pátek 12. července 2019

DM - kapitola 165


Kapitola 165 – Mia a dietní omezení


Jídlo lidské rasy je výborné. Bylo vážně výborné, víte? Ale bylo vážně nebezpečné. Poučila jsem se, víte? To bylo nedávno—

„Nejsilnější je hamburgský steak nanodesu.”

„Mňam mňam~”

„Já mám ráda něco pevnějšího, ale to nezastiňuje chutnost hamburgského steaku. Je vážně dobrý.”

„I když je z mletého masa, pročpak je tak dobrý~”

„Ariso, jíš příliš, víš?”

„Jsem v období růstu, s tím se nedá nic dělat.”

„Hm.”

Satou mi udělal hamburgský steak z fazolí, bylo to pro mě, víte? Vždycky jsem Pochi a ostatním záviděla, když jsem je viděla tak šťastně jíst hamburgský steak. Proto jsem tento hamburgský steak ochutnávala sousto za soustem. Tím myslím, kdybych ho snědla příliš rychle, byla by to škoda, ne?

„Chutná ti to?”

„Hm.”

Ach jo, je to nejlepší. Tohle je blaženost. Nevěděla jsem, jak to, že byl schopen z fazolí vyrobit tak výborné jídlo. Byla to záhada!

Nastrouhaný daikon na hamburgském steaku byl trochu hořký, ale to podtrhávalo sladkost mrkve. Samozřejmě že se to dobře hodilo k rýži, víte?




Po jídle jsem se vrhla Satouovi na klín, celá šťastná. Skočila jsem, víte?

Jelikož nejlepší místo si už zabrala Tama, vydržela jsem to vedle ní. Ale, ale, myslela jsem si, že to nebylo fér, že to byla vždycky Tama. Jestlipak by bylo v pořádku, kdybych protestovala.

„Bylo to výborné~”

„Chci si to dát znovu nodesu.”

„Hm, lahoda.”

Slova díků byla obtížná. Také bylo trapné, když jsem mluvila dlouho, jestlipak se to dobře přeneslo? Přeneslo, dobrá.

„Ariso, pokud budeš jíst sladké hned po jídle, ztloustneš.”

„To je zákusek. Sladkosti jdou do jiného žaludku, takže to je v pořádku.”

Arisa byla úžasná. I po tom všem jídle hodlala dál jíst! Dokonce i Pochi a Tama si od Arisy ukously! Jestlipak všichni lidé a zvířecí lidé jedli tak moc? Ne, nejedli. Lulu a Satou nejedli tak moc.




„Ryby jsou výborné, ale jednou za čas si musíš dát přece jenom maso.”

Arisa v jídle nebyla vybíravá, dokázala sníst cokoli, byla to hodná dívka.

„Sladkosti jdou do jiného žaludku, ne? Mňam, palačinky. Proč je ochutnávání jídla takhle výborné?”

„Hm.”

Tolik různých chutí, byl to div. Satou dokáže použít kuchařskou magii. Určitě. Ale podle mě je ochutnávání jen jedno sousto. Pokud by člověk snědl stejnou porci jako Arisa, nedokázal by sníst večeři, to je pravda, víte?

„Ariso?”

Když jsme se převlékaly, zavolala jsem na Arisu, co ztuhla, když spatřila své vlastní tělo.

Copak se asi děje? Trochu mě to trápilo.

„Ne~ no~ to nic. Je to tělo dítěte, ne~ Ano, je to kvůli tomu, že to je tělo dítěte.”

K čemu se tak přemlouvá? Nebo jestli se nepřemlouvá? Ale podle mě to tak vypadá.

„Konečně, konečně je to tady, piškotový koláč! Hej hej, přece jenom musí být se šlehačkou a jahodami! Kuu~ moci si dát koláč dokonce i na tomto světě, vskutku požehnání.”

Vážně jí to chutnalo. Chutnalo, že?

Sama snědla půlku toho velkého koláče.

Přestala jsem nad tím rozjímat, když jsem ochutnala sousto, tím myslím, bylo to výborné! Bylo to příliš výborné.

Poté všichni hamižně jedli. Tím myslím, že to bylo výborné.




„Všichni si na tohle jedna po druhé stoupnete.”

Satou přinesl nějaký magický nástroj, co vypadal jako skříňka nebo spíš stojan.

Když jsem si na něj stoupla, střelka přichycena ke straně se otáčela, dokola a dokola. Chtěla jsem se jí dotknout, ale jelikož Tama dostala vyhubováno, když se jí pokusila dotknout, odolávala jsem tomu. Odolala jsem tomu, víte?

Když Arisa spatřila ten stojan, šklebila se. Pročpak asi?

„Ne! S tímhle ďábelským nástrojem jsem se rozloučila ve svém minulém životě! Slíbila jsem, že už na to nevlezu.”

Arisa veškerou svou silou odmítala. Tolik to nenáviděla.

Ale stoupla si na to, když jí to Satou nezvykle [rozkázal].

Arisa řekla: „Oblečení! Musím mít těžké oblečení!”

Ale její oblečení bylo z tenké bavlny, bylo velmi lehké, víte? Bylo lehké jako peříčko.

Satou řekl Arise slova, co jsem ještě nikdy neslyšela. Copak to asi znamená obézní? Trápilo mě to.

„Ariso, máš zakázané svačiny, dokud nezhubneš o 5 kilo. Stáhnu z menu fritované věci.”

„Nyu! Fritované věci jsou pryč, pro všechny~?”

„P-počkat nodesu! Fritované věci jsou základ nanodesu!”

„Bylo by mi Arisy líto, kdyby šlo jenom o ní, takže změním menu na pokrmy s méně tukem.”

Tuk? Snížení mastných věcí bylo dle mého gusta.

Ale Pochi a Tama vypadaly sklíčeně.

„Pochi~”

„Tamoo.”

Objímaly se s ubohými hlásky. Liza se také dívala na nebe, jako kdyby něco snášela. Jestlipak to bylo těžké? Ale zdálo se, že to bylo nezbytné, abychom Arisu vyléčili z její baculatosti. Tak to Satou řekl. Já si myslela, že její baculaté bříško vypadalo roztomile, ale je to nemoc? Je to nemoc, že?

Pojďme všichni spolupracovat, abychom vyléčili Arisinu baculatost.

Snaž se, Ariso. Jsem s tebou, snaž se.

„Nesnáším diety~~~~~”

Jak dlouho se ještě bude ozývat ozvěna jejího jekotu.

Tohle bylo poprvé, co jsem se dozvěděla, že výborné jídlo může být nebezpečné.

Satou, jsi nebezpečný člověk, co?
-----------------------------------------------

~ A ještě jedna "dietní" kapitola... ~


Hlavní stránka novely
Seznam technik
Seznam postav


<Předchozí>...<Následující>

10 komentářů:

  1. ďakujem, z pohľadu vegetariánskej elfky je to humorne pojaté. Takže "diabolský nástroj" nakoniec donutil Satoua pre zmenu jedálnička, jediná ktorej to nebude vadiť je po zvážení reakcií na zmenu jedla asi Mia.

    OdpovědětVymazat
  2. Na brucho by malo byť nejaké kúzlo :/ :D

    OdpovědětVymazat
  3. dekuju za preklad, budes nekdy prekladat novelu - Isekai Maou to Shoukan Shoujo Dorei Majutsu??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O v žádném případě. Nečetla jsem to, už teď to má 12 knížek a pořád to vychází. Myslím, že se nějakou dobu budu soustředit na to, co má konec v dohlednu. Japonci to někdy natahují až mooooooc dlouho.

      Vymazat