pátek 26. července 2019

DM - kapitola 170


Kapitola 170 – Vánoce


Funfunfu~ Funfunfu~ Funfunfun, fu, fu~

„Arisa je nechutná nodesu.”

„Jsi v pořádku~?”

Mumumu, jaká drzost!

„Jen se připravuju na Vánoce.”

„Vánoce?”

„Je to zábava nodesu?”

Gununu. Na mysl mi vytanuly nepříjemné vzpomínky z minulosti... Uklidni se, Ariso. Dneska máš Vánoce se svým milovaným člověkem, ne? Ačkoli jsme tu nebyli jen my dva, bůh štěstí mi jen málokdy dopřál takový servis, takže si to musím užít.

„Je to zábava, víte? Jíte na hostině a všichni si spolu hrají.”

„Jako obvykle~?”

„Každý den jsou Vánoce nanodesu!”

Ne, to byla pravda, ale bylo to něco jiného. Kuh, překáží mi magie seznamu!

„Během Vánoc člověk v rudém oděvu jménem Santa donáší prezenty.”

„Purezenty~?”

„Něco jako dárky.”

„Maso nanodesu?!”

„Karaage z velryby je dobré nodesu!”

Ach~ to bylo výborné~ Ups, nechala jsem se unést těma dvěma. Pokud to takhle půjde dál, nestihnu si připravit santovský kosplej. Dobrá, pojďme zabít dvě mouchy jednou ranou.

„Ale víte co, dárky dostanou jenom hodné děti.”

„Tama je hodné dítě~”

„Pochi je také hodné dítě nanodesu!”

„Ale, vážně to tak je? I když si o sobě myslíte, že jste hodné, ostatní si to možná nemyslí, víte?”

„Unyu~”

„T-tak to není! Arisa je ošklivá nanodesu!”

„Zlobivé děti, víte--” Usekla jsem svá slova, abych upoutala pozornost těch dvou. „Přijde černé Namahage v čer~ném oděvu--” Postupně jsem tišila hlas. Čekala jsem, až ty dvě zadrží dech. „Jsou tu zlobivé děti~!!”

„Žádné zlobivé dítě~!”

„Pochi a Tama jsou hodné děti nanodesu~~”

Nahlas jsem zakřičela, zatímco jsem zvedla obě ruce a ty dvě běžely do přízemí. Běžely do místnosti, kde byl pán a ostatní, a přitom křičely.

Jo, byly to hodné děti, které stálo za to škádlit.




Jako omluvu za to, že jsem je ve dne vyděsila, jsem Pochi a Tamě dala ponožky.

Když jsem je poučila, že když si je nechají na posteli, že od Santy dostanou dárky, zavěsily si je. Vypadaly vážně šťastně.

Mia si také zavěsila nadkolenky, co obvykle nosila, ale ty byly příliš tenké, takže se natáhnou, když se do nich dají dárky, víš?

Čtyři lidé leželi na posteli a šťastně spali.




„Ale? Zdá se, že i Arisa usnula.”

„Tak pojďme rozdat dárky a vrátíme se.”

„Dobře.”

Takže Arisa se představení vánoční noci nezúčastní. I když jsem připravil magické nástroje, co hrály sváteční hudbu, Hors D'oeuvre a nádobí pro dospělé. Bohužel.

Zatímco jsem se léčil pohledem na ty čtyři, co šťastně spaly, v tichosti jsem zavřel dveře do ložnice.
-----------------------------------------------

~ Tohle mi trochu nevyšlo, Vánoce uprostřed léta ¯\_(ツ)_/¯  ale na druhou stranu, ještě tak nanejvýš dva měsíce a v supermarketech už bude vánoční sortiment... ~

~ Kdo si počká, dočká se úplně poslední kapitoly v 8. knize.  ~

Hlavní stránka novely
Seznam technik
Seznam postav


<Předchozí>...<Následující>

4 komentáře: