pondělí 24. září 2018

DM - kapitola 97


Kapitola 97 – Dívčí boj (4)

Liza


Tohle nemá konec.

Pravděpodobně jsem už porazila desítky zombií. I když jsem jedním máchnutím kopí porazila hodně naráz, je jich víc, než jsem čekala.

Dostaly jsme se na místo, odkud jsou vidět městské hradby, ale mezi námi a hradbami je pořád víc než 100 zombií. Se zombiemi goblinů nebo loupežníků se dá vypořádat snadno, ale proti zombiím medvědů a jiných netvorů, co jsou mezi nimi, se bojuje těžko.

Kromě toho je tu ještě i tohle!

Ten mnohohlavý had, co se objevil za zombiemi, pravděpodobně není jenom velký. Srší ohnivé koule, jako kdyby to byl drak.

Díky Miině magii jsme jen o fous vyvázly, ale pravděpodobně se tomu moc dlouho neubráníme. Nemám na výběr. Musím převzít iniciativu a rychle to s ním vyřídit. A k tomu se musím k tomu mnohohlavému hadovi přiblížit.

„Mio, cesta!”

Mia by to měla pochopit. Použila magii, kterou předtím odstrčila z cesty vojáky, a udělala mezi zombiemi cestu.

Veškerou svou magickou moc, co jsem měla, jsem vlila do magického kopí—



Lulu


Od města Muno jsem slyšela hluk.

Jestlipak je Liza a ostatní v pořádku?

Zrovna před chvílí jsme nasbírali 100 oblázků. Ne, bylo jich skoro 200. Zdálo se, že všichni byli kvůli tomu rizotu nadšení.

Zrovna teď jsem se učila kuchyni této oblasti od manželek, co mi pomohly. Později pána překvapím.

„Vážně nevadí, že jste nám nabídly tolik jídla?”

„To není problém.”

Když jsem ochutnávala hotové jídlo, přišel za mnou vysoký a štíhlý starosta vesnice. Nana mě podpořila. Vážně se kolem mužů necítím tak dobře. Pán je výjimka.

„Starosto! Máme problém, řítí se sem uprchlíci z města Muno.”

„Cos to řekl!”

„Prozatím se zastavili před vesnicí, ale je jich víc než stovka.”

Zdá se, že Arisa se strachovala oprávněně.

Co mám dělat.



Rytíř


Ta ještěrčí slečinka zahájila útok, po kterém zůstával rudý odlesk. Taková odvaha.

„Hoj, pojďme rozšířit tu cestu, co ta elfí slečna otevřela.”

„Správně.”

„Poručíku, jdi pomoct slečince.”

Každopádně to byla magie, co jsme znali, ale neměl jsem tušení, že se vodní magie dala použít takhle. Nějaké tajné umění elfů, co?

„Donovane, možná tu je někde kolem další Hydra, podívej se po ní magií.”

„Ano, kapitáne.”

Doufám, že to je jenom nepodložená obava.



Liza


Probodla jsem tělo mnohohlavého hada útokem, do kterého jsem vložila sílu celého svého těla i křiku. Když jsem ten útok prováděla, měla jsem na mysli ten spirálový útok, co mi pán jednou ukázal, ale jak se dalo čekat, přes noc jsem to nedokázala.

Ale i tak to vypadalo, že se mi povedlo zneutralizovat jednu hlavu toho mnohohlavého hada. Ale nesmím se nechat odradit.

Vyčerpala jsem veškerou svou magickou moc a teď mi zbývalo jenom mé vypracované tělo.

Bodnutí.

Krytí.

Když jsem viděla příležitost, uštědřila jsem mu těžký úder.

Bylo mi divné, že had útočil tak málo, ale než jsem se nadála, jeden voják se dvěma meči se staral o dvě hadovy hlavy.

Zezadu toho hada vyskočilo pár shnilých goblinů, ale dostali kamenem do hlavy. Zdá se, že i Tama mě podporovala.

Ten voják se dvěma meči byl na člověka celkem zručný.

V porovnání s mým pánem byl samozřejmě pořád daleko, ale bojoval s těmi meči, jako kdyby tančil.

„Lizo, tady.”

Mia slezla z koně a předala mi lahvičku lektvaru. Ale pořád jsem nepotřebovala léčivý lektvar.

„Na obnovu magické moci.”

Aha.

Vypila jsem flakónek a spolkla tu mírně nasládlou tekutinu. Tohle je ten pocit, když se vám obnoví magická moc? Je to trochu jiný pocit, než když se obnovuje HP.

Magickým kopím jsem odrazila mnohohlavého hada, co při první příležitosti zaútočil. Na jedné paži jsem cítila mírně horkou senzaci.

Vypadalo to, že Mia od mého boku aktivovala balónovou magii. Z pod břicha mnohohlavého hada se vyvalila zelená mlha a překotila ho. Zdálo se, že použila jeho krev, co byla na zemi.

Magická čepel— magické kopí se ovinulo rudým světlem.

S rázným křikem jsem zabodla magické kopí do slabiny mnohohlavého hada, co Mia odhalila. Do jeho břicha. To velké tělo se několikrát zkroutilo a pak se přestalo pohybovat. Tohoto mocného nepřítele jsem neporazila sama.

Síla přátel je skvělá, ne?



Mia


Co jiného čekat od Lizy. Liza je skvělá.

Dokázala porazit tak velkého mnohohlavého hada.

Zvládly jsme to i bez Satoua. V pořádku.

Ano, myslela jsem si něco takového.

Ale realita byla strašná. Strašná!

Z druhé strany se objevili tři podobní hadi. Co budeme dělat? Vážně, co budeme dělat. Bylo těžké porazit jen jednoho takového!



Rytíř


„Dobrá, poručík si taky vedl skvěle, ta slečinka porazila Hydru, hej.”

„Budeme se snažit, až dokud nedorazíme k bráně.”

„Ale ten dav zombií se táhne až na druhou stranu vnějších hradeb.”

„Můj ty světe, odkud se berou.”

„Nemůže to být tak, že znovu oživl ten Král neživota, že ne.”

Ale právě nám skončil prostor pro tohle naše klábosení.

„Kapitáne, zevnitř se blíží tři Hydry.”

Po Donovanově hlášení jsem se zašklebil. Proč se moje zlá předtucha takhle splnila? Z lesa vyšly tři Hydry.

„Já... Až tohle skončíme, ožením se s Pinou z kuchyně.”

Ten blázen už unikal realitě.

Tady nemáme jinou možnost než se stáhnout. Jelikož Donovan už byl unavený z neustálé aktivace Vzduchového kladiva, musíme se stáhnout.



Liza


To je vážně nemožné.

I když jsem se za chvilku mohla dostat za pánem... Přemáhala jsem se, aby Mia a Tama nedošly zranění. Trápilo mě, jestli se ten lidský voják stáhl dost daleko, ale neměly jsme na výběr a musely jsme se stáhnout. Ale jestlipak se při takových protivnících dokáže stáhnout v bezpečí?

Prozatím budu šetřit magickou mocí.

Rudé světlo na magickém kopí se ztlumilo, když jsem mu přestala dodávat magickou moc. Jako kdyby odráželo mou slabost, bylo mi nepříjemně.



Tama


Spolu s koni jsem kryla poslední linii obrany.

Byl to další had dštící oheň. Tentokrát byli tři~?

Pokud se nepletu, říká se, že když se ogrilují, byly by výborné, ale co je to gril?

Haa, mám hlad~

Světlo z Lizina kopí zmizelo, Mia těžce oddechovala.

Malér?

Ale to nevadí.

Na ty hady, co hodlali na Lizu a ostatní vychrstnout oheň, se snášelo spoustu a spoustu průhledných šípů. Vidíte?

Kdykoli je Tama a ostatní v nebezpečí, pán nás vždycky ochrání, mňau.

Rychle si chci dát maso~♪



Rytíř


„To sním?”

„Možná je to podpora baronovy armády.”

„Hlupáku, člověk dokáže vypustit nanejvýš tři magické šípy, ne? Kolik tuctů lidí by bylo třeba na takové množství?”

Navíc ty šípy mířily i na zombie, co chtěly napadnout tu slečinku s kopím. A tohle se nestalo jenom jednou. Myslím, že to je pravděpodobně společník té slečinky. Ale ušetřete mě mylného zásahu, dobrá?

Můj ty světe, pro dnešek už jsem měl těhle absurdností dost.

„Jen se na to podívejte, na druhé straně vnějších hradeb jsou obři.”

Na druhé straně města byly vidět hlavy obrů. Nevypadalo to, že by hradby ničili. Spíš jako by útočili na něco na předměstí. Nejsem si tím jistý, ale pravděpodobně ničili ty zombie.

Slyšel jsem, že baron Muno je bezstarostný a lehkovážný, ale aby zaměstnával i obry? Nemožné, aby obři pomáhali lidem, se děje jenom v pohádkách o hrdinech.

Tohle ještě zopakuju, pro dnešek už jsem měl těhle absurdností dost.
-----------------------------------------------

~ Všimněte si, že Japonci mají Hydry v oblibě. Jedna zabila dokonce i Rudeova otce Paula a Rudeovi sežrala ruku! ~

Hlavní stránka novely
Seznam technik
Seznam postav

<Předchozí>...<Následující>

5 komentářů:

  1. Když na to upozorňuješ tak by mě zajímalo, jestli mají i Japonci příběhy ve kterých se objevují hydry jako v Řeckých bájích. Děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nevím, jestli se to dá počítat za Hydru (musela bych si někde přečíst přesnou definici), ale Japonci mají Yamata no Orochi - draka s osmi ocasy a osmi hlavami.

      Vymazat
    2. Jak můžou být na tak vzdálených místech pověsti o tak podobných mýtických tvorech?

      Vymazat
    3. Treba si uvedomiť že Japonci aj Číňania mali ohromné flotily lodí bojových aj obchodných už za (nášho) staroveku a obchodovali z celým svetom (s výnimkou Ameriky).

      Vymazat
  2. samozrejme ďakujem za kapitolu a celkovo Japonci majú radi mýtické tvory. O osem hlavom drakovi som už niekde v Japonských bájach čítal, bolo to niečo s princeznou.

    OdpovědětVymazat