neděle 21. července 2019

DM - kapitola 168


Kapitola 168 – Orion a zkazka


Přišel dopis od otce, s kterým jsem už dávno ztratil kontakt.

Bylo mi řečeno, že kvůli démonovi bylo baronské území na pokraji zhroucení. V té době do města Muno dorazil kupec se svým doprovodem a díky němu baronské území uniklo zkáze.

Může pouhý doprovod kupce bojovat s démonem?

Copak ten kupec otce neklame?

Když jsem se doslechl, že otec udělil tomu kupci čestný titul, to podezření se akorát prohloubilo.



Nina Rottol? To jméno jsem neznal, ale zdálo se, že to byla členka čestné šlechty, co se stala konzulem dle stejného dopisu od otce.

Jelikož je pouhá čestná vikomtka, pravděpodobně byla spokojená stát se podřízenou šlechtice na mizině, ale její šlechtický titul byl vyšší než otcův.

I když se lenní pán bere jako hrabě, nedokážu si představit, proč se stala baronovým podřízeným.

„Nina Rottol? Neříkej mi, že to je Krev a Železo Nina?”

„Ne, to je Rottol, pojídač orků, ne?”

„Je to vážně pravda? Nebyla to milenka příštího vévody?”

I když jsem jen mírně zmínil její jméno, zdálo se, že ji všichni mí přátelé ze stejného ročníku poznávali. Pokud byla slavná, myslím, že by pro ni bylo lepší, kdyby si našla práci ve vévodském hlavním městě.




Přišel dopis od mé sestry Soruny.

V tom dopise bláhově řekla, že se zasnoubila s prostým člověkem.

Tohle nemůže být pravda.

Otec je baron. Navíc to byl lenní pán. Přinejmenším se bere jako hrabě, a proč se přesto nevdává za šlechtice, ale za prostého člověka?

Poslal jsem své sestře Soruně vášnivý dopis ohledně hrdosti a zodpovědnosti šlechty. Bylo by pěkné, kdyby tímhle napravila své chování.




Přišel dopis od konzulky Rottol.

Zdálo se, že ten povýšený čestný rytíř a kupec se zamiloval do mojí sestry Kariny. Pouhý povýšený čestný rytíř se chce oženit s dcerou svého pána. Dokonce i zapomínání na vlastní postavení má své meze.

V tom dopise napsala, že si přeje, abych těm dvěma dělal prostředníka, taková drzost.

Možná že tak konzulka Rottol se s pomocí toho čestného rytíře snaží zmocnit území?

Otec byl člověk, co nedokázal o jiných pochybovat.

Musím udělat něco, abych odhalil skutečnou povahu toho rytíře.




S tím čestným rytířem jsem se poprvé setkal na večerní oslavě, na kterou zval pan vévoda s mým otcem jako zástupcem. Čestný rytíř se se mnou do teď snažil setkat, ale vždycky jsem ho s vhodným důvodem odmítl.

„Jmenuji se Satou Pendragon. Rád vás poznávám.”

„Hm, já jsem Orion Muno. Rytíři Satou, buď v klidu.”

Hm, jeho tvář vypadá jako pravý opak ambice, ale říkalo se, že všichni podvodníci vypadali jako dobří lidé. Nesmím se nechat oklamat.

Druhého dne jsem se od svých přátel doslechl o skutcích toho čestného rytíře. Vetřel se do domu dívek, s kterými se setkal na večerní slavnosti, a pod záminkou čajového dýchánku požádal o ruku všechny, aniž by mu sešlo na tom, kdo to je.

Co to kruci!

Za každou cenu musím svoji sestru Karinu ochránit.

Dokud bude ve vévodském hlavním městě, nedopustím, aby ji ten muž využil.

Pevně jsem sevřel pěst a odpřísáhl jsem to do zapadajícího slunce, co mi prosvítalo do pokoje.
-----------------------------------------------

~ Haha, není nad drby, co se po cestě stačí ještě tak dvakrát třikrát nafouknout. ~


Hlavní stránka novely
Seznam technik
Seznam postav


<Předchozí>...<Následující>

4 komentáře:

  1. A ještě se ty drby překroutí tak že jsou otočený o 180°, děkuju za překlad.

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem, už pri cca treťom podaní sa každá správa začne javiť inak, no pri takýchto obratoch to muselo ísť cez Muno a späť.

    OdpovědětVymazat