čtvrtek 7. října 2021

ICDS - kapitola 185


Kapitola 185 – Syntéza technik (4)


[Prosím, Korunní princi. Nedokážu je sám ochránit!]

„P-proč nemůžu být šťastný...?!”

[K-korunní princi?]

„N-ne, to nic.”

Teď už jsem byl zvyklý, že se vždycky něco stalo, kdykoli jsem hladce stoupal kobkou. Akční kobky, Akční nájezdy, svět Luka a teď tohle! Zrovna když jsem si myslel, že se můžu soustředit jen na kobku, volal mi Ren. Vůbec jsem nemohl polevit v obezřetnosti. Vlastně jsem měl pocit, že to někdo dělal naschvál.

Zaskřípal jsem zuby a zeptal jsem se Rena: „Co se děje, Rene? Řekni mi to.”

[...Ne, Korunní princi, určitě máš také svoje těžkosti. To byla moje chyba, zapomeň, že jsem něco řekl.]

„Přestaň s těmi kravinami a řekni mi to.”

[D-dobře!]

Renův svět Panan byla pokojná země, kde spolu žili lidé a zvířecí lidé. Obě rasy samozřejmě musely čelit spoustu těžkostem, než se toho míru dosáhlo, ale údajně toho dosáhli. Tak to alespoň bylo před 200 lety.

Jednoho dne se věci začaly měnit. Malé konflikty mezi lidmi a zvířecími lidmi se postupně stupňovaly, až jednoho dne došlo k válce mezi lidskou zemí a zemí zvířecích lidí.

„Vážně mě nezajímá historie světa Panan.”

[Co kdyby to byla historie cizí invaze?]

Válka zuřila a krev tekla jako oceán. Pak se k válce přidala další země, až válka pohltila celý svět. Než jeden průzkumník kobky vyjevil pravdu celé záležitosti, všichni si mysleli, že to byla pohroma, co vytvořili lidé a zvířecí lidé.

Ale tak to nebylo. Měli to na svědomí vetřelci ve světě Panan zvaní El Patiz.

„El Patiz?”

[Tak se nazývají. My jim říkáme mozkočervi. To přesně jsou. Brouci, co ti prolezou do mozku.]

Podle toho, co Ren řekl, ti mozkočervi nalezli do mozku spícím obětem a sežrali obsah. Oběti zemřeli a mozkočervi pak předstírali, že jsou oběti, které zabili. Jediným způsobem, jak zjistit, jestli člověka snědli mozkočervi, bylo použít zvláštní magii na detekování životních signálů.

Mozkočervi dokázali dokonale napodobit chování svých obětí, takže je nedokázala rozpoznat dokonce ani vlastní rodina oběti. Ale to nic neměnilo na tom, že to stále byli mozkočervi. Když se shromáždilo dost mozkočervů, konečně se odhalili a stáhli ostatní do svého pekla.

[Lidé s vysokou manou naštěstí dokázali detekovat mozkočervy v počáteční formě a vyhnout se jim. Průzkumníci, co přišli na existenci mozkočervů, se ze všech sil snažili najít jejich slabinu a všem oznámili, že to oni způsobili válku. Ale mělo to minimální účinky. Horní vrstvy vlád většiny zemí se už proměnily na mozkočervy a brzy se na Panan začali přesouvat silnější mozkočervi, s kterými měli potíže pananští válečníci.]

„A?”

[Jelikož nedokázali válku včas zastavit, populace Pananu klesla. Síly mozkočervů akorát sílily, neboť požírali víc lidí a zesilovali... Nakonec 170 let po začátku jejich invaze došlo k incidentu, kvůli kterému všichni přišli o naději, že kdy nad mozkočervy zvítězí.]

Měl jsem pocit, že jsem věděl, co to bylo. Ačkoli jsem si zakryl uši, stejně jsem slyšel Renův hlas.

[Hrdina té generace... Zlatý lví císař ze Lvího císařství... mozkočervi ho snědli.]

„Rene...!”

[Ten červ, co ovládal Hrdinu, byl červ, co vládl všem ostatním červům. Byl to ten takzvaný nepřítel světa. Nicméně poté, co získal moc Hrdiny, začali červi pokořovat svět nebývalou rychlostí. A teď jsou schopní se na našem světě množit.]

Ren řekl, že lidé z Pananu dokázali přežít až do teď jen díky tomu, že našli slabinu mozkočervů.

[Oceán. Nemohou vstoupit do oceánu. Dokonce ani červ, co získal tělo Hrdiny, nemohl do oceánu vstoupit. Uvědomili jsme si, že se červi vyhýbali vniknutí do oceánských zemí. Jelikož nemohli překročit oceán, používali jiné cesty, jak své jednotky vyslat do zemí v oceánu.]

„Toho jste si měli všimnout dřív!”

[Už jsem ti to řekl. Ve skrývání své slabiny byli extrémně pečliví a zruční. Náhodou si toho všiml průzkumník, co utekl do oceánu, aby unikl mozkočervům. A díky této náhodě si zbývající průzkumníci mohli vydechnout úlevou. Ani to samozřejmě netrvalo dlouho.]

„Proč?”

Po mé otázce Ren na chvíli ztichl. A pak se vážným tónem přiznal:

[Korunní princi... Zvířecí lidé nejsou schopní plavat.]

Zvířecí lidé nemohli vkročit do oceánu. Většina přeživších na Pananu byli zvířecí lidé. A tak se mohli uchýlit akorát k tomu, že si nedaleko oceánu vytvořili základu a používali vodu z oceánu k boji proti mozkočervům. Naštěstí mezi nimi byl člověk, co uměl používat moc vody, ale poté, co ho sežrali mozkočervi, jejich poslední naděje zmizela.

[To bylo zhruba v době, kdy sir Lebuik zemřela. Tehdy zemřela i většina zbývajících průzkumníků.]

„Rene, zrovna teď jsi...”

[Chráním osm dětí. Pět zvířecích dětí, tři lidské. Když se základna zhroutila, jen stěží se mi podařilo ty děti zachránit a najít si bezpečný úkryt. Při stoupání kobkou jsem našel jídlo, co jsem jim mohl přinést. Tehdy jsem se setkal s tebou, Korunní princi.]

Tohle možná znělo krutě, ale vážně se zdálo, že neměli naději. Nicméně jsem Rena pobídl, aby dál mluvil, protože jsem musel slyšet, co se teď dělo.

„Rene, řekni mi nynější situaci.”

[Našli náš úkryt. Jsme na útěku.]

Bylo to celkem prosté.

[Momentálně jsme porazili pronásledovatele a odpočíváme. Ale brzy na nás zaútočí silnější jednotka mozkočervů. Ze zoufalství jsem nakonec zavolal tobě, Korunní princi.]

Chápal jsem, jak se Ren cítil. S největší pravděpodobností chtěl získat každou pomoc, co mohl. Povzdechl jsem si a zeptal jsem se: „Takže co máš v plánu udělat?”

[Než bude příliš pozdě, musíme se vrátit k pobřeží. Musíme si vytvořit základnu, co nás před nimi ochrání. Musíme navést vodu z oceánu a uměle si vytvořit ostrov.]

„I když se dostaneš k pobřeží, zní mi to jako fuška.”

[J-jo.]

Když jsem o tom chvilku popřemýšlel, pokračoval jsem: „Podal jsi žádost o Dimenzionální žoldnéře?”

[Ano, ale nikdo nepřišel.]

„Co takhle použít techniku Dimenzionální cestování a přesunout je někam jinam?”

[To nejde, Korunní princi. Dimenzionální cestování se dá použít jenom na samotného uživatele.]

„Proč té technice nepřidělíš pár technických bodů a... ach.”

Správně, to byla moje technika! Původní technika Dimenzionální cestování neměla levely techniky, takže nezáleželo na tom, kolik technických bodů člověk měl... Počkat, ale pak tu byl Návrat! Kdybych mohl použít Návrat s osmi dětmi...! Moje technika Návrat byla momentálně v levelu 4. Mohl jsem s sebou vzít až tři lidi. Jelikož jsem jí nikdy nepřidělil body, použil jsem 15 technických bodů, abych si zvýšil level na 8.

| Návrat se dostal do levelu 8! Dá se použít 6 krát denně a můžeš si zvolit 6 bodů návratu. Můžeš s sebou vzít až 5 lidí. |

Zatraceně, to nestačilo...! Jakmile se Návratem vrátím na Zemi, nemohl jsem se znovu vrátit na Panan. Na cestování mezi světy jsem musel použít Dimenzionální cestování. Kvůli prodlevě Dimenzionálního cestování by to nevyšlo. Skousl jsem si rty.

Mezitím Ren stále mluvil.

[Korunní princi, zapomeň na to, co jsem řekl. Jsem Ren z Pananu. Takovým nebezpečím se dokážu sám prokousat.]

„Není ti dovoleno tlachat kraviny.”

[Já nejsem kráva, ale lev!]

V této situaci jsem vážně mohl udělat jenom jedno. A to ignorovat Renovu žádost. Ren věděl, že žádal něco nerozumného, a také to vzal zpět. Červ, co pozřel mozek... nechutné. Nebylo to tak, že bych s Renem nesoucítil, ale prostě tu nebyla žádná naděje.

A tak jsem mu řekl:

„Neumři, než se tam dostanu.”

[Korunní princi, řekl jsem ti, abys nechodil! Já jenom tak tlachal!]

„Pokud umřeš, zabiju tě, jasné?”

[Korunní princi!]

„Zmlkni! Pokud si budu myslet, že to je příliš nebezpečné, sám uteču!”

[Korunní princi...]

Zavěsil jsem. Pak jsem kontaktoval jednu osobu na svém seznamu přátel, kterou jsem ještě nikdy nekontaktoval.

„L-lebuik, vede se ti dobře?”

[S-svět Panan požádal o Dimenzionální žoldnéře... Co mám dělat, Nováčku?]

„Měla bys vědět, kdo tu žádost podal.”

[N-nikdo tam nechce jít...! Hele, řekni Renovi, ať odtamtud vypadne! Prosím!]

„Ren nemá v plánu odejít. Chrání osm dětí.”

[Osm... To je o dvě méně...]

„Lebuik, co budeš dělat?”

[Já? Co, to mi říkáš, abych šla na svět Panan?]

„Rychle mi to řekni. Co budeš dělat? Řekni mi, co si myslíš.”

[...Nováčku, ty...]

„Moje technika Dimenzionální cestování je trochu zvláštní. Můžou s sebou někoho vzít. Takže Lebuik, co uděláš?”

Jak jsem s ní mluvil, vkládal jsem do Dimenzionálního cestování body. Lv2, Lv3, Lv4... Tehdy se počet lidí, co jsem s sebou mohl vzít, o jednoho zvýšil. I prodleva se o celkem dost snížila na dva měsíce. Teď mi zbýval 1 technický bod. Nebylo cesty zpět.

[C-co tím myslíš... Já... nemůžu jít. Pokud půjdu, zemřu. Rozhodně!]

„Možná zemřeš, to je pravda. Ani já jsem ke svému rozhodnutí nedošel snadno.”

[Tak jak to můžeš říct, jako kdyby to nic nebylo? Copak se smrti vysmíváš?! Pokud tě zabijí mozkočervi, nemůžeš si ani užít věčného odpočinku! Sežerou ti mozek a tvoje tělo se stane jejich hračkou!]

„Ale pokud nepůjdu, to samé se stane mému příteli. Lebuik, dám ti 5 sekund, takže se rozhodni. Pokud nemůžeš, půjdu sám.”

[P-počkej! Ne, nepůjdu... nepůjdu! Sama jsem utekla, tak jak bych v tuhle chvíli...!]

„3, 2, 1...”

[Uuuuut! Fajn! Půjdu!]

Usmál jsem se. Co jiného čekat od zamilované ženy!

„Dobře. Jsem si jistý, že to Rena dojme. Možná bude tak dojatý, že tě obejme.”

[O-on mě obejme? Ren mě? Polk... N-ne, nevyplním své tužby...! Dokonce ani já bych neodvrhla svůj život, abych ukojila svůj chtíč! Jen chci splatit tu loajalitu, kterou jsem nedokázala ochránit!]

„Rozumím, takže se setkáme v hospodě Cocked v Rezidenční oblasti První kobky. A ať jsi naprosto připravená.”

[Nováčku... Dobře.]

A taky jsem zavěsil. Pak jsem si dlouze povzdechl a otevřel jsem gildovní komunikační kanál.

[Jdu dělat jeden požadavek pro Dimenzionální žoldnéře. Možná to chvíli potrvá, ale nebojte se.]

Po mém náhlém ohlášení to v gildovním kanálu začalo hlučet.

[Je to bezpečné?] zeptala se mě pak Hwaya ustaraným hlasem.

Ačkoli jsem byl vděčný za to, že se o mě bála... z nějakého důvodu jsem se rozesmál.

„Které požadavky jsou bezpečné? No, ale bude to v pořádku,” promluvil jsem upřímně. „Vidím, jak to skončí.”
-----------------------------------------------

Autorova poznámka:

V příští kapitole se ukáže složení družiny, co se vidí jen zřídka!

PS – Vidíte ten konec, co viděl Shin?
-----------------------------------------------

~ Bléé, prostě blé. Konec je jasný: buď ho sežere vrchní mozkočerv anebo si ho Shin dá k snídani i s chlupama... tedy pokud nějaké má. ~

~ No jasně, jedinou možností je ignorovat Rena, co? A proto šup, hned jedem na výlet na Panan... to je prostě Shinova logika. ~ 



7 komentářů:

  1. Děkuji :D
    Tak kdo mu zavolá příště o pomoc ? :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem a teším sa na ďalšie "dobrodružstvo" a zloženie skupinky.

    OdpovědětVymazat
  3. Předtím zpraskal Mr.B a teď dostane výprask červ 🤣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby na pr*el nedostal Shin.

      Vymazat
    2. Kdo ví 🤣 není špatný kdZ hrdina aspoň jednou nedostane přes hmmm zadek 🤣 pak to ten příběh nedělá tak jednostranný

      Vymazat