pátek 25. září 2020

ICDS - kapitola 63


Kapitola 63 – Drakonián Lin (1)


Obrovský ghoul byl velký dokonce i mezi Pány podlaží. Drápy měl prosycené manou smrti a když běsnil, mírně vás zraňovalo už jen to, že jste byli v kontaktu se zemí. Ani nemluvě o tom, že donekonečna vysílal hordy zombií a nutil vás být neustále v pozoru.

Ale já jsem se jeho útokům už dokázal snadno vyhnout, měl jsem nezměrnou útočnou sílu a měl jsem obrannou sílu, kterou se pouhé zombie nedokázaly prolomit. Když jsem ještě k tomu získal jistou techniku, nájezd na Obrovského ghoula se prostě stal moc lehký.

A odměna, že jsem nájezd na Obrovského ghoula pokořil sólo.


| Protisíla smrti (pasivní) – Tváří v tvář nemrtvým se nenecháš zastrašit. Veškeré útočné techniky se proti nemrtvým zvýší o 50% a ty sám se nemůžeš stát nemrtvým. Tato technika nemá žádné levely. |


Přišlo mi celkem ironické, že se technika dokonalá v boji proti nemrtvým objevila teprve poté, co jste sólově porazili Obrovského ghoula, ale nemohl jsem s tím nic moc dělat.

To s tím, že se nenechám zastrašit nemrtvými, mělo silný účinek. Teprve když jsem získal tuto techniku, uvědomil jsem si, že mé útoky byly v boji s nemrtvými v porovnání s jinými netvory nepřirozené. Nejenom že moje útoky byly nepřirozené, ale moje obranné nebo úhybné manévry měly v sobě podivné, zbytečné pohyby.

Když jsem se na to zeptal Loretty, řekla mi, že živoucí bytosti tváří v tvář nemrtvým, co popírali smrt a toužili po živých, instinktivně zeslábnou. Měl jsem pocit, že techniky byly vážně úžasné, když byly schopné popřít něco instinktivního.

A navíc hlavním kouzlem byl 50% nárůst při útoku.

„GUOOOO!”

„Brzy tě vrátím do pekel!”

Pomalu jsem Obrovského ghoula ochromil. Když byl cíl takhle velký, bylo nejlepší postupně zařídit, aby části jeho těla nebyly schopné bojovat. Nejdřív jsem zapracoval na levé paži. Začal jsem hřbetem ruky k zápěstí, předloktí a ramenu, přesně jsem určená místa probodl kopím. Obrovský ghoul pak nebyl schopný pohnout paží.

„Haaaap!”

Pak jsem pokračoval jeho levou nohou. Trvalo mi asi jenom 10 minut, než jsem naprosto zneschopnil půlku jeho těla. V této chvíli začal Obrovský ghoul hledat zombie, co by mohl sníst, aby si zotavil zranění. Problém byl v tom, že jelikož mohl použít jen půlku těla, v tomto úkolu mu mohla pomoct akorát pravá ruka. Obrovský ghoul byl vážně příliš předvídatelný!

Obrovský ghoul rychle odtáhl své tělo na místo, kde byly zombie. Než mohl nějakou popadnout, vystřelil jsem vpřed Bouři.

„Kuooooo!”

„A sežer tohle!”

Když Obrovský ghoul minul svůj cíl a vydal ze sebe naštvaný řev, vyrazil jsem vpřed a bodl ho Černým zemským kopím přímo do pravého předloktí. Pak jsem nechal vybuchnout svou Duchovní auru.


| Kritický úder! |


„KUAAAAAA!”

„Dokonalé.”

Obrovský ghoul zaječel a snažil se mě setřást ze své pravé paže. Než jsem mohl spadnout na zem, vytáhl jsem své Černé zemské kopí a seskočil. Poslední dobou jsem si příliš zvykl na boj s velkými netvory. Zjistil jsem, že na a z jejich těl skáču s jistotou.

„Co teď budeš dělat bez paží? Chceš zkusit použít přímo pusu?”

„KIAAAAAA!”

Nebylo třeba říkat, že se pokusil přesně o to. Ale jeho cílem už nebyly zombie, ale já. Jako kdyby mě chtěl Obrovský ghoul pozřít společně se všemi zombiemi, co se ke mně pomalu blížily, otevřel pusu doširoka a vyrazil kupředu. Tohle byl také okamžik, na který jsem čekal.

„Sežer tohle! Hrdinný úder!”

Hodil jsem své Černé zemské kopí prosycené štědrou dávkou Duchovní aury. Vystřelilo kupředu jako blesk a přesně zasáhlo tvář Obrovského ghoula a probodlo mu lebku. Jeho hlava se rozletěla a do vzduchu se rozstříkla shnilá krev a jiné substance. Když se jeho obrana dala tak snadno prolomit, nechápal jsem všechny ty stížnosti ostatních průzkumníků, že má neproniknutelnou kůži.

Obrovský ghoul ze sebe vyrazil výkřik, i když měl pravděpodobně rozdrcené hlasivky, a přitom sebou házel ze strany na stranu. Jeho HP se pravděpodobně blížilo nule. Brzy použije Zpátečníka a pokusí se obnovit si HP a vyléčit zranění.

Já jsem samozřejmě jen tak neseděl a nečekal, až se to stane! Vytáhl jsem své Stříbrné kopí a namířil jím na jeho srdce.

„Tady je další! Božská rychlost, Hrdinný úder!”

Stříbrné kopí se prosytilo Duchovní aurou a sálalo z něj oslňující světlo. Po pravdě řečeno jsem si myslel, že Stříbrné kopí vypadalo lépe než Černé zemské kopí. Přemýšlel jsem celkem o zbytečnostech, zatímco časový limit na Božské rychlosti utíkal. Vymrštil jsem Stříbrné kopí k srdci Obrovského ghoula, co zrovna použil Zpátečníka a byl v procesu obnovy.


| Kritický úder! |


„Gu...oooooooo...!”

Můj útok samozřejmě dokonale zasáhl. Stříbrné kopí probodlo srdce Obrovského ghoula, které podivně pumpovalo chladnou, shnilou krev, a roztrhalo ho. Když jsem zjistil, že se Zpátečník aktivoval pomocí srdce jako základu, vždycky jsem Obrovského ghoula zabil, aniž bych mu dal čas Zpátečníka dokončit.


| Získal jsi 30.000 zlatých. |

| Odměny se rozdělí dle zásluh. |

| Kang Shin má nejvyšší zásluhy. Vyber si odměnu. |

| 1. Elixír na posílení kůže |

| 2. Halena Obrovského ghoula |


Když jsem na seznamu odměn spatřil Halenu Obrovského ghoula, vydechl jsem si úlevou. Když jsem použil Strašáka člena družiny, kobka boj nepovažovala za sólový nájezd. A tak se jako kořist neobjevil ani speciální díl vybavení ani Magická kniha Protisíla smrti. Měl jsem na výběr ze dvou normálních odměn, z čehož jedna byla Halena Obrovského ghoula, na kterou jsem čekal.

Po pravdě řečeno jsem nevěděl, z jakého materiálu byla vyrobená sada vybavení Obrovského ghoula, a nechtěl jsem si ji obléct, protože mi to přišlo špinavé. Ale i tak jsem si to musel jednou obléct, abych potvrdil techniku sady. Se zamračením jsem si oblékl sadu vybavení Obrovského ghoula.


| Oblékl sis sadu vybavení Obrovského ghoula. Tvá síla a mrštnost +12. Když máš na sobě sadu vybavení Obrovského ghoula, můžeš jednou denně použít Zpátečníka. |


Jak jsem čekal, dostal jsem techniku Zpátečník. Rychle jsem si ji uložil do kapesních hodinek na pozici páté hodiny a shodil ze sebe sadu vybavení Obrovského ghoula. Pak jsem obezřetně prozkoumal popis techniky Zpátečník.


| Zpátečník – použitelné jednou denně. Aktivuje se automaticky, když HP klesne pod 3%, vyléčí všechna zranění a navýší HP na 50% maxima. |


„Úž...”

Úžasné! Tahle technika! Takový podvod! Pokud nezemřu po jediné ráně, mohl jsem si dokonce i z 1 HP navýšit na 50% maxima. Znovu jsem si uvědomil, že všechny techniky Pánů podlaží jsou podvodné, otřel jsem se tváří o kapesní hodinky. Nemohl jsem být zbrklý jen proto, že jsem dostal tuhle techniku, ale alespoň jsem ve svém počínání mohl být troufalejší. Jen to z této techniky dělalo hodnotnou věc!

Přesně takhle jsem získal techniku, která mi později dá přezdívku „Nehynoucí korunní princ”.


| Jméno: Kang Shin |

| Rasa: člověk / Pohlaví: muž |

| Profese: Elementalista (vedlejší profese: Sběratel technik) |

| Titul: Zabiják Obrovského ghoula |

| Řád: Stříbro 7 / Level: 26 |

| HP – 10.120/10.120 / MP – 6.230/6.230 |

| Síla – 80(+35) / Mrštnost – 74(+21) / Konstituce – 78(+28) |

| Inteligence – 20(+11) / Magie – 79(+11) |

| Charisma – 57(+11) / Štěstí – 21(+11) |

| Normální techniky – Bojové umění vysokého řádu (Lv 2), Boj s kopím vysokého řádu (Lv 5), Perutův okruh (Lv 4), Hrdinný úder středního řádu (Lv 4), Provokace středního řádu (Lv 3), Sprint nízkého řádu (Lv 9), Návrat (Lv 1), Božská manifestace, Protisíla smrti |

| Profesní techniky – Mistrovství ducha středního řádu (Lv 1), Duchovní aura nízkého řádu (Lv 8), Kontrola elementála nízkého řádu (Lv 8), Úmluva s elementálem nízkého řádu (Lv 8), Živelná bouře nízkého řádu (Lv 9), Hřmící zvíře (Lv 2) |

| Techniky vedlejší profese – Obdařit technikou, Duch sběratele |

| Vybavení: Náušnice moci (Síla +2), Ukazovák Masového golema (Síla +7, Konstituce +7), sada Ještěřího rytíře (Síla +10, Mrštnost +10), Arachnino Černé zemské kopí (Síla +5, Mrštnost +10, jedová újma u všech základních útoků, způsobuje otravu) |

| Sběratelovy kapesní hodinky: 1. hodina – Válečný pokřik Lorda orků, 2. hodina – Nářek mstivého ducha, 3. hodina – Temná hřmící exploze, 4. hodina – Dračí kůže, 5. hodina – Zpátečník |

| Pokořeny 2 Akční kobky, pokořen 1 Akční nájezd, bonusových bodů: 3 |

| Momentální počet technických bodů: 10 |

| Efekty šesti titulů: (Zabiják Lorda orků, Zabiják Královny přízraků, Zabiják Temného krysího muže, Zabiják Obrovského ghoula, Mistr Ještěřího rytíře, Hermes). Celkové účinky: všechny hodnoty +11, rychlost +15%, zvýšená afinita ke všem živlům, velmi zvýšená afinita k větrnému živlu, jednou denně lze povolat Talarii. |


S nesmírně spokojeným výrazem jsem zamířil za Lorettou, co mě s úsměvem pozdravila.

„Vypadá to, že jsi to získal, Shine.”

„Jo. Byla to mnohem lepší technika, než jsem čekal... Těším se na budoucnost.”

„Huhu, když tě vidím sílit, jsem celá šťastná. Hodně štěstí při dalším pokroku.”

„H-hmm, díky.”

Ech...? Nezdála se teď důvěrnější? Když jsem naklonil hlavu ke straně a přemýšlel o tom, Loretta mě přerušila jako blesk z čistého nebe.

„Vypadá to, že se nějakou dobu v Obchodě nesetkáme.”

„Cože?! Proč?”

„Je to moje dovolená, co trvá 1 rok každých 100 let. Vedu nespočet Obchodů pomocí vědomí rozděleného do loutek. Taky někdy potřebuju odpočívat, nemyslíš?”

„Ach, ano. Hm, budeš mi chybět.”

„...Budu ti chybět?”

Loretta najednou přiblížila svou tvář k mé a zamrkala. Ačkoli jsem byl trochu nervózní, odpověděl jsem upřímně: „Samozřejmě, vždycky jsem byl s tebou. Za těch posledních 5 let to byla zábava a dokonce jsi mi hodněkrát pomohla.”

„To ti budu tak moc chybět?”

„No, samozřejmě... uuu, tohle je trapné.”

„Neboj se, Shine... taky mi je trapně.”

S tím se Loretta plaše usmála. Na okamžik jsem upadl do tranzu kvůli jejímu nádhernému výrazu a musel jsem aktivně vynaložit úsilí, abych se z toho omráčení probral. Pak Loretta zalovila v kapse své prodavačské zástěry a po chvíli něco vytáhla.

„Jelikož to říkáš, tohle tady je pro tebe naprosto dokonalé, zákazníku!”

„Ek! Zase s tímhle načasováním něco prodáváš?”

„Ach! Ehm, no... t-to není na prodej.”

Loretta nejprve kurážně zakřičela a pak se stáhla. Neprodávala to? Podíval jsem se na předmět ve svých rukách. Byl to světle modrý krystal ve tvaru malého klíče. Byl to vskutku propracovaný a nádherný klíč.

„Co to je?”

„Ehm, víš, Shine. Staneš se majitelem vily jménem Mariannina zahrada.”

„Ach, na to si vzpomínám. Posledně jsi řekla, že Mariannina vila je jediná Zvláštní vila bez majitele.”

Loretta v tichosti a ve vší vážnosti přikývla.

„Zvláštní vilu si nemůžeš koupit za peníze. Je to taková zvláštní odměna pro průzkumníky, co v kobce dosáhli nějakého zvláštního dosažení. Až si lidé uvědomí, že jsi majitel Marianniny vily, všichni ostatní průzkumníci kobky se na tebe budou dívat s obdivem. Ach, ne že bych si myslela, že by ti někdo naschvál dělal problémy, ale bude nejlepší, když nebudeš na potkání říkat, že jsi majitel Zvláštní vily. V tichosti si ji nárokuj a v tichosti zajdi dovnitř. V Rezidenční oblasti jsou trhy a dokonce i zábavní čtvrti pro dospělé, ale obyvatelé musí použít zvláštní metodu, aby se dostali do svého domu. Pokud sami neodhalí, kde bydlí a nezavedou tam ostatní, nikdo na to nepřijde.”

„Tak teď jsem ještě zvědavější.”

„Dostaneš něco, co vypadá jako klíč. A tím se dostaneš do Marianniny vily.”

„Aha. A co tenhle klíč?”

Loretta zmlkla. Tváře jí zčervenaly.

„P-přesně jak název naznačuje, Mariannina zahrada v sobě zahrnuje nádhernou zahradu. Uprostřed té zahrady je pramen zvaný Elfí pramen. Ten není jenom v Mariannině zahradě. Ostatní Zvláštní vily mají zvláštní zařízení jako Elfí pramen. Tento klíč reaguje na takové zařízení a uvádí jej do provozu.”

„Do provozu?”

„To zjistíš, až tenhle klíč přineseš k Elfímu prameni. B-ber to jako dárek na rozloučenou!”

Loretta mi předala ten křišťálový klíč. Jak jsem ho přijal, naklonil jsem hlavu ke straně. Do provozu? To z toho pramene vyskočí obrovský robot nebo tak něco? Nebo se otevřou dveře do nového světa? Ačkoli jsem se na to chtěl zeptat Loretty, nevypadalo to, že by mi odpověděla.

„U-určitě to udělej. Jasné, Shine?”

„D-dobře. Dobře, tak se na mě přestaň dívat těma uslzenýma očima.”

Loretta se dneska chovala trochu divně. Když jsem se na ni podíval, cítil jsem se zaseknutě a srdce mi rychle tlouklo. Bylo mi trochu horko, ale nemyslel jsem si, že by něco bylo jiné než obvykle. To jsem se nachladil?

„T-tak bys měl vyrazit. Taky se musím připravit a zrecyklovat všechny loutky.”

„Dobře. Děkuju za všechno, co jsi do teď udělala, Loretto. Uvidíme se za rok.”

„...To... možná nebude trvat celý rok.”

„Vážně? To by bylo skvělé!”

Když jsem jí věnoval úsměv z celého svého srdce, Loretta se usmála na oplátku. Byl to nádherný úsměv bez jediné chybičky. Pak řekla: „Co kdyby sis na rozloučenou koupil 100 lahviček Svěcené vody? Pokud si teď koupíš všech 100 lahviček, dám ti jednorázovou slevu 15%! To je jenom 1.275 zlatých!”

„26. podlaží má taky nemrtvé, co...”

S tím jsem se s Lorettou rozloučil. Protože jsem měl pocit, jako kdybych přišel o pětiletého přítele, bylo mi nesmírně smutno. V téhle chvíli jsem samozřejmě nevěděl, kde a jak se s ní znovu shledám.
-----------------------------------------------

~ BONUSOVÁ KAPITOLA je tu! Nedivte se, jsem teď trochu nervózní, protože mám šanci 50 na 50 dostat lepší pracovní pozici a v nejbližší době bych se měla dozvědět, jestli jsem to vyhrála já nebo kolegyně. Takže abych nezešílela, je třeba něco dělat. V mém případě překládat, abych na to neustále nemyslela... (Taky je to takový malý úplatek, abyste mi přáli štěstí, ono se to pak promítne do Univerza a tak...) ~

~ Loretta jede na roční dovolenou a zástup v obchodě se nám představí hned další kapitolu. Jak už nadpis bloku kapitol na povídá, bude to drakonián Lin. (Drakonián na návrh vás čtenářů, kdyby náhodou napadlo nějaké jiné přesné označení, až o Linovi budete číst, dejte vědět do komentů). Já osobně mám Lina jako postavu v novele neskonale ráda. ~


Hlavní stránka novely
Seznam postav


<Předchozí>...<Následující>

15 komentářů:

  1. ďakujem za kapitolku a držím prsty. Loretta, Loretta - kľúč k spusteniu fontánky je tajný bonus, ktorý prinesie akosi aj Lorettku.

    OdpovědětVymazat
  2. Diky za překlad a hodně stesti

    OdpovědětVymazat
  3. Lin má jednu malinkatí neřest...
    Pelkia je nejlepší...

    OdpovědětVymazat
  4. Aligátor a hodně štěstí 😊 podle mě to teď chvilku potrvá než se setkaj 🤣 ale bude to stát za to 🤣 Sem zvedavej jestli mu vysvětli nějak svůj pribeh

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Lorettin příběh dojde, i když za hooodně dlouho.

      Vymazat
  5. Děkuji za překlad. A držím palce.

    OdpovědětVymazat
  6. To mu nevykeca xhned jak ho uvidí? 🤣

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji za bonus :-) a přeji hodně štěstí .-)

    OdpovědětVymazat
  8. No tak to držím palce. Dúfam, že tvoja kariéra porastie. A dúfam, že spolu s povýšením ti ubudne roboty a pribudne peňazí ��

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za překlad. Držím palce.

    OdpovědětVymazat