sobota 3. července 2021

ZW - kapitola 60


Část 23 (Jinnai Shinobu)


Vyjel jsem výtahem do 3. patra. Jak se dveře otevřely, satelitní telefon zazvonil.

Bylo to z jiného čísla, než co jsem předtím volal.

Ale když jsem to zvedl, slyšel jsem hlas stejné dívky.

„...Kššš... To je... Hishigami Mai... kššš...?”

'Neví, kdo ten telefon má?'

'To musí znamenat...'

„Jsi skutečná z Hyakki Yakou?”

„Kdo jsi... kššš...? Ne, na to nesejde. Pokud ten telefon není u Hishigami Mai, znamená to, že prohrála?”

Nemohl jsem odmítnout možnost, že to byla ta samá dívka, co si předtím se mnou zahrávala. Ale neviděl jsem žádný důvod, proč by to dělala. Řekla, že věděla, co jsem dělal. Nechápal jsem, jaké informace by potřebovala, aby přede mnou takhle předstírala.

„Sama mi ten telefon dala. Někde bojuje, ale podrobnosti nevím. S čímpak řekla, že to bojuje? ...Magie nemoci, aspoň myslím.”

„Ten člen Top 5? To není dobrá kombinace. A není to otázka moci. S tímto protivníkem je strašlivě nekompatibilní.”

„Co se snažíš říct?”

„Nic... kššš. Ať už jsi kdokoli, pochybuju, že se můžeš postavit někomu, komu se ona postavit nedokáže. Tohle bude možná znít bezcitně, ale myslím, že je třeba změnit plán.”

Nelíbilo se mi ji opustit, ale byla pravda, že jsem se úplně přesně nemohl obrátit a té ženě pomoct.

„Musíš mít s tím hotelem nějakou spojitost. Buď jsi zaměstnanec nebo host. Kššš... Ten Paket, co připravil člověk, co 'tvrdil, že je z' frakce Sakoku, pokrývá celý hotel, takže pokud jsi stále tam, předpokládám, že jsi host.”

To, jak nazývala nepřítele, mi přišlo zbytečně vyhýbavé.

I tahle dívka si na mě všimla něčeho divného?

„Jsem host. Nalákali mě sem na ubytování zdarma.”

„Pak jsi jeden z přeživších incidentu s youkai. Někdo tam v hotelu by měl mít hluboké spojení se Zashiki Warashi. Prosím, kontaktuj tu osobu. To je jediný způsob, jak to celé ukončit.”

A bylo to tady.

Pokud tato dívka byla stejná jako ta předtím, byl by to bluf, kterého se bála ze všeho nejvíc.

Moje schopnost ovlivnit Zashiki Warashi, co byla v jádru jejich plánu. Pravděpodobně si myslela, že šance je nesmírně nízká, ale stejně se nedala ignorovat.

Aby našla způsob, jak to zastavit, musela ze mě dostat informace.

Ta dívka z Hyakki Yakou, co způsobila tento převrat, řekla, že věděla, jaká je tu situace. Ale velmi dobře mohla chtít akorát předem eliminovat riziko.

A...

I kdyby tahle dívka byla přesně to, co tvrdila, stejně byla členkou Hyakki Yakou.

Neměl jsem ponětí, proč volala na tento satelitní telefon. Možná měla svůj vlastní cíl a zájmy, co se od frakce Sakoku lišily.

A možná potřebovala, aby to vykonala Zashiki Warashi.

Každopádně jsem od teď musel našlapovat obezřetně. Tak obezřetně, že jsem musel dokonce skrýt i fakt, že jsem našlapoval obezřetně.

„Vím, že se Hyakki Yakou snaží znovu získat Zashiki Warashi,” řekl jsem.

„Pochybuju, že to má nějaký skutečný význam.”

„Ale řekli, že pokud Zashiki Warashi znovu získají, že je to obrodí.”

„Domácnost neupadá proto, že Zashiki Warashi odešla. Zashiki Warashi odchází, protože domácnost upadá. ...Kššš... Proto se často povídá, že neštěstí na domácnost padne, jakmile Zashiki Warashi odejde, ale nikdy neslyšíš, že by se Zashiki Warashi vrátila. Dokud lidé v domácnosti nevyřeší ten skrytý problém, štěstí se jim nevrátí.”

„Takže ta příčina je v Hyakki Yakou?”

„To by mělo být očividné, když jsme tě zatáhli do našich záležitostí.”

„Pokud nemáš spadeno na Zashiki Warashi, co chceš, abychom udělali?”

„Jediný způsob, jak to ukončit, je vypátrat podrobnosti ohledně nepřátelského Paketu a zničit ho.”

„Jak se to tím ukončí?” Nebyl jsem si jistý, jestli se mi dařilo z ní tahat informace, ale stejně jsem pokračoval v řeči. „Možná se nám z tohoto hotelu podaří uniknout, ale copak se Hyakki Yakou nebude dál snažit znovu získat Zashiki Warashi? Nemám ponětí, kde vy všichni jste. Copak se nebudeme akorát třást ze strachu z dalšího útoku, aniž bychom měli způsob, jak bojovat?”

„Proč bys to dělal?”

„Cože?”

„Pokud jsi Zashiki Warashi jen tak náhodou potkal tady v hotelu... kššš... proč se tak bojíš, že by na ni měli dál spadeno i poté, co odejde z hotelu?”

'Ach kruci!!'

To nebyla řádná reakce normálního hosta, co mohl uniknout a prostě to celé nechat za sebou. Byla to reakce člověka, co i po úniku z hotelu zůstane se Zashiki Warashi.

Pokud to byla ta samá dívka jako předtím a akorát to na mě znovu hrála, pak od začátku věděla, kdo jsem.

Ale pokud tohle byla ta skutečná dívka a měla v plánu Zashiki Warashi nějak použít, bylo by lepší, kdyby nevěděla, že mám se Zashiki Warashi nějaké spojení.

Něco jsem potřeboval.

Potřeboval jsem cokoli, co by tu reakci mohlo vysvětlit!!

„S-slibuješ, že to nikomu neřekneš?”

„Kššš... Co komu říct?”

„...Byla to láska na první pohled...”

„Nyaa?!”

Můj šepot vyloudil z telefonu podivný výkřik.

Ta dívka pak ztlumila hlas a také šeptala.

„Och... ehm... Hyakki Yakou má pár záznamů ohledně... ehm... svazků mezi lidmi a youkai. Kššš... Takže to není nemožné...”

'Proč to muselo zamířit tímhle směrem?'

'No, to je jedno. Podařilo se mi ji oklamat.'


„Když se zbavíme toho Paketu Zashiki Warashi, jak to vyřeší ten základní problém? Ten člověk, co za tím vším stojí, to celé pohodlně sleduje někde hodně mimo dosah, ne?”

„Ne,” řekla dívka rozhodně. „To prostředí, co tě obklopuje... kššš... se táhne mnohem dál, než si myslíš. Kššš... A to samé platí o tom člověku, co o sobě tvrdí, že je z frakce Sakoku, která krouží nad Pacifikem.”

„?”

„Oni... kššš... ještě si to neuvědomili. Neví, jak daleko se to rozšířilo... kšššš... poté, co to aktivovali. Kšššš... Kdyby ano, nikdy by 'to' tam nenechali s tak malou obranou... kššš. Kššš... I když to je nezbytná součást Paketu Zashiki Warashi, oni... kkkkkššššššššššššš!!”

„Hej, co se děje? Neslyším tě. Co myslíš tím 'to'?!”

„Kššššš! Kkkkkššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššš!”

Ten statický šum byl teď tak hlasitý, že jsem si musel satelitní telefon oddálit od ucha. Když jsem si ho dal váhavě zase k uchu, slyšel jsem akorát zvuk vyzvánění. Na displeji se ukázala zpráva, že se spojení přerušilo.

To do toho zasáhla ta převratová skupina z Hyakki Yakou?

Nebo se něco stalo přímo té dívce?

„...To mě nikam nedovedlo.”

Nedokázal jsem získat to kritické vodítko, co ta dívka měla. Ať to bylo cokoli. Ale na druhou stranu jsem neměl jak říct, jestli mluvila pravdu nebo jestli to akorát hrála pro vlastní zisk.

Mou jedinou možností teď každopádně bylo se setkat se Zashiki Warashi.

Pokud ta interiérová youkai byla kritickou součástí Paketu v samotném jeho jádru, když se s ní setkám, pravděpodobně mi to pomůže něco vymyslet.

Vrátil jsem se do svého pokoje a zaklepal jsem na dveře.

Na okamžik jsem pomyslel na to, že mi nikdo neotevře nebo že rozkopnu dveře a najdu tam krvavou scénu, ale naštěstí se dveře s mírným zpožděním otevřely. Ten člověk, co je otevřel, se musel nejdřív podívat kukátkem.

Dveře otevřel můj strýček.

„Shinobu, jsi v pořádku.”

„Chci tohle ukončit. Je tu Zashiki Warashi?”

Můj strýček zamířil zpět do pokoje. Já ho následoval dovnitř. Zashiki Warashi... tu byla. Seděla na jediné posteli. Madoka seděla na zemi. Byla tam i ta dívka, jejíž jméno jsem neznal. A Zashiki Warashi měla u nohou stočeného...

'Co? ...Pes? Ne, Sunekosuri?'

„Zashiki Warashi, musím s tebou mluvit.”

„Pokud je to vyznání lásky, počkej do Štědrého dne. Vytrvale pokračuji v nemilosrdném, rozhodném a legračním plánu.”

„K čertu s tebou!! O některých věcech se nežertuje!!”

Poslední dobou ukazovala náznaky dere, ale vypadalo to, že jsem musel kopat ještě hlouběji. Zvláště s tou studenou lázní a tím, jak jsem ji předtím pomáhal se uzdravit!!

„...Takže Shinobu. O čem chceš mluvit?”

Otevřel jsem pusu, ale pak jsem na místě ztuhl.

Ta dívka (?) z frakce Sakoku Hyakki Yakou řekla, že „věděla”, co se tady děje. Neměl jsem ponětí, jak to „věděla”, ale copak bych všechny tady v místnosti nevystavoval zbytečnému riziku, kdybych jim řekl o jádru celého problému?

A pokud unikneme z hotelu, nebezpečí tím nekončilo.

Bylo v tom nebezpečí, že nás po zbytek života bude neustále pronásledovat nějaká organizace.

Rozhodl jsem se, že o tom řeknu co možná nejméně lidí.

„Nejdřív pojďme ven.”

„?”

Zashiki Warashi a já jsme odešli z pokoje.

Než jsme začali mluvit, Zashiki Warashi se zašklíbila.

„...Au...”

„Co se děje?”

„Trochu mě bolí hlava.”

„I když jsi youkai? Myslel jsem si, že se normálními metodami nemůžeš zranit.”

„Nejsem imunní vůči potížím jako úpal.”

„Tak mě tak napadá, že mi přišlo, že Yuki Onna trpí trochu závratí po těch nedávných koupelích.”

„Možná to je akorát ta část měsíce.”

„Bohužel si nemyslím, že to je ono.”

„O čem jsi to chtěl mluvit?”

„Chci se zeptat, kde jsi byla, než jsi přišla ke mně domů.”

Zashiki Warashi se opřela o stěnu chodby, ukazovákem si zatlačila na spánek a povzdechla si.

„Mám pocit, že nebudeš spokojený, když ti řeknu prostě to, že jsem chránila nějakou jinou domácnost.”

„Vyvstal tady termín Hyakki Yakou. Zní ti to povědomě?”

„Shinobu.” Zashiki Warashi mě tiše oslovila jménem, než pokračovala: „Ve vší vážnosti možná umřeš. I kdybys využil informací, co mám, a unikl z tohoto hotelu, poté nemáš žádnou naději. Vím, že zůstat tady a nic nedělat taky není možné, ale měl bys dlouze a intenzivně přemýšlet o tom, jak máš v plánu tohle vyřešit.”

„Už jen to, že znám ten termín Hyakki Yakou, ukazuje, že už jsem se do toho zapletl. Když se teď ze strachu budu držet zpátky, nás z toho nevyseká.”

S touhle odpovědí jsem ukázal, že jsem se k tomu odhodlal.

A pokračoval jsem:

„Takže pokud to hodlám udělat, půjdu do toho naplno. Naprosto toho nepřítele rozdrtím. Až odejdu z tohohle hotelu, chci se vrátit ke svému normálnímu životu. A to nemůžu udělat, pokud budu váhat začít s rozběhem. Přeskočím na druhou stranu toho útesu. Pokud z toho couvnu, spadnu. Šance na úspěch není od začátku dobrá, ale potřebuju plný rozběh, abych měl nějakou šanci na přežití.”

Zashiki Warashi zmateně naklonila hlavu ke straně.

Dlouhé vlasy jí zakryly tvář, takže jsem jí do ní neviděl.

„Hyakki Yakou,” zašeptala. A pak pokračovala: „Hyakki Yakou se už dlouho zaplétá do různých věcí. A zdá se, že jedna z těch věcí zahrnuje Zashiki Warashi. Jelikož mám v povaze toulat se od domu k domu, předpokládala jsem, že jsem jen náhodou skončila u Hyakki Yakou. Ale dopadlo to tak, že jsem se mýlila.”

„...Tím myslíš, že ovlivnili, který dům si vybereš?”

„Nevím. Vím jenom to, že to bylo divné. Pořád nevím, co přesně se stalo, po čem šli, nebo jestli vůbec uspěli nebo ne. To je úroveň, na kterou se Hyakki Yakou dostalo. Ty tisíce let staré uznávané teorie, že lidé nedokážou zabít youkai a že lidé nedokážou pochopit, co si youkai myslí, se na tu skupinu nevztahují.”

Byli skutečnou hrozbou lidé nebo youkai?

Nebo dalo se Hyakki Yakou vůbec považovat za lidi?

„Zashiki Warashi se pohybuje od domu k domu na základě vzestupu a pádu domácností, ale poté, co jsem viděla část věcí, co se tam děly, jsem se poprvé rozhodla odejít z vlastní vůle. ...V podstatě jsem utekla, ale to možná ukazuje, že metody Hyakki Yakou byly nedokonalé. Nebo možná že už se v té chvíli vydali cestou zkázy.”

„A poté jsi přišla do mého domu?”

„To bylo zhruba před 150 lety. Měla jsem trochu problémy, neboť kvůli konci období Edo rapidně ubývala místa pro youkai jako já. Rozhodně jsem nikdy nečekala, že se ta místa vrátí ve jménu 'Intelektuálních vesnic'.”

„A Hyakki Yakou se nikdy nepokusili si tě vzít zpět?”

„To nemá smysl.”

'…?'

'V jejím podání to zní tak jednoduše... ale počkat. To není to, co jsem slyšel.'


„Když Zashiki Warashi jako já odejde z domácnosti, domácnost upadne. Hyakki Yakou muselo mít v té době přinejmenším nějaké vnitřní problémy. Čím silnější domácnost, tím větší chaos. A jak jsem řekla, Hyakki Yakou bylo zapletené do tolika nebezpečných věcí, takže tam bylo nebezpečí, že to způsobí řetězovou reakci, co je naprosto zničí.”

„Ale Hyakki Yakou se nerozpadlo. Stále ještě existují.”

„Jelikož jsem v té době odešla, mohu jenom spekulovat. Ale pravděpodobně udělali pár šílených věcí, aby získali zpět moc, o kterou přišli. Od začátku to bylo zvrhlé místo, ale mám pocit, že teď jsou ještě zvrhlejší.”

„A na čem tuto spekulaci zakládáš?”

„Na historkách, co jsem slyšela od youkai, co kolem toho domu procházeli. A taky... využívají všeho, co mají, aby znovu získali Zashiki Warashi, co už je opustila. 'Hyakki Yakou se muselo proměnit na něco jiného, pokud si neuvědomují, že ta argumentace za tím je chybná.'

„...Věděla jsi, o co se pokoušejí?”

„Od chvíle, co jsi vyslovil ten termín Hyakki Yakou, Shinobu.”

Zashiki Warashi si hluboce povzdechla.

Buď ta bolest hlavy zesilovala, nebo se trápila kvůli tomu problému, kterému jsme čelili.

„Shinobu, řekl jsi, že v jádru tohoto je Hyakki Yakou. A pokud jdou po mě, konkrétně po Yukari a ne jen tak nějaké Zashiki Warashi, musí být jejich cílem tamto. Pokud jejich plán potřebuje prostě jen Zashiki Warashi, měli se zaměřit na takovou, s kterou neměli žádná předešlá pouta. Je to otázka čistoty. Nevím, jestli to je kvůli štěstí nebo kvůli něčemu duchovnímu, ale Zashiki Warashi jsou v této době vítané. A nejsou nijak zvlášť vzácné. Nevidím žádný dobrý důvod, proč by měli spadeno konkrétně na mě.”

'Zdá se', že Hyakki Yakou po tom převratu prodělalo rozkol. Ale jenom se to tak 'zdá'. Možná to není pravda,” varoval jsem ji. „Také 'se zdá', že k tomuto běsnění došlo kvůli tomu. Podle té skupiny, která 'zdánlivě' chce tento převrat ukončit, potřebujeme zjistit, jak tento Paket Zashiki Warashi funguje, abychom tento problém vyřešili. Jelikož 'se zdá', že ho vystavěli kolem tebe, máš nějaké nápady nebo tušení?”

„To je hodně 'zdá se'.”

„Co si myslíš, že by mohli získat, kdyby o tom všem lhali?”

„Nevím.” Zdálo se, že Zashiki Warashi byla ten typ, co moc nepřemýšlela o věcech, na které neznala okamžitou odpověď. „Youkai, kolem které je Paket postavený, o tom často ani neví. A v tomto případě za tím stojí Hyakki Yakou. To prostředí určitě pečlivě vystavěli. Je zázrak, že vůbec cítím tenhle bolehlav.”

„...Takže to nebude tak snadné.”

„Ale pokud kolem mě vystavěli Paket, aby vytvořili nějaký druh podivného fenoménu, pravděpodobně se to bude vztahovat k domu nebo budově.”

„Takže říkáš, že samotný tento hotel je součástí toho Paketu?”

„Ne nezbytně. V podstatě si musí připravit něco, co tomu dokonale odpovídá, a použít to. Bude to podobné magii, co používá figurínu ke zranění člověka. Mohl by to být model hotelu nebo diagram jeho půdorysu. Pokud se porozhlédneme, mělo by tady toho být spoustu. Na rozdíl od starých dob je tato doba celkem praktická.”

'...Počkat.'

'Neviděl jsem něco takového?'

'Ta dívka řekla něco o tom, že jádro tohoto Paketu je v hotelu. Ne ilustrace nebo umělecké dílo, ale něco funkčního a vůči Paketu kritického. Kde jsem to viděl?'


„...Už vím.”

„?”

„Ten diagram. Schéma hotelu na zdi za recepcí!!”
-----------------------------------------------



1 komentář:

  1. ďakujem, pomaly, ale fakt pomaly skladačka do seba zapada a čiastočky začínajú vytvárať celok.

    OdpovědětVymazat