se jimi dokázaly snadno dostat, ale ve všem existují výjimky – a jednou z nich je Aialize. Chtěla mě následovat, ale Lua ji zastavila horečnatým pohledem.

Vypadalo to, že v sobě měla dávku nešikovnosti, tak ji tu nechme čekat.

Jen pro jistotu jsem Luu požádal, aby zavolala na pomoc ostatní, kdybych se moc dlouho nevracel.

Když jsem vešel dovnitř, na podlaze ležela živá figurína s potrhaným krkem. Podle stavu jejího krku bylo příčinou pravděpodobně Lizino kopí. Vážně by neměla rozbíjet atrakce.

Použil jsem Průzkum celé mapy a zkontroloval jsem vnitřní strukturu tohoto místa. Bylo to celkem široké a velké asi jako šestipodlažní budova.

Zdálo se, že všichni byli rozdělení do tří skupin. Liza, Lulu a Pochi byly nejblíž. Arisa a Mia byly uprostřed. Nejdál byly Tama, Nana a nynější průvodce, leprechaun Shagnig. He? Lulu a Mia šly taky?

Využil jsem techniky Rychlé převlékání, abych se převlékl z vypůjčeného kariginu do pracovního oděvu, u kterého nebude vadit, ani když se zamaže.

Označil jsem si nejkratší trasu a běžel jsem Nebeskou jízdou. Mezi tou spoustou pastí, co jsem objevil technikou Objevení pastí, jsem neutralizoval jenom ty, kterým se nedalo vyhnout. A to na dálku pomocí Magické ruky.

Zdálo se, že každá past byla vyrobená tak, aby nedošlo ke zranění. Místo jedovatého plynu to chrlilo podivný dráždivý plyn. Na dně jam bylo po kolena vody. Šípy, co střílely z pastí, měly na hrotu kůži, co pohlcovala náraz, takže i kdyby vás to zranilo, nebude to vážné.

Když jsem se vyhnul pastem, zezadu na mě zaútočily živé figuríny, co vypadaly jako netvoři. Na místech, co se zdály jako slabiny, byly barevné značky. A bylo to zařízené tak, že když jste do toho místa udeřili dřevěným mečem nebo pěstí, zastavily se.

Ale návrh to byl celkem nepříjemný.

Jako dostat se do další pasti, jen co jste se vyhnuli té předchozí. Nebo že na vás zaútočí falešní netvoři, zrovna když si myslíte, že jste se dostali do bezpečné zóny. To mi připomnělo překvapení spotřebitelské pasti.

Za minutu jsem dorazil do místnosti, kde byly Liza a ostatní. Prošel jsem pár chodbami a schodišti, zdálo se, že to bylo celkem hluboko v podzemí.

Liza byla chycená do síťové pasti, co byla zdvižená zhruba 6 metrů nad zemí, a vypadala velmi neochotně.

Hned vedle Lizy byla stěna vymodelovaná do podoby netvoří tváře. A pak Pochi byla napůl snědená v netvorově zející tlamě. Viděl jsem, jak jí nohy visely plné nespokojenosti. Pochi byla samozřejmě bez zranění, protože to byla atrakce.

Ale jak se vůbec zasekla takhle napůl snědená? Ne, když jsem se podíval blíž, nedaleko Pochi byl výčnělek, co se zdál použitelný jako opora. Tu past pravděpodobně navrhli tak, aby to snědlo člověka, co šplhal nahoru, aby zachránil svého kamaráda.

A taky kde je Lulu?

Otočil jsem hlavou a zdálo se, že se chytila do drátěné pasti, obě nohy i ruce měla zdvižené a nemohla se hýbat. Bylo to nedaleko místa, kde podlaha blízko dveří na druhém konci místnosti zmizela. Všechny dráty dosahovaly jen do výšky jejích zad. Pravděpodobně to bylo vyrobené tak, aby se zabránilo dostat se krvi do hlavy oběti.

Ale zdálo se, že Lulu do té pasti vstoupila oběma nohama, neboť je měla zvednuté do různých směrů. Byla to pozice, co byla pro dívku trapná. Musel jsem Magickou rukou potají upravit její sukni, dokud mě ještě neviděly, než na ně zavolám.

„Přišel jsem pomoc.”

„Ach, pane!”

„Je mi to velmi líto, pane.”

„Pane, Pochi je tady~ pomooc~”

Rychle jsem přispěchal k Lulu a dýkou jsem přesekl konopné provazy.

Dál jsem Nebeskou jízdou přišel k Pochi a stiskl jsem tlačítko na uvolnění, co bylo vedle pasti, abych ji zachránil. Rychle jsem ji chytil do náručí, neboť měla co nevidět sklouznout a spadnou.

„Děkuju nanodesu. Mia řekla, že na druhé straně této zdi je tlačítko na záchranu Lizy nodesu.”

Aha.

Použil jsem Magickou ruku na stisknutí tlačítka, neboť tam jasně bylo. Nedaleko jsem slyšel nějaké rachocení a pak provaz, na kterém Liza visela, klesl. Bylo to celkem mimořádné k detailům, neboť to klesalo pomalu, aby se zabránilo vážným zraněním.

„Pane, prosím zachraň Arisu a Miu. Ty dvě propadly touhle dírou.”

Lulu ukázala na propadlou podlahu, co vytvořila hlubokou díru. Vypadalo to, že Arisa a Mia byly tam.

„Rozumím.”

„Ty dvě musí být v pořádku, ne?” Lulu sepjala ruce a zeptala se, jako kdyby se modlila.

„Jo, samozřejmě jsou v pořádku. Přece jenom to byla Arisa, co mě sem zavolala.”

Když jsem si na mapě potvrdil, že se nezdálo, že by došlo k něčemu jako následné propady, evakuoval jsem ty tři, aby se skryly na místě s relativně bezpečnou strukturou.

Liza a Pochi chtěly jít se mnou, ale jelikož mi zrovna ukázaly ten ostudný pohled, pokorně se stáhly.

Měl jsem v úmyslu se rychle vrátit, ale vytáhl jsem z Inventáře brašnu s pár polními lahvemi a pečeným cukrovím a dal je Lulu.

Skočil jsem do toho propadliště, zatímco jsem těm třem mával.

Zkontroloval jsem zhroucení, zatímco jsem svou rychlost reguloval Nebeskou jízdou.

Něco evidentně postupovalo podzemím a vytvořilo praskliny na mnoha podlažích kolem této oblasti. To něco byli červí netvoři v levelu 20. Zdálo se, že příčinou byli oni. Podle mapy si v podzemí 2-3 kilometry vpředu udělali hnízdo. Později se o ně budu muset postarat.




Na konci sestupu byly ty dvě ovinuté lijánami živé figuríny, co předváděla rostlinného netvora.

„Omlouvám se za čekání.”

„Rychlé. Jaký podvod jsi použil tentokrát?”

„Satou.”

Myslím, že Arisa si někdy špatně vykládala význam slova „podvod”.

„Pomohla mi sem přijít Dryáda.”

„Jé, tou Dryádou myslíš tu zelenou malou holku? Neříkej mi, že tě zase okradla o rty~~”

„To se nestalo.”

Byla energická, i když byla ovinutá.

Hledal jsem zařízení na uvolnění, ale nedosáhl jsem na něj, neboť byl pohřbený pod kameny z propadlé podlahy. Jelikož se nedalo nic dělat, přesekal jsem lijány a osvobodil je. Možná jsem ničil atrakce, ale stejně to bylo už napůl zničené.

„Děkuju.”

Uvolnil jsem Arisu, co byla nedaleko. Měla ty lijány prostě přeseknout prostorovou magií a uniknout. Když jsem jí to řekl, zatímco jsem osvobozoval Miu, vzedmula se od ní vlna protestů.

„Prostorová magie má velkou moc, víš? Kdybych ji použila na přeseknutí liján, co byly tak blízko, sekla bych i do vlastního těla. Dívka se nebude moct stát nevěstou, pokud se před tím zraní, ne— ne, můžu tady utržit pár zranění a pak ho přinutit, aby si ze mě udělal nevěstu, ne?!”

Tu druhou půlku své intriky Arisa zašeptala, ale s technikou Napínat uši jsem to jasně slyšel. Varoval jsem ji: „Buď ve svých intrikách umírněná, dobře?”

„Díky.”

Když jsem skončil se záchranou Mii, objala mě, a tak jsem ji postavil na zem. Zvedl jsem dlouhou hůl, co spadla na zem, a předal jsem ji Mie. Mia pravděpodobně nedokázala uniknout s pomocí magie, protože neměla svou hůl. Měl jsem pocit, že jsem slyšel, jak řekla, že bez hole mířila mimo.

Takže, zdálo se, že tu nebyl žádný východ.

„Co ty ostatní tři?”

„Liza byla chycená do pasti nad touto místnosti, ne? Jednají odděleně, aby ji osvobodily.”

„Hm.”

Prozatím jsem ty dvě nesl zpět do místnosti nahoře. Jelikož byly lehké, vzal jsem je obě naráz.

„Nenes mě na rameni~”

„Namítám proti nesení jako zavazadlo.”

Jejich dívčí srdce by to ranilo, pokud bych se k nim choval jako k zavazadlům, ne? No, odpusťte mi.

Když jsem se dostal do horní místnosti, spatřil jsem Tamu, co mávala z opačné místnosti od té, kde byla tlama netvora, co chytil Pochi. Za ní jsem viděl Nanu a Shagniga.

Tama a ostatní šli evidentně napřed, aby zachránili Lizu a ostatní, co se chytily do pastí. Ale podlaha na místě, kde stála Arisa a Mia, se propadla hned poté, co vstoupili do další místnosti. Tama a Shagnig se spěšně pokusili jít zpět, ale zdálo se, že ten sesuv pokroutil dveře a nemohli se vrátit. Jelikož se nedalo nic dělat, pokročili bludištěm do místnosti, kde bylo tlačítko na osvobození Lizy, tedy na druhou stranu netvoří tlamy, co chytila Pochi, a pak se zase vrátili k nim.

Zdálo se, že mě Arisa kontaktovala hned, jen co ji napadlo, že by se ostatní členové mohli zranit kvůli další nehodě se sesuvem. Dobrá práce, Ariso.

„Jsem vskutku zahanben. Dopustit, aby pod mým vedením došlo k tak nebezpečné situaci.”

Shagnig poklekl, aby se omluvil, ale ty nečekané nehody vážně nebyly kvůli němu. Také se nezdálo, že by byl rodič těch netvorů. Jelikož toto místo před třemi dny mnohokrát zkontroloval, ti červi pravděpodobně udělali díry před 1 nebo 2 dny.

Dnešní průzkum skončil, neboť celé zařízení si projde novou inspekcí.

Dnešní kořistí je... sedm Kovových červů.
-----------------------------------------------



Hlavní stránka novely
Seznam technik
Seznam postav


<Předchozí>...<Následující>

7 komentářů: