čtvrtek 25. července 2019

DM - kapitola 169


Kapitola 169 – Pochi a děsivá věc


„Pochi, chceš slyšet pěkný příběh?”

„Ta tvář je špatná tvář nanodesu. Arisa mě oklame nodesu.”

„Ale~ ne, něco takového neudělám, víš?”

Arisa mluvila o nějaké skvělé věci nodesu. S tímhle můžu říct sbohem rybímu životu nodesu.

„Pane! To je strašné nanodesu.”

„Co se děje?”

„Ehm, ehm, ano, Pochi je vyděšená z masa nodesu.”

„Hee, to je strašné.”

„Co kdybychom ti ukázali grilované maso?”

„Byla bych tak vyděšená, že bych se zhroutila nanodesu.”

Zakryla jsem si tvář rukama a snažila jsem se ze všech sil vypadat 'vyděšeně', jak mi Arisa řekla nodesu.

„Tak co kdybychom ti ukázali steak?”

„Zaječím a omdlím nodesu.”

Tentokrát jsem si dala paže kolem hlavy a dřepla si.

„Aha~ to je pro Pochi strašné, co?”

„Ano nanodesu, je to strašné nanodesu.”

Pán se smál, přesně jak Arisa řekla. Dneska večer bude spoustu masa nanodesu! Tím myslím, že tu zavání pěkný roštěný pach masa nodesu~♪ Jsem vzrušená z očekávání na večeři nanodesu!

„Výborné~”

„Je to dobré, pane.”

Hm? He? Počkejte chvilku nanodesu. Je to divné desuyo? Když jsem se rozhlédla, všichni měli na talíři steak, ale na Pochině talíři--

„Proč to je grilovaná ryba nanodesu?”

„Pochi, řekla jsi, že maso je děsivé, a tak jsem ti udělal rybu. Měla jsi to říct dřív.”

Pán se usmíval a smál. Cítila jsem se mírně šťastně, ale tak to není. Zatímco jsem popleteně držela talíř, Arisa zavolala se špatným úsměvem na tváři nodesu.

„Co se děje, Pochi? Ryby jsou také výborné, víš?”

A-ariso, přece jen jsi mě oklamala nodesu.

„Dobrá, jestli by se Pochi mohla děsit i čaje, tady je voda.”

Pán mi s pochechtáváním předal šálek vody. Předtím už jsem řekla tu hlášku, co mě Arisa naučila nodesu. Neměla jsem ani sen, ani důvtipnost nodesu. Když jsem se skleslými rameny zírala na rybu, Lulu mi vyměnila můj talíř za talíř se steakem.

„Ach jo, pane. A taky Ariso. Až moc si s Pochi zahráváte, když je tak roztomilá.”

„Promiň, Lulu, prostě se to stalo.”

Maso, maso nanodesu!

Když jsem se překvapeně rozhlédla kolem, všichni přikývli nodesu.

„Pane, můžu to sníst?”

„Ano, pořádně se najez.”

Tentokrát pánovi normálně řeknu, že „chci maso nodesu.”

A taky, Lulu, děkuju nanodesu.
-----------------------------------------------

~ Nevidím, neslyším a radši ani nekomentuji ¯\_(ツ)_/¯ ~


Hlavní stránka novely
Seznam technik
Seznam postav


<Předchozí>...<Následující>

5 komentářů: