pondělí 4. října 2021

ICDS - kapitola 184


Kapitola 184 – Syntéza technik (3)


Z toho, co jsem v kobce do teď viděl, byla navržená pro družinový postup. Největším příkladem byla šířka chodeb a počet netvorů, co se objevovali pohromadě. Nebyly tu žádné ohledy na průzkumníky, co kobkou stoupali sami.

Ale i pasti a odměny se zakládaly na družině, což znamenalo, že sóloví průzkumníci mohli získat víc. Pasti byly nebezpečnější, když se je snažilo přejít velké množství lidí. Existovaly pasti, co se aktivovaly, když do oblasti vkročil určitý počet lidí. Například existovaly pasti, kdy se zřítila podlaha nebo kdy se na družinu snesly šípy. Když ostatní začali panikařit, pro obyčejné průzkumníky v družinách bylo ještě obtížnější se takovým pastem vyhnout. U mě samozřejmě bylo těžké říct, jestli by mi takové pasti dokázaly vůbec uštědřit újmu 1 HP.

Družiny byly každopádně slabé vůči pastem! Bylo celkem klišé, aby experti na pasti zemřeli, protože se jim do cesty připletli členové družiny!

O pastech jsem toho měl hodně co říct, ale o odměnách toho bylo ještě víc. Nejběžnější situací, kterou průzkumníci při stoupání podlažími obyčejné kobky zakoušeli, bylo rozhodnout, komu připadne odměna z netvora se jménem.

Také tu byly konflikty ohledně toho, kdo si odpočine, kdo získá byliny a materiál vysokého řádu a kdo získá ten nesmírně vzácný předmět, co získali jako kořist z netvorů.

56. podlaží bylo plné mimiků. Jak jejich jméno napovídalo, imitovali zbraně, truhly s pokladem, šatníky a podobně, aby průzkumníky oklamali. A pak pozřeli nic netušící průzkumníky, co se jich dotkli nebo co kolem nich prostě prošli. Kvůli jejich výjimečnému převleku bylo nesmírně obtížné je odlišit od okolí. A i když je někdo poznal, byli celkem silní, takže bylo těžké jim čelit.

A tak nejlepším způsobem, jak se s nimi vypořádat, bylo je identifikovat a rychle na ně zaútočit, zatímco stále přemýšleli, jak vás pozřou. Tohle se samozřejmě snáze řeklo, než udělalo. Naštěstí to bylo celkem snadné, neboť všechno na 56. podlaží byli mimikové. Pokud jsem měl nějaké podezření, prostě jsem tím musel akorát probodnout kopí.

Kdybych byl ve družině, někdo by možná polevil v obezřetnosti, ale pro sólového průzkumníka jako já to nebyl problém. Téměř jsem ani nepotřeboval Magický detektor.

„Zatraceně, ale dokonce ani já si někdy nemůžu pomoct...”

Poté, co jsem zabil netvora se jménem, jsem se instinktivně natáhl, abych se chopil luxusního meče, co po něm zůstal. Ten meč pak otevřel tlamu a zakousl se mi do rukavice. Teprve pak jsem si uvědomil, jakou chybu jsem udělal, a spálil ho bleskem.

Ti mimikové provokovali lidské instinkty. Lidé se instinktivně natahovali po pokladech, vyhýbali se pastem, otevírali dveře, otevírali truhly, stoupali po schodech, vcházeli do děr... Ehm!

„Co mě nutí chápat se věcí, když Magický detektor zvoní?”

Zoufal jsem nad svou trpělivostí. Zpočátku jsem šel pomalu, dával jsem si pozor na jakoukoli past. Ale pak jsem se rozhodl změnit metodu. Nechal jsem Sharanu zničit jakékoli pasti a vyrazil jsem kupředu na Ruyue. S tím jsem unikl svým touhám. Jel jsem tak rychle, že jsem nic neviděl!

Najednou nám do cesty skočila kamenná ozdoba. Pomyslel jsem si, že to byl mimik, a tak jsem máchl kopím, abych ho rozsekl. Ale ta kamenná dekorace se chopila mého kopí a zarazila tak náš postup.

[Guaaaaaaaaaa!]

„Ach, to je golem!”

Mimikové měli výtečnou schopnost převleku, ale chabou odolnost. Naopak golemové byli magická stvoření vytvořená z kamene nebo oceli a byli od přírody odolní. Odolnost byla samozřejmě celkem subjektivní. Nespokojeně jsem mlaskl a spálil jsem golema chaotickými plameny.

[Kuaaaaa!]

„Promiň, ale mimikové i golemové jsou po čertech slabí...”

'Co kdyby celá chodba byla mimik? Bolelo by mě vůbec, kdyby mě pozřel?' Jakmile jsem si to pomyslel, Magický detektor zavibroval a chodba se začala zužovat. Takže to vážně byl mimik?! Počkat, za tuhle věc jsem zaplatil 150 tisíc zlatých, ale všimla si toho ještě později než já! Loretta mě podvedla!

„Peiko!”

[Spálím to?]

Peika okamžitě vystřelila mocné blesky nalevo, napravo, nahoru a dolů. Když narazily do zdí, co se přibližovaly, ozvala se hlasitá rána. Mimik byl mrtvý. Než se jeho tělo rozpadlo na částice světla, Ruyue zrychlila a dostala se z chodby.

Ale okamžitě poté se na podlaze otevřela tlama, aby mě a Ruyue strávila. Pozvedl jsem kopí a udeřil jím do země. Jelikož Magický detektor neustále zvonil, nevěděl jsem, kde přesně ti mimikové a golemové byli. Bez obalu řečeno to bylo k ničemu.

Nakonec jsem uznal, že nebyl nejlepší nápad vrhat se dopředu na Ruyue. Vypil jsem Manový lektvar a rozhodl jsem se zavést zvláštní opatření. Dematerializoval jsem Ruyue a vzlétl jsem za pomoci Sharaniny moci. K této metodě jsem se nechtěl uchýlit, protože spotřebovávala velké množství many, ale neměl jsem jinou možnost. Jelikož jsem nemohl věřit ani podlaze, ani stropu, mohl jsem věřit akorát vzduchu!

I poté jsem čelil golemům, co předstírali, že jsou stěny, truhlám s poklady, co klapaly tlamami, mimikům, co se přestrojili za strop, co potom uhnul z cesty, odhalil pasti a zasypal mě šípy. Ty šípy byly samozřejmě také převlečení mimici. Nakonec mi trvalo 3 hodiny prolomit se 56. podlažím. V porovnání s mými nedávnými časy to bylo celkem pomalé.

| Dostal ses do levelu 57! Získal jsi právo postoupit na 6. podlaží Beyond. |

| Získal jsi 5 bonusových stavových bodů. |

„Och, prolomil ses 56. podlažím jen za tři hodiny! Úžasné! ...Ale proč jsi tak zadýchaný, Shine?”

„Zaprvé... Huk... Huk...” Zahlížel jsem na Lorettu a dožadoval jsem se: „Chci vrátit peníze.”

Loretta mi těch 150 tisíc zlatých vůbec nevrátila. Místo toho řekla, že mi dá Požehnání Královny elfů a snažila se mě políbit. Já jsem ji samozřejmě jednou rukou zadržel a skočil jsem na 6. podlaží Beyond.

Na 1. až 5. podlaží byli Lord orků a Královna přízraků z První kobky, tedy Pánové 5. a 10. podlaží. Měl jsem podezření, že na 6. podlaží Beyond bude Pán 15. podlaží Temný krysí muž. A moje podezření se prokázalo být správné. Jakmile jsem vstoupil do první chodby, čelil jsem tuctům Temných krysích mužů, co na mě zahlíželi.

Upřímně řečeno jsem se zdráhal bojovat s Temnými krysími muži. Temný krysí muž mě jednou zabil a také používali tu extrémně podvodnou techniku Temná hřmící exploze. Pořád jsem si živě pamatoval, jak mě Temná hřmící exploze zasáhla. A teď se objevili po skupinách!

[Gigigigi!]

[Lidské maso! Je tu lidské maso!]

[Je čas na festival blesku!]

Jak jsem viděl, jak Temní krysí muži problikávali temným bleskem, nasucho jsem polkl. Pokud mě dostanou, byl jsem vyřízený. S tím jsem se rozhodl použít Božskou rychlost. Kdybych použil i Dračí kůži, Zpátečníka a Božskou rychlost, pravděpodobně bylo možné se 6. podlažím prolomit během pár dní.

„Dobrá, poj...ďme!”

[Gigigigi! Temná hřmící exploze!]

Všichni zároveň použili Temnou hřmící explozi. Ani jsem nepomyslel na to, že bych se jejich útokům vyhnul. Nejdříve jsem povolal Peiku a dal jí hojnost many. Pak jsem vytvořil chaotické plameny a připravil jsem se bojovat s jakýmkoli bleskem, co by ke mně vyletěl. Zároveň s tím jsem se připravil použít Dračí kůži, kdybych utržil příliš velkou újmu. Když jsem skončil s přípravami, vyrazil jsem k nim.

...A za 5 hodin jsem se v bezpečí prolomil 6. podlažím.

„Shine?! Zemřel jsi, že? Určitě jsi zemřel, že?!”

„Neříkej 'zemřel'! Řekni, že moje vitalita klesla na nulu! A navíc kdyby mi vitalita klesla na nulu, nevrátil bych se do Obchodu!”

Pořád jsem byl jako ve snách, ale... Temní krysí muži na 6. podlaží Beyond mě vůbec nezranili!

Silnými stránkami Temných krysích mužů byla původně jejich rychlost, síla a jejich mocná technika Temná hřmící exploze. Ačkoli byli Temní krysí muži na 6. podlaží Beyond silnější než ti, kterým jsem čelil na 15. podlaží kobky, pořád byli pomalejší než já a měli těla jako papír. Kdykoli jsem máchl kopím obaleným chaotickými plameny, umírali jako mouchy. I když použili Temnou hřmící explozi, moje absurdní odolnost vůči blesku to snadno setřásla. Peika z toho vlastně byla v extázi a pohltila ten blesk. Spíš než 6. podlaží Beyond by se to mělo radši nazývat Peičinou elektrárnou.

Útoky Temných krysích mužů jsem se vůbec nemusel trápit a Peika všechny pasti zničila bleskem, co pohltila. Bylo to poprvé, kdy jsem podlažím Beyond prostě prošel.

„Slečna elementál podivně září... Shine?”

„Loretto, čas od času mě ta tvoje představivost šokuje. To má ale jenom bříško plné blesků!”

Poté jsem pár dní strávil pokořováním 57. podlaží První kobky, 7. podlaží Beyond, 58. podlaží První koby a 8. podlaží Beyond. Na 7. podlaží Beyond byli Ještěří rytíři. Jelikož jejich hlavní metodou útoku bylo udeřit kopím do země, zatímco měli aktivovanou Dračí kůži, prostě jsem vzlétl a proletěl jsem kolem nich. Na rozdíl od bitev s Pány podlaží jsem v Beyond nemusel zabít všechny netvory.

Lordové orků byli děsiví, neboť Válečný pokřik Lorda orků měl vliv na ostatní Lordy orků a při jejich nízké prodlevě trval donekonečna. Naopak Dračí kůže Ještěřích rytířů neovlivňovala ostatní Ještěří rytíře a měla dlouhou prodlevu. Pokud bylo třeba, prostě jsem akorát musel počkat, až Dračí kůže skončí a pak je po jednom oddělat.

8. podlaží Beyond bylo ještě snazší. Když Ještěří rytíři použili své pozemní útoky, poškodili i Temné krysí muže. A když Temní krysí muži zaútočili, já byl v pořádku, ale Ještěří rytíři propadali epilepsii. Zatímco bezděky bojovali sami se sebou jako hlupáci, já jsem se o ně v poklidu postupně postaral.

Stoupat kobkou nemohlo být snazší. Pokud to takhle půjde dál, bylo naprosto možné, že za 2 roky kobku pokořím! Opíjel jsem se tím pocitem. Den ode dne jsem sílil a stoupal jsem kobkou nesmírně hladce. I kdybych se snažil zůstat skromný, nemohl jsem si pomoct a měl jsem pocit, že bych dokázal cokoli.

[Korunní princi... Prosím, pomoz mi.]

Až jsem jednoho dne dostal zprávu od přítele.
----------------------------------------------- 

Autorova poznámka:

Toikovou hlavní technikou je přeskakovat všechny nezajímavé části! Dudududududu!

Čekali jste dost dlouho! Tady jsou výsledky prvního hlasování o oblíbenosti ICDS!

1) Oblíbená postava?

1. místo – Hrdinka všech, Loretta! Toto je moc Lorettina kultu! (122 hlasů)

2. místo – Já jsem hlavní hrdina! Kang Shin! Na rozdíl v hlasech nehleďte! (47 hlasů)

3. místo – Dokonalé (idiotské) duo hlavního hrdiny, samozvaný nejsilnější na Zemi, Kang Yungung! (23 hlasů)

4. místo – Nejskvělejší mladší sestra na světě! Hrdinka číslo 2, hned po Lorettě! Z 99% vytvořená představivostí a z 1% láskou, Kang Yua! (17 hlasů)

5. místo – Zahalený elementál blesku. Kvůli svému pánovi Kang Shinovi znovu prosytila jeho zbraň! Peika! (16 hlasů)

6. místo – Ta, kterou má rád autor! Jen stěží si zachovala čest! Hwaya Mastifordová! (14 hlasů)

7. místo – Počkat, ještě jsou tu dvě hrdinky, proč jsi ty...?! Tsundere kovář, drakonián Lin (4 hlasy)

A také Lord orků, Ye-Eun, Smrťák, Ruyue, Ren, Lotte, francouzský řád (Laz Michel), Peruta, elementál, co trpí kinetózou, Ciara, Sumire, succubus, Pepper, mořská víla, informační slečna atd. dostali méně než 4 hlasy. Já (autor) jsem také získal 1 hlas, děkuji! (Někdo tady chybí, kdo by to mohl být? Prostě jsem se rozbrečel... T.T)

2) Oblíbená hrdinka?

1. místo – Osoba, kvůli které čtenáři vytvořili nové náboženství, Lorettin kult! Navždy 17-tiletá elfka Loretta (200 hlasů)

2. místo – Nemyslel jsem si, že tam bude tak velký rozdíl, ale alespoň má větší naději než ostatní! Nejsilnější hrdinka na Zemi, Hwaya! (34 hlasů)

3. místo – Tady vyřešila tu zášť, že nebyla v prvním hlasování?! Nešťastná hrdinka Ludia! (20 hlasů)

4. místo – Promiň, Ye-Eun, je to moje chyba!! Su Ye-Eun! (18 hlasů)

Lidé také volili Yuu a někteří dokonce volili Shinova otce!!

3) Harém vs čistá láska, vítězem je...?!

Harém (137 hlasů) vs čistá láska (128 hlasů)

Jo, bylo to super těsné, jenom o 9 hlasů. Ale stejně harém vyhrál! Autor z toho má akorát bolehlav. Ať udělám, co chci, budou mě proklínat... aaach! V tom případě se mám vydat cestou panice, co získala 7 hlasů?! Ne, ale není cesta panice příliš krutá?!

Takto dopadlo první hlasování o popularitě v ICDS. Budu mít výsledky na paměti do budoucna. Řeklo mi to akorát to, jak skvělá Loretta je... (zahledí se do dálky)
-----------------------------------------------

~ Jelikož to Shinovi šlo tak hladce, autor mu do toho musel hodit vidle... Takže hádejte, který jeho přítel potřebuje pomoct? ~

~ A jsou tu výsledky hlasování! Korejské hlasování dopadlo velmi rozličně. A výsledky česko(slovenského) hlasování jsou následovné: ~

# Nejoblíbenější mužská postava 
    1. místo Kang Shin - 65% (kdyby hlavní hrdina nedostal aspoň tolik hlasů, nebyl by to hlavní hrdina)
    2. místo Lin - ukousl si pěkných 35% (haha, já věděla, že to zvládneš, Line!)
    3. místo Ren - necelé 4% (ehm... že by bylo třeba další fázi mlácení?)
    4. místo Kang Yungung - 1 hlas (...)
    žádné další mužské postavy hlasy nedostaly, styďte se, pánové! 

# Nejoblíbenější ženská postava 
    1. místo Loretta se 75% (je jasné, kdo je favoritka)
    2. místo Su Ye-Eun se 14% 😅
    3. místo Hwaya s 8% (na to, že jí má autor tak rád, tak se ani u Korejců, ani u nás nesetkala s moc velkým nadšením...)
    4. místo Ina s 1 hlasem 

# Nejoblíbenější služebník/elementál 
    1. místo Peika s drtivou většinou 60% - jóó prostě draci 
    2. místo Lotte s 20% - černý kůň (ehm, wyvern) našeho hlasování 
    3. místo Ruyue se 14% 
    4. místo nejnovější elementál Sharana s 6%

# Oblíbená hlavní hrdinka, neboli s kým by se měl dát Shin dohromady
    1. místo Loretta s přesně 50% neboli ta už má místo v harému jasné 
    2. místo Hwaya s 19% na to, že se umístila až na 3. místě má želízko v ohni celkem velké 
    3. místo Ye-Eun s 12,5% 
    4. místo s nikým 8% - překvapilo! Někdo Shinovi nepřeje! 
    5. místo 2% dostala kombinace Loretta + Hwaya 
    a pak po jednom hlase dostaly možnosti "pravý harém" neboli Loretta, Hwaya, Ye-Eun, Sumire 
    a "skryté BL" neboli Lin nebo Leon Pepper

# Harém nebo čistá láska 
    ~ dlouho se na špici držela čistá láska, ale nakonec ji harém převálcoval s 60%
    čistá láska 40% 

~  A to je celé, těšte se na další kapitolu! ~
-----------------------------------------------


6 komentářů: