čtvrtek 7. května 2020

ICDS - kapitola 6


Kapitola 6 – Chlapec se stal průzkumníkem kobky (6)


„Kuaaaaa! Člověkové, hned se s vámi vypořádám!”

„Obrněnci převezmou aggro! Slečno Shuno, buď připravená, abys mohla kdykoli převzít jejich roli!”

„Lorde orků, ty mizero, tentokrát to nebude tak snadné!”

„B-budu se snažit ze všech sil'!

„Všichni ostatní začněte eliminovat ostatní orky!”

„I kdybys to neřekl, Kang Shin je už u svého čtvrtého orka!”

Bitva tentokrát šla mnohem hladčeji, možná to bylo tím, že už jsme měli zkušenosti s koordinací. Muž jménem Paul používal štít schopně a blokoval Lorda orků. A nás zbytek se postaral o orky rychleji než předtím.


| Lord orků použil Válečný pokřik! Zbavilo ho to účinků všech negativních stavů. Jelikož v dosahu nejsou žádní orčtí podřízení, útočná síla Lorda orků vzrostla o 100% a obrana se snížila o 50%. Dočasně je ve stavu super-brnění. |


„Paule!”

„Já vím, to zvládnu!”

I když Lord orků znovu použil Válečný pokřik, Paul na to byl připravený a nezemřel jako předtím. Zručně se vyhýbal jeho útokům a štítem ho tlačil zpět. Palludia také přihlížela s očima doširoka otevřenýma a zuřivě vrhala jedno léčení za druhým.

„Smeteme ho zleva!”

„Tam je lučištník!”

„Střílí!”

„Na tvojí straně je mezera!”

„Ty dávej pozor na ten široký meč zezadu.”

Neustále jsme spolu komunikovali, jak jsme poráželi jednoho orka za druhým. V důsledku našeho těžce vybojovaného úsilí jsme se dokázali postarat o všech čtrnáct orků bez jediné oběti na naší straně. I Paul se proti Lordovi orků držel.

„Dobrá! Teď půjdeme po Lordovi orků!”

Jak jsme si dřív naplánovali, střídavě jsme každý útočil na Lorda orků. Ačkoli Lord orků obrátil pozornost na člověka, co mu uštědřil úder, rychle jsme uhnuli a Paul zase přitáhl jeho aggro úderem štítu. Bylo to přesně jako obrana a útok v onlinových hrách.

„Haap!”

„Kuaak!”

„Kuk, Kang Shine, tvoje útoky jsou tak silné, že je těžké znovu získat pozornost Lorda orků!”

„P-promiň, příště to bude jemnější.”

„Pche, jak se dalo čekat, Ork je na nic!”

„„Slečno Palludio, prostě se soustřeď na svoje léčení!””

„Hiing...”

Jelikož ostatní členové družiny se chopili iniciativy a umlčeli Palludii, když po mě vyjela, mohla akorát spolknout slova a soustředit se na léčení. Dobře ti tak!

Za nějaký čas poté, co jsme začali útočit na Lorda orků, když jsme si zrovna mysleli, že by měl brzy padnou, ze sebe Lord orků najednou vydal podivný skřek.

„KUAAAAAAA!”


| Lord orků použil Válečný pokřik! Zbavilo ho to účinků všech negativních stavů. Protože v dosahu nejsou žádní orčtí podřízení, útočná síla Lorda orků vzrostla o 100% a obrana klesla o 50%. Dočasně je ve stavu super-brnění. |


„Cože?!”

Všichni se stáhli. Jenom Paul byl schopen vystát útok Lorda orků za normálního stavu. S dvojnásobnou útočnou silou si ani on nemohl být jistý.

„Zabiju všechny člověky!”

Lord orků vložil do svého širokého meče sílu. V tom okamžiku jsem viděl, jak se v čepeli širokého meče hromadila černá aura. Bylo to podobné některým technikám, co používali ostatní členové družiny. Mohla by to být mana? Takže tohle je qi! Ačkoli jsem věděl, jak bylo nebezpečné být takhle natěšený, nemohl jsem si pomoct.

„Tohle je nebezpečné! Všichni se stáhněte!”

„Je to na nic! Guaaaaaa!”

Lord orků držel svůj široký meč horizontálně a sekl vzduchem. Mana nastřádaná v širokém meči překvapivě následovala trajektorii širokého meče a vystřelila dopředu. Bylo to, jako když herní avatár použil větrnou čepel.

„Pokud vás to zasáhne, zemřete! Všichni utíkejte!”

„Ujéééé!”

Všichni se horečnatě rozutekli. Ačkoli jsem chtěl také utíkat, zahlédl jsem Palludii, co celá ztuhlá stála na místě.

„Na co čekáš, utíkej!”

„N-nohy mě neposlouchají...”

„Ve skutečnosti nezemřeš! Čeho se bojíš?!”

„T-tak nevadí, když umřu!”

„Cože?! Minule jsi řekla něco o tom, jak je týden důležitý!”

Ugh, neměli jsme čas na hádky! Rychle jsem k ní přiběhl, popadl ji do náručí a hodil sebou. Hned poté jsem cítil, jak mi to vytrhlo vlasy, když jsem s Palludií spadl na zem. Do úst se mi dostal prach a já pocítil silný pocit znechucení.

„Kang Shine, slečno Palludio! Jste v pořádku?!”

„J-jsme naživu!”

„Kaf kaf...”

Protože jsme byli pořád v nebezpečí, rychle jsem vstal. Pořád jsem držel Palludii, jak jsem co nejrychleji běžel pryč. Lord orků nás pronásledoval s hrůzostrašným křikem.

„Teď!”

„Dobře!”

Dva lučištníci zamířili na oči Lorda orků. Ačkoli se jeden nestrefil, druhý správně zasáhl pravé oko. Lord orků se pak chytil za oko a uboze křičel.

„Kuaaaaaa!”

„J-jak dlouho mě budeš objímat, Orku!”

„Neobjímám tě proto, že chci!”

S křikem Lorda orků jako hudbou na pozadí jsem hodil Palludii na zem. Až do konce mi nepoděkovala. Její zadnice dopadla na zem a ona na mě zahlížela uslzenýma očima. Nemohl jsem se cítit víc spokojeně. Koho zajímá, že jsi pěkná? Nechtěl bych náklaďák rozčilujících spratků jako ty!

„Orku, ty hamoune!”

„Ticho, znamenáš jen málo... osobo.”

Zvažoval jsem, že bych jí počastoval d*vko, ale přišlo mi špatné nadávat dívce, a tak jsem to zmírnil. Ale i tak se zdála v šoku. Jak jsme se užuž začali hádat, Ellos na nás z dálky zakřičel.

„Teď není čas na milostné hádky! Musíme ho rychle oddělat!”

„„Tohle není milostná hádka!””

Naposledy jsme na sebe zahlíželi a pak šli od sebe. Já šel k Lordovi orků, ona šla k bezpečnější zadní linii, aby se soustředila na svoje léčení. Ačkoli Lord orků znovu použil svůj výpad mečem, dokázali jsme se tomu vyhnout, když už jsme to jednou viděli. Vlastně hned po tom útoku výpadem meče zůstal otevřený vůči útokům.

Nakonec Lord orků padl, hrdlo probodnuté kopím, do kterého jsem vložil veškerou svou sílu.

„Kuk, silní člověci... dobrý... boj...”

„Tenhle mizera se na konci chová tak skvěle.”

Sledovat Lorda orků mě až do konce otravovalo, takže jsem ho kopl do hlavy. Lordovi orků se nepodařilo dokončit, co říkal, a omdlel. Všichni ostatní tleskali a říkali mi, že jsem odvedl skvělou práci. Hned poté z našich těl sálaly záblesky světla. Tohle bylo po páté, co k tomu došlo – levelování.


| Dostal ses do levelu 6. Získal jsi právo postoupit na 6. podlaží. |

| Získal jsi 5 bonusových bodů. |

| Získali jste 1.000 zlatých. Rovným dílem se rozdělí mezi členy družiny. Získal jsi 100 zlatých. |

| Odměny budou rozděleny dle zásluh. |

| Kang Shin má nejvyšší zásluhy. Vyber si svou odměnu. |



Ach, aha. Stejně jako ve hrách, zdálo se, že netvoři bossové dávali několik předmětů. Kromě toho jelikož moje zásluhy byly nejvyšší, měl jsem si odměnu vybírat jako první. Souboj s bossem je vážně jiný.

Než jsem se podíval na seznam odměn, podíval jsem se po ostatních členech družiny. Všichni prostě souhlasně přikývli.

„Uznáváme tvé zásluhy. Oprávněně jsi první, kdo si má vybírat!”

„Bez tebe by to bylo vážně těžké. Nemůžu uvěřit, že očekávají, že tuhle věc zabijí všichni. Chápu, proč se tu někteří lidé zaseknou přes 10 let.”

„Všichni se snažili, ale ty ze všech nejvíc. Taky jsi způsobil největší újmu.”

„Souhlas. Byl jsi skvělý.”

...Ech, proč jsem měl pocit, že se rozbrečím? Jak dlouho to bylo, co mě někdo pochválil? Když jsem trénoval s otcem, jen stěží kdy mě chválil. Než jsem si zvýšil inteligenci, ve škole jsem neměl dobré známky, takže ani učitelé mě nikdy nechválili.

Moje matka neuznávala za svého syna nic od hlavy níže. Dokonce i moje sestra se v mé přítomnosti chovala rozpačitě. Protože jsem měl pocit, že se rozbrečím, zoufale jsem to držel v sobě.

„T-takže...”

Protože mi přišlo, že to je přesně chvíle na Palludiino vyrušení, podíval jsem se po ní, ale ona si jen tiše odfrkla a nic neřekla. S úsměvem jsem se podíval na seznam odměn.


| 1. Široký meč Lorda orků |

| 2. Náušnice moci |

| 3. Záchranný balzám |

| 4. Lektvar moci |

| 5. Ocelové boty |

| 6. Ocelový štít |

| 7. 200 zlatých |

| 8. Elixír na stlačení svalů |

| 9. Magická kniha Ohnivá koule |

| 10. Manový lektvar |



Na první pohled se zdálo, že vzácný předmět je jenom číslo 1, Široký meč Lorda orků. Když se uvážila jeho velikost, dalo se snadno považovat za kopí. Vážně to vypadalo jako pěkná věc, ale...

8. Elixír na stlačení svalů.

Jakmile jsem to spatřil, natáhl jsem ruku a dotkl se toho. A pak se mi v ruce objevila malá černá pilulka. Instinktivně jsem prozkoumal info.


| Elixír na stlačení svalů (vzácné) |

| Když jej člověk pozře, svaly v těle se stlačí, aby byly vytvarovanější a silnější. Svaly se velikostně zmenší, ale jejich síla a obratnost vzroste. Je to ideální předmět pro válečníka. Ale pokud člověk nemá dostatek svalů, elixír bude mít jen malý účinek. Ve skutečnosti může na těle způsobit trvalé následky. |



„T-tohle je ono,” zamumlal jsem bezděky. Ačkoli Ellos, co byl na 2. místě v zásluhách, se na mě zmateně díval, protože na seznamu byla stále ta nejlepší položka, mě to nezajímalo. Elixír na stlačení svalů! Tohle bylo ono!

„Děkuji, Bože!”

Konečně jsem našel způsob, jak ty přehnaně vzrostlé svaly zkrotit! Děkoval jsem Bohu, že jsem nikdy nevěnoval pozornost pošklebkům a od radosti jsem brečel. Všichni ostatní se na mě dívali, jako kdybych se zbláznil.

No, i když jsem to do jisté míry čekal, jenom jeden elixír mě nezeštíhlil. Ale cítil jsem, že se šířka mého těla trochu zmenšila. Zároveň s tím mi před očima vyskočilo upozornění.


| Tvé svaly jsou nyní stlačené, takže jsou mocnější a obratnější. Jak síla, tak mrštnost permanentně +1. |


„Skvělé, skvělé.”

Na rozdíl od toho rčení, kdy vás jedno pivo neuspokojilo, já byl velmi spokojený. Konečně jsem našel způsob, jak zredukovat svoje svaly.

Nejdřív se dostanu na 10. podlaží a získám metodu kultivace many. A pak prostě budu hledat další Elixíry na stlačení svalů!
-----------------------------------------------


~ A tak započne typická součást korejských novel, a to drilování! Aby hlavní hrdina mohl vyrůst do krásy ^_^ ~


Hlavní stránka novely
Seznam postav


<Předchozí>...<Následující>

6 komentářů: