čtvrtek 1. dubna 2021

ICDS - kapitola 128 a

 

Kapitola 128 – Tým Revival (2)


Nikdo neměl slov. Ale já jsem si urovnal myšlenky a zeptal jsem se na jedno: „Jak jsi je vybrala?” 

[Nevybrala jsem je. Už byli vybráni. Já jsem prostě vybrala správný sen, co těm vybraným pošlu. Ačkoli jsem musela použít svou prorockou moc, abych si přečetla jejich budoucnost.] 

„Takže jsi to ty, kdo rozhoduje o tom, jestli člověk získá schopnost řádu D nebo řádu SS?” 

[Ne. Jak už jsem řekla, je důležité, jak se mi ten člověk zamlouvá. Když se mi nelíbí, tak mu nic nedám. Proč bych mu měla něco dávat?! ...Schopnost si člověk musí zasloužit. Takže pokud chce člověk dobrou schopnost, musí splnit pár podmínek. Jinak by to nemělo smysl.]

Nikdo z nás neměl po jejím výlevu slov. A pak mi to došlo! 

Dneska bylo 1. dubna. Apríl!








Ke správné kapitole →   


 → 
 

 →
 


 →
 


tudy

 

 

 

 

 

 

  

 

 

  

  


2 komentáře:

  1. Srandičky? Ešte, že je ten "správny" dátum.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se prostě nedalo, když to tak pěkně vyšlo ^_^

      Vymazat