čtvrtek 30. dubna 2020

DM - kapitola 211-212


Kapitola 211 – Lulino vyhubení škůdců


~ Z Lizina pohledu ~

„Ufufu, jsi špatná, víš? Jelikož jsi sáhla na věci jiných lidí...”

Co mám dělat, Lulu mi přišla podivná.

„Teď se nech poslušně vyhladit.”

Když jsem se dívala na Lulu, co v ruce držela kuchyňský nůž, zatímco se temně usmívala, trochu mě zamrazilo v zádech.

„Ale, ale, jsi vyděšená? Takhle stáhnout ruce a nohy. To se tak snažíš schovat?”

Nevěděla jsem, jestli mám na Lulu zavolat nebo ne, když mluvila, jako kdyby ji zaháněla do kouta. Ale jelikož by dál mluvila, až za chvíli přijde pán, pojďme ji teď zastavit.

„Takže rezignuj—”

„Lulu.”

Když jsem na ni zavolala, Lulu se velmi rychle otočila. Pohled na ten kuchyňský nůž, co držela oběma rukama, jako kdyby jím hodlala bodnout, byl vážně děsivý.

„V-viděla jsi to?”

„Ne, neviděla. Ale důležitější je, že brzy přijde pán, takže bys měla skončit se svým malým dramatem a rychle dochytat ty zeleninové brouky.”

„P-prosím, Lizo, ohledně tohohle, našemu pánovi—”

Lulu se panicky přibližovala, takže to vypadalo roztomile. Ale jelikož stále držela kuchyňský nůž, jemně jsem jí ho vytáhla. Protože to bylo nebezpečné.

Slíbila jsem, že to neřeknu. „Přísahám, že jsem nic neviděla.”

Jako poděkování za udržení tajemství mi dneska Lulu dá tlustý plátek steaku. Neměla jsem něco takového v úmyslu, ale maso nemá žádné hříchy. S radostí jej přijmu.

„Co se děje, Lizo? Vypadá to, že máš z něčeho radost.”

„Ne, to nic.”

Tohle bylo přece jenom tajemství mezi děvčaty, takže to pánovi neřeknu.

-----------------------------------------------


Kapitola 212 – Doktorka Pochi

„To je strašné, nanodesu! Pokud se to nechá tak, je to strašné nanodesu.”

„Strašné~?”

Pochi, co na sobě měla kostým doktorky, doprovázely Arisa a Tama, co na sobě měly uniformy zdravotních sestřiček s minisukněmi. Mia byla na procházce s Aialize.

Hrají si na doktory, co. To se Arise vážně podobá. Nejdřív měla být doktorka Arisa, ale jelikož se zdálo, že mě bude sexuálně obtěžovat, kdyby si vzala stetoskop, změnilo se to na Pochi.

„Ech~ to je znepokojující.”

„Ano, znepokojující nodesu.”

Pochi si založila ruce na hrudi a zaujala přehnanou ustaranou pózu.

Tok konverzace byl jako v té říkačce o psím policistovi. Arisa si z ní dělala srandu tím, že křičela „hafhafhafhaa~f”, ale zdálo se, že Pochi i Tama už si zvykly na její excentrické chování, neboť ji naprosto ignorovaly. Ariso, ty chudinko.

Chvilku si s nimi pojďme hrát.

„Co to je to strašné?”

„Nemoc Fuji nanodesu! Máš nedostatek Arisinia a Tamaria nodesu.”

Copak to bylo Arisinium a Tamarium? Bylo to něco jako musukonium(Pozn.: musuko = syn, z Haiyore! Nyaruko-san, kdy má maminka čas od času nutkání obejmout syna, aby si doplnila dávku... vitamínu).

Aha, takže jsem neměl nedostatek Pochinia, co? Aha. Takže!

„Tak to pojďme rychle doplnit.”

To jsem řekl a pak jsem vzal Arisu a Tamu do náručí a hladil jsem je po tvářích. Jelikož Arisina tvář se naprosto zhroutila, dál jsem hladil akorát Tamu.

Pochi s očekáváním rozpažila, ale nechal jsem ji být.

Hm? Takhle vypadala zmateně.

„Pane, taky chci, abys mě pohladil nodesu.”

„Ale chybí mi jenom Arisinium a Tamarium, ne?”

Zakroutil jsem na Pochi hlavou ve smyslu „bohužel”. Máchala svými krátkými pažemi a očima se toulala ze strany na stranu, jak hledala pomoc. Nana jen naklonila hlavu na stranu a Liza zůstala zticha. Lulu se jenom mírně smála.

Bylo mi jí líto, kdybych ji nechal samotnou, a tak jí nabídneme malou pomoc.

„Neříkej mi, že mi chybí i Pochinium?”

„Ano nanodesu! Vážně ti chybí nodesu!”

Pochi se vrhla ze své židle, takže jsem ji chytil. Kolenem Arisu bouchla do hlavy a ta omdlela, zatímco se v agónii držela za zátylek. A~ach. Jelikož tentokrát Arisa neudělala nic špatného, vyléčil jsem ji léčivou magií.

Rozhodlo se, že mi chybělo i Lulunium, Lizanium a Nananium, takže jsem si ho doplnil blízkým kontaktem. Zdálo se, že jsem byl zaujatý vůči doplňování Nanania, a tak spojenecké síly předložily své námitky.

Ta kontrola byla trochu přísná, to si myslím.
 -----------------------------------------------


~ A jelikož to byly takové nedorostlé kapitolky, hned dvě a pěkně u sebe, abych nemusela zakládat dva příspěvky. Joo, ta lenost! ~

~ 213. kapitola bude poslední extra v 9. knize! ~

Hlavní stránka novely
Seznam technik
Seznam postav


<Předchozí>...<Následující>

5 komentářů: