neděle 17. února 2019

DM - kapitola 131


Kapitola 131 – Pochino tajemství


Pochi nezapomene.

Ten den, kdy jsem dostala jméno.



„Princezno, přišli jsme vás doprovodit zpět.”

Dva psí muži ve stříbrném oděvu stáli zalití měsíčním světlem. Promluvil na mě laskavě vyhlížející muž s dlouhými vlasy.

„Nemám v úmyslu odejít z této planety.”

„Ale princezno!”

„Prosím, počkej, Dobere. Nejdřív si princeznu vyslechneme.”

„Ale Shivo!”

Dlouhovlasý muž zadržel rusovlasého muže, co na mě tlačil.

„Prosím, řekněte nám svůj důvod. Je tato primitivní planeta důležitější než naše domovská planeta?”

„Mám tady důležité kamarády. A také pro dobro dítěte v mém lůně nemohu tuto planetu opustit.”

Poplácala se po břiše, co nevypadalo nijak nápadně, zatímco seděla na židli.

„To nemůže být pravda. Aby se kněžka velkého Ra Anubise dopustila něčeho takového jako mít dítě s divokým stvořením!”

„J-je to pravda, princezno?”

Kývla jsem na slova těch dvou, co panikařili.




Pochi nezapomene.

Na chuť prvního sušeného masa, co jsem snědla. To štěstí z festivalu grilovaného masa spolu s ostatními.

Absolutně nikdy nezapomene.




„Půjdete za každou cenu?”

„Ano, nejsem kněžka Ra Anubise, ale Pochi Pendragonová nanodesu.”

Ano, toto místo bylo důležité, společně s tím člověkem.

Dokud budou existovat ty dva svaté meče, co ukoval, nemůžu někoho takového jako démonický lord nechat si dělat, co se mu zlíbí.

„Také půjdeme, dobře?”

„Jeden za všechny~?”

Karina a Tama se mi postavily do cesty, když jsem chtěla odejít. Tleskly jsme si dlaněmi jako tehdy dávno na bojišti.

A teď pojďme na palubu lodi stromu světa, co Mia připravila, a vyražme k peklu!

Lizo, dohlížej na nás zpoza hvězd. Rozhodně se ujmeme tvého protivníka.




„Ho? Zemřela jsem v tom, co?”

„Aa, nedívej se nodesu. Zakázáno nanodesu.”

Liza viděla moji povídku, co jsem psala s Arisou nodesu.

„Dokonce ani já jsem nechtěla, abys umřela nodesu. Ale, ale Arisa...”

„Aha, Pochi, dáváš to za vinu Arise, co?”

„Aa, aa, to ne nodesu, nedávám nodesu~”

Když jsme debatovaly o tom, kdo zemře, udělaly jsme to bezděčně nodesu. Zamýšlím se nad tím, tak mi prosím odpusť nodesu.

Připravila jsem se, že mi dneska na večeři zmizí všechno maso, ale Liza mi ho řádně předložila jako vždycky nodesu.

Liza je přece jenom vlídná nodesu.

Až bude třeba, aby v dalším příběhu někdo zemřel, udělám oběť z Arisy nodesu.

Arisa mi určitě se smíchem promine nodesu. Udělá to, že desu?
-----------------------------------------------

~ Ehm... tohle mě naprosto zmátlo, ale je to jen Pochin pisálkový pokus... ~

Hlavní stránka novely
Seznam technik
Seznam postav

<Předchozí>...<Následující>

5 komentářů:

  1. Ještě že je tam ta druhá půlka kapitoly. Děkuju

    OdpovědětVymazat
  2. Jo Jo Docela jsem přemýšlel co sem kde zapomněl přečíst. :D Děkuji

    OdpovědětVymazat
  3. ďakujem, ten začiatok ma zmiatol, no druhá polovica to jasne vysvetlila.

    OdpovědětVymazat
  4. Nie si sama koho to najprv zmiatlo :D Diki za preklad

    OdpovědětVymazat