čtvrtek 20. ledna 2022

ICDS - kapitola 217


Kapitola 217 – Co je vůbec Hrdina (3)


| Blahopřejeme! Poprvé v historii Beyond jsi porazil Pána podlaží Dračí zombii na první pokus! Za odměnu získáváš 3 technické body. Momentální počet technických bodů: 10 |

| Tvá dosažení dosáhla určitého prahu, což ti umožňuje získat třetí boží pravé jméno! Všichni bohové, co tě sledují, začínají soupeřit. |

| Získal jsi titul Mistr Dračí zombie. Všechny stavové hodnoty +2. Účinek titulu bude aktivní, i když titul deaktivuješ. |

| Získal jsi Vstupenku do Akční kobky řádu SSS+ pro 2 lidi Země smrti! |

| Pokořil jsi 15. podlaží Beyond. Získal jsi právo postoupit na 66. podlaží První kobky. |

| Získal jsi 5 bonusových stavových bodů. Maximální hodnota HP a MP +2%. |

| Techniky, co jsi při postupu 15. podlažím Beyond často používal, získají EXP. |

| Získal jsi jedinou odměnu, co zůstala prvnímu průzkumníkovi skryta. Blahopřejeme! Štěstí +10. |

| 1. Trnitý trůn (epické) |

Ačkoli mi v uších zvonily zprávy, bylo těžké je slyšet, neboť jsem zrovna použil Karmínový řev. V klidu jsem čekal, dokud plameny neustoupily. Pak jsem si přečetl protokol zpráv. Když jsem viděl tu řádku o Akční kobce, zakašlal jsem.

„Předtím to byla Země divů a teď Země smrti...”

A tahle navíc byla řádu SSS+, i když to bylo jen pro 2 lidi. Děsivé...

„Mám ji prostě prodat v aukčním domě...?”

V té chvíli mi na mysl vytanula něčí tvář. Byla to tvář osoby, co pravděpodobně byla druhý nejsilnější člen Revivalu a milovala nemrtvé.

Na rozdíl od Kobky se netvoři v Akčních kobkách nerozpadli na částice světla. Pro Daisy, co nemrtvé milovala, bude tato Země smrti mnohem víc říší divů než Země divů.

„A tohle je tajná odměna.”

| Tajemství. Trnitý trůn (epické) |

Kvůli jeho prostému jménu to bylo ještě děsivější. Jelikož to byla odměna za porážku té zatracené Dračí zombie, rozhodně to nebylo něco prostého. S pevnou myslí jsem se chopil odměny, co byla jasně označená řádem „epický”. Ten název nijak nenapovídal, co to bude za předmět. Když se mi to zmaterializovalo v ruce, spatřil jsem, že to byl prsten. Vypadalo to, že byl vyrobený z dračích kostí, a sálala z něj mlhavá černá barva. Povrch měl trnitý, jako kdyby to mělo trny. Měl jsem pocit, že když si nedám pozor, píchnu se o to.

| Trnitý trůn (epické) |

| Odolnost – nerozbitné |

| Omezení vybavení – Kang Shin |

| Možnosti: Síla +50, Mrštnost +50. Konstituce -20, Magie -20. Při použití útočných technik je 5% šance, že vystřelí tucty kopí z dračích kostí. Když jsi pod útokem, je 10% šance, že vystřelí kopí z dračích kostí a zaútočí na nepřítele. |

| Technika – Trnitý trůn: Dá se použít jednou denně. Po dobu 5 minut budeš mít tělo pokryté brněním z kostí. Odrazíš 20% veškeré příchozí újmy. A během té doby bude nepřítel pod vlivem nevyhnutelné kletby Kontaminace duše. |

„!”

Tento prsten si zasloužil svůj epický řád. Ne, možná si dokonce zasloužil legendární řád! I když mi to snižovalo hodnotu Konstituce a Magie, s tím neuvěřitelným posílením hodnoty Síly a Mrštnosti to stále byl zisk 60 stavových bodů! Ponížení hodnot Konstituce a Magie se dal snadno vyvážit, když jim přidělím bonusové stavové body.

A navíc tu byla vysoká šance, že se aktivují jeho možnosti! S Prstenem smrtkrve se to nedalo srovnávat. Ačkoli mi přišlo trochu zvrhlé, že šance na aktivaci účinku byla vyšší, když někdo útočil na mě, než když jsem já útočil na někoho.

Skutečným bonusem byla nicméně ta technika, co prsten obsahoval.

„Je to tu! Konečně to tu je!”

Ta technika, v kterou jsem doufal, byla technika transformace. Taková, co mi po omezené údobí umožní projevit ještě větší sílu. Přesně jako u Zesílené podoby, co jsem získal na 60. podlaží. Trnitý trůn byl přesně ten typ techniky, v který jsem doufal. Ačkoli mě trochu trápila ta jeho ofenzivní povaha, doufal jsem, že to bude v pořádku.

Okamžitě jsem Trnitý trůn vytáhl z prstenu a uložil ho do kapesních hodinek. A pak jsem bez váhání aktivoval Syntézu technik. Na místo základní techniky jsem pak uložil Trnitý trůn a na místo doplňkové techniky Zesílenou podobu.

Samozřejmě toho bylo víc. Umístil jsem tam také techniku Podoba elektrického strážce, co jsem vytáhl z brnění, co jsem získal od Pána 10. podlaží Beyond Zesíleného ještěřího rytíře. Co se týkalo toho, proč jsem to nepoužíval, jelikož to bylo brnění jedinečného řádu, v porovnání s Čistě černou touhou bledlo. Techniky typu transformace jsem chtěl hlavně proto, že jsem kromě Zesílené podoby získal i Podobu elektrického strážce.

| Podoba elektrického strážce – po dobu 5 minut pokryje tvé tělo brnění z blesku. Všechna příchozí magická újma se sníží o 30% a tvá rychlost a útočná síla se zvýší o 20%. |

Ačkoli byla v porovnání se Zesílenou podobou nebo Trnitým trůnem trochu nedostatečná, pořád to byla technika transformace s výtečnými účinky. Jako doplňková technika to jenom pomůže a neublíží.

„Muž by měl být troufalý!”

Pořád mi zbývaly dvě techniky. Jednou byla Dračí kůže a druhou Čas giganta. Zatímco mi Dračí kůže velmi vylepšila obranu, významně mi snížila rychlost, takže jsem se ve většině situací zdráhal ji použít. Jelikož jsem Dračí kůži obecně nepotřeboval více než jednou denně, rozhodl jsem se ji zahrnout do Syntézy techniky, abych zesílil účinky.

To samé platilo o Čase giganta. Když zkombinuju několik technik, mohlo by to pomoct, aby si navzájem zmírnily slabé stránky. Po pravdě řečeno jsem měl příliš mnoho technik. Nejlepší bylo, když jejich počet snížím, kdykoli k tomu budu mít příležitost.

„Syntéza technik!”

Při pohledu na rotaci kruhové kamenné desky jsem si tiše povzdechl. Měl jsem z toho dobrý pocit. Stejně jako když jsem vytvořil Absolutní duši. Když jsem uvážil všechny ty techniky, co jsem do toho dal, bylo to jen očividné. Pokud se mi ta výsledná technika nebude líbit, měl jsem v plánu ji hned zesyntetizovat!

A brzy přesně jako u stvoření Absolutní duše z kamenného podstavce začalo sálat zářivé světlo. Bez dechu jsem to sledoval, až dokud se kamenná deska nepřestala pohybovat. V té chvíli se stalo něco nečekaného. Kamenná deska, z které neustále vystřelovalo zářivé světlo, najednou zapraskala bleskem.

„C-cože? Myslel jsem si, že tato technika nemůže selhat!”

Na té kamenné desce dál práskal blesk. Kdykoli se blesk zablýskl, zlatá záře vycházející z kamenné desky trochu víc potemněla. A také začala rotovat kolísavou rychlostí, zatímco se nad ní objevovaly zvláštní symboly.

„Ach, prosím, ne! Drahý Bože, Buddho, Allahu, Lorde Kobky, prosím, ať to uspěje!”

Tahle technika ani nemohla selhat! Přestaň mě tak znervózňovat!

Jako by v reakci na mou modlitbu se kamenná deska konečně zastavila. Na prasklé kamenné desce, kde praskal blesk, byl podivný symbol, co nezářil ani špetkou své původní záře. Místo toho z něj sálalo podivné černé světlo.

[Děsivé. Pane, naučíš se to?]

[Uuu, to je nebezpečné, Shine.]

[Pane, myslím, že ta mana jak přijímá, tak odmítá vše. Je to... velmi mocná a nebezpečná moc.]

Hej, proč mě ještě víc znervózňujete?! Už teď jsem byl celý nesvůj, ale když se teď shlukli i elementálové a chvěli se, byl jsem ještě nervóznější. Ale nemohl jsem tu techniku prostě odmítnout a vrátit ji do její předchozí podoby. Na tohle jsem použil své vzácné techniky.

Obrnil jsem si ducha a položil ruku na ten symbol. V té chvíli mi tělem projela elektřina. Zařval mnou šok, který se nedával srovnávat s tím, když jsem získal Absolutní duši.

Technika, co mi zvýšila ligu jen tím, že jsem ji získal! Co jsem to kruci vytvořil?!

| Získal jsi techniku Mimořádnou techniku Suverén. |

| Nejvyšší bytost, jejíž existence všechno potlačuje. Jednou denně po dobu 5 minut na sebe můžeš vzít brnění vyrobené z černé amorfní many Enigma. Enigma přeorganizuje i tvou manu a promění tě na 5 metrů vysokého obra. Enigma je mana, co vládne nad veškerou manou. Je tak vzácná, že se jí nemůže dát ani řádné jméno. Říká se, že tato nejvyšší mana stojí na opačné straně božské moci. Enigma má vliv dokonce i na tvé zbraně a dává ti schopnost je až 20x dle vůle zvětšit. A barví je černou manou. |

| Jelikož tuto manu nedokáže analyzovat žádná bytost, tvé útoky jsou nepředvídatelné a proti tobě nemůže žádný útok dosáhnout svého plného potenciálu. Zatímco je tato technika aktivní, HP a MP se ti ztrojnásobí a stavové hodnoty se zdvojnásobí. Když útočíš na nepřítele, máš 10% šanci uštědřit mu nahodilý stavový účinek nejvyššího řádu. Když na tebe útočí nepřítele, máš 20%, že mu uštědříš nahodilý stavový účinek nejvyššího řádu. |

| Když ses naučil Suveréna, všechny tvé stavové hodnoty vzrostly o 30 bodů. Zdolání a Absolutní duše se dostaly do levelu 5. I když Suverén není aktivní, část jeho účinku tě ovlivňuje. HP a MP ti vzroste o 20% a můžeš uštědřit nahodilý stavový účinek nejvyššího řádu – s 1% šancí, když útočíš na nepřítele a s 2% šancí, když nepřítel útočí na tebe. |

| Tato technika přesáhla kontrolu Kobky. Nemůže se dále syntetizovat. Abys vytvořil techniku, co je nad touto technikou, musíš dosáhnout vyšší říše, než v které se momentálně nacházíš. |

| Vytvořil jsi Mimořádnou techniku! Mimořádné techniky jsou techniky, co se zrodily v systému kobky, a přesto jej přesahují. Dokonce ani existence, co jsou schopné ignorovat vliv Kobky, nemohou na tuto techniku koukat spatra. Jen tím, že tuto techniku vlastníš, se před tebou budou mít na pozoru nepřátelé všech světů. Po tomto úžasném dosažení ti Lord posílá svou nejvyšší chválu. Získal jsi 10 technických bodů. Momentální počet technických bodů: 20. |

„...Aaa,” vykřikl jsem omráčeně.

Jak jsem si pečlivě procházel tu záplavu zpráv, vyložil jsem si, co tato technika Suverén znamenala. A došel jsem k prostému závěru.

Konečně jsem ji získal.

„Metodu, jak porazit nepřítele světa!”

Konečně jsem toho dosáhl! Našel jsem metodu, jak s nimi bojovat! Moc, co nebyla o nic slabší než božská moc, největší moc, kterou jsem mohl vládnout! Možná to bylo tím časovým omezením, možná to bylo tím, že jsem do toho začlenil všechny techniky, co jsem mohl. Nebo možná že to bylo díky mé nepřirozeně vysoké hodnotě Štěstí. Neměl jsem jak to vědět. Ale jedno jsem věděl jistě.

Tím, že jsem získal Suveréna, jsem udělal krok směrem k té budoucnosti, co jsem musel ochránit!

Když jsem odešel z 15. podlaží Beyond, Loretta mě uvítala s prázdným výrazem na tváři. Když jsem se teď naučil Suveréna, jen stěží jsem začínal chápat špičku té moci, co byla v Lorettině těle. Byla tak mocná, že jsem ji s pomocí Suveréna mohl jen stěží zranit.

Jinými slovy už byla Transcendentem, co dokázala používat Enigmu, jako kdyby byla její vlastní. To proto jsem celou tu dobu nemohl její moc prohlédnout. Přece jenom nebylo možné, abych odhadl sílu člověka, co vládl mocí, co byla z naprosto jiné dimenze.

„Shine, poslední dobou se měníš pokaždé, co tě vidím. Jsem z toho nervózní. Ehm, ty... jsi to porazil?”

„Ano.”

Po Lorettině otázce, co zjednodušeně vyjádřila, co se stalo, jsem jí rychle odpověděl, zatímco jsem zápolil s tím, abych odhadl celkové množství Lorettiny nepochopitelné moci.

Loretta chvilku přemýšlela a pak se zeptala: „Ta moc v tobě... Víš, co to je?”

„Ano.”

Po Lorettině otázce, co naznačovala, že už prohlédla mou novou techniku a moc, jsem znovu krátce odpověděl. Loretta si pak povzdechla, zdánlivě se jí ulevilo.

Pak se na mě pokradmu podívala a zeptala se: „...Mám ti poblahopřát?”

„Jo.”

Když jsem slyšel, že se Lorettin tón rozjasnil, vzdal jsem se snahy odhadnout její moc a odpověděl jsem jí.

Ona pak okamžitě pokračovala: „Takže dneska večer spolu v mém srubu...”

„Ne, díky.”

„Ještě jsem ani nedomluvila! Shine, ty hlupáku! Hlupáku, hlupáku!” křičela Loretta a neustále stříhala ušima.

Já jsem s širokým úsměvem odpověděl: „Jak jsem řekl, dokud neporazím nepřítele světa, nemůžu.”

„Ale! Ale! Když mě tak bezcitně odmítneš, srdce mi to trhá na tisíc kousků!”

„Když víš, že tě odmítnu, nemáš se ptát.”

„Myslela jsem si, že půjdeš s proudem a budeš souhlasit!”

„Doufám, že si uvědomuješ, že to nefunguje, protože až moc intrikuješ.”

„Hiing...”

Loretta sklopila uši a nasadila plačtivou tvář. Zeširoka jsem se usmál a pohladil ji po vlasech.

„Ale jak jsem slíbil, dneska se můžeme pobavit. Teď se cítím mnohem víc uvolněně.”

„Dobře. Začneme se svlékacím pokerem?”

„Zatím, Loretto!”

„Aaaach! Jenom žertuju! Hraj si se mnou!”

Když jsem viděl, jak se mi Loretta tiskla k noze, uznal jsem svou porážku. A pak jsem s ní nakonec vážně strávil celý den. Svlékací poker jsme samozřejmě nehráli.

...Vážně!
-----------------------------------------------





4 komentáře:

  1. Děkuji :-) odhad se povedl odměna stála za to a po vylepšení ještě víc :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem. Tak a ďalší z "skoro" bohov je tu.

    OdpovědětVymazat
  3. Kto by dal Shinovy svoje božie meno?
    Aktuálne ma herma a dia. Niečo z gréckej mytologie... Hmm?
    A čo sa týka techniky... Myslím že toto je prvý krok k tomu aby sa stal Bohom zeme. A tiež by ma zaujímalo či sa stretne aj s Lordom kobky. A až sa dohra s Loretou. Tak Vezme kamošku a pôjde do SSS+ kobky pre zásoby nemŕtvych.

    OdpovědětVymazat