čtvrtek 18. února 2021

ICDS - kapitola 114


Kapitola 114 – Hrabivost pohltí vše (1)


S pomocí technických bodů jsem si mohl zvýšit level techniky o 1 level. Ale podle Loretty když jste použili technické body ke zvýšení levelu techniky, na každý další level jste pokaždé potřebovali dvojnásobný počet technických bodů.

Možná se to nezdálo jako nějaký velký problém, ale byl to problém. Poprvé to bude 1 technický bod, ale pak to budou 2, 4, 8 a tak dále. Abyste jedinou techniku zvýšili o 5 levelů, potřebujete 31 technických bodů. A tak jsem se rozhodl si je schovat na dobu, kdy budu mít pocit, že se můj růst zpomalil.

Ale teď byla samozřejmě výjimka. Momentálně jsem měl 30 technických bodů. I kdybych je měl vyčerpat, musel jsem zesílit.

„Prvně jeden do techniky kopí.”

Moje technika kopí se nedávno dostala do vysokého řádu levelu 6. S jedním bodem to bude vysoký řád level 7.

| Technika Boj s kopím se dostala do vysokého řádu level 7! Do tvých útoků bude přirozeně plynout externí mana, aniž bys musel použít svou vlastní. Když bodneš svým kopím, šance na kritický úder se velmi zvýší. |

| Neboť jsi uměle navýšil level svých schopností pomocí technického bodu, může nějakou dobu trvat, než si na level techniky zvykneš. |

Měl jsem pocit, jako kdyby mi někdo silně stlačoval tělo, jako kdyby se do mě někdo snažil silou vecpat koncept zesílení. Upřímně řečeno to nebyl dobrý pocit. Pokud by to šlo, chtěl jsem se při zvyšování levelů své techniky Boj s kopím spolehnout na vlastní sílu...

„Ne, jen se to musím naprosto naučit svým tělem.”

Možná to byla nevýhoda používání technických bodů. Měl jsem pocit, že jsem nedokázal plně zužitkovat moc své techniky Boj s kopím vysokého řádu v levelu 7. Přesně jak se tu psalo, potřeboval jsem trochu času k adaptaci. Zahloubal jsem se. Původně jsem chtěl svou techniku Boj s kopím dokonale zvládnout, ale pokud to bylo takhle, nemělo smysl dokonale zvládnout techniku Boje s kopím pomocí technických bodů.

Tento pocit neznámosti a vzdálenosti se jenom zvýší, pokud svou techniku Boje s kopím zvýším ještě o level. A bude trvat ještě déle, než se přizpůsobím úrovni znalostí, co by měl mít skutečný mistr techniky Boje s kopím. Přinejmenším bych během mise nebyl schopen plně zužitkovat moc své techniky Boje s kopím.

V tom případě bylo pravděpodobně lepší zvýšit level u ostatních technik. Jinak by výsledek mohl být horší, než kdybych ty technické body vyhodil.

Chtěl jsem si zvýšit techniku Úmluva s elementálem, abych si mohl zavázat dalšího elementála, ale momentálně jsem ji měl ve středním řádu v levelu 4. I kdybych použil všechny své technické body, nemohl jsem ji zvýšit na level 9. A tak to nebyl nejlepší nápad.

Musel jsem vymyslet jinou metodu. Technika, co bude mít při zvýšení levelu okamžité účinky, něco, čemu jsem se nemusel přizpůsobovat... Na mysl mi pak jako blesk vytanulo jedno.

Božská rychlost.

„Dobrá, prozatím jeden.”

| Božská rychlost se dostala do levelu 7. Při použití spotřebuješ 14% many a rychlost se navýší o 750% na 1,5 sekundy. |

„Huk.”

To není možné. V levelu 6 to rychlost zvyšovalo o 700% na 1 sekundu. Ten nárůst byl prostě příliš velký. A navíc jak jsem si myslel, tahle technika nepotřebovala čas na adaptaci! Tohle bylo ono! Pokračoval jsem v používání technických bodů jako posedlý.

| Božská rychlost se dostala do levelu 8. Při použití spotřebuješ 13% many a rychlost se navýší o 800% na 2 sekundy. |

| Božská rychlost se dostala do levelu 9. Při použití spotřebuješ 12% many a rychlost se navýší o 900% na 2,5 sekundy. |

Když jsem k tomu započítal i ten bod, co jsem použil na zvýšení techniky Boje s kopím, do teď jsem použil 8 technických bodů. Pořád mi zbývalo 12. Potřeboval jsem jen 8 technických bodů, abych dokonale zvládl Božskou rychlost. Nebylo třeba váhat. Při každém levelování techniky jsem viděl ten šokující nárůst. Pak jsem na Božskou rychlost použil 8 technických bodů.

| Dokonale jsi zvládl Božskou rychlost. Při použití spotřebuješ 10% many a rychlost se navýší o 1.000% na 3 sekundy. Tvá spřízněnost s živlem větru se velmi zvýšila! |

Vydal jsem ze sebe dlouhý povzdech. Použít 10% many, abych si na 3 sekundy zvýšil rychlost o 1.000%. Stálo to za to, ne, mělo to větší cenu než technické body, co jsem použil. A navíc když jsem to dokonale zvládl, také se mi velmi zvýšila spřízněnost s živlem větru!

„Tohle... Tohle je možná ještě silnější než všechny moje ostatní schopnosti dohromady.”

Měl jsem 145% základního nárůstu rychlosti, což po vynásobení 10 znamenalo 1.450%. S Božskou rychlostí nebude ničivá síla mých útoků tak prostá jako nárůst rychlosti. Samozřejmě pro mě bude obtížné přizpůsobit se rychlosti, co byla 14,5 krát vyšší. Můj protivník bude mít možná obrannou techniku nebo techniku, co zvýší jeho vlastní rychlost, takže jsem nemohl říct, že tahle technika bude neporazitelná.

Ale i tak bylo jasné, že se tato technika stane jednou z mých hlavních technik. Umožní mi vydat ze sebe zdrcující ničivou sílu a pokud to spotřebuje jenom 10% mé many, budu ji moct používat bez většího břímě.

Dobrá, teď mi zbývaly 4 technické body. Nejdřív jsem jeden investoval do Perutova okruhu. Měl jsem podezření, že to bylo podobné s technikou Boje s kopím v tom, že se nedoporučovalo investovat další.

| Perutův okruh se dostal do levelu 6! Během bitvy dokážeš Perutův okruh udržovat mnohem snadněji. Rychlost cirkulace se zvýšila a vtahuje více many. Zatímco je Perutův okruh aktivovaný, na všechny tvé pohyby se aplikuje rotační síla a tím se velmi zvyšuje jejich ničivá moc. |

| Neboť jsi uměle navýšil level svých schopností pomocí technického bodu, může nějakou dobu trvat, než si na level techniky zvykneš. |

Jak se dalo čekat, bylo těžké říct, že se Perutův okruh naprosto navýšil. Měl jsem pocit, jako že jsem na sobě měl brnění, co mi nesedělo.

Takhle řečeno byl ale mezi Perutovým okruhem v levelu 5 a v levelu 6 jasný rozdíl. Během boje bylo snazší střádat manu a všechny mé pohyby získají na rotační síle. Uvědomil jsem si, proč byl Peruta na tuto techniku tak hrdý. Dokonce jsem kvůli tomu zvažoval, že bych jí zase zvýšil level.

Ale zdržel jsem se toho. Ať už se jednalo o Perutův okruh nebo o Boj s kopím, více než toto a bylo by pro mě těžké zvládnout jejich změnu. Bál jsem se, že by to dokonce ublížilo mým technikám.

A důležitější bylo, že jsem měl jednu techniku, co jsem chtěl pomocí zbývajících technických bodů zvýšit.

| Stráž duše se dostala do levelu 4. Úroveň tvé duše se zvýšila, takže tě neovlivní standardní mentální útoky. |

| Stráž duše se dostala do levelu 5. Úroveň tvé duše se zvýšila, takže ostatní přirozeně přemůžeš a také ti to dává malou odolnost vůči mentálním a dokonce magickým útokům. Sníží se šance, že utržíš kritický úder. |

„Huhu, vážně to je úžasná technika.”

Stále jsem neměl důvěru ve svou mentální obranu. Na co jsem si na světě Luka nejvíc musel dávat pozor, nebyly věci, co jsem nemohl zvládnout svou fyzickou schopností, ale mentální útoky! Kdybych se samozřejmě dokázal naprosto přizpůsobit technice Kopí nebo Perutův okruh, vybral bych si jedno z toho, abych do toho vložil všechny své technické body, ale nedokázal jsem to. A tak jsem se rozhodl zvýšit si techniku Stráž duše.

Výsledek byl více než uspokojivý. Nemyslel jsem si, že získám dokonce i odolnost vůči magickým útokům. Co jiného čekat od tajné odměny. Potvrdil jsem si, že jsem nezvolil špatně, a po všech těch změnách jsem si zkontroloval statistiku. 


| Jméno: Kang Shin |

| Rasa: člověk / Pohlaví: muž |

| Profese: Elementalista (vedlejší profese: Sběratel technik, Krotitel) |

| Titul: Zeus |

| Řád: Zlato 9 / Level: 51 |

| HP – 27.650/27.650 / MP – 21.860/21.860 |

| Síla – 149(+81) / Mrštnost – 140(+49) / Konstituce – 129(+51) |

| Inteligence – 32(+44) / Magie – 131(+69) |

| Charisma – 87(+84) / Štěstí – 39(+34) |

| Normální techniky – Bojové umění vysokého řádu (Lv 4), Boj s kopím vysokého řádu (Lv 7), Střelba z kuše nízkého řádu (Lv 9), Stopa vichřice nízkého řádu (Lv 2), Ustavičný úder bílým bleskem středního řádu (Lv 3), Hrdinný úder středního řádu (Lv 8), Provokace středního řádu (Lv 6), Božská rychlost (mistr), Návrat (Lv 4), Mistrovství těžkého brnění (Lv 6), Sprint středního řádu (Lv 4), Perutův okruh (Lv 6), Stráž duše (Lv 5), Dimenzionální cestování (Lv 1), Božská manifestace, Protisíla smrti, Jízda |

| Profesní techniky – Mistrovství ducha středního řádu (Lv 7), Duchovní aura středního řádu (Lv 4), Kontrola elementála středního řádu (Lv 4), Úmluva s elementálem středního řádu (Lv 4), Živelná bouře středního řádu (Lv 4), Hřmící zvíře (Lv 2) |

| Techniky vedlejší profese – Obdařit technikou, Krocení (Lv 1), Duch sběratele, Duch krotitele (Lv 1) |

| Vybavení:

Zlatá slzička (Inteligence +5, Magie +5, Charisma +15. Lze použít Succubovu zorničku.)

Succubova krvavá náušnice (Magie +15, Inteligence +5, Charisma +20. Vydává pach, co snadno přitahuje opačné pohlaví.)

Ukazovák Masového golema (Síla +7, Konstituce +7. Lze použít Regeneraci.)

Šupinové brnění karmínového draka (všechny hodnoty +10, Síla +10, Mrštnost +10. Účinek všech technik typu výpadu +60%. Lze použít Karmínový řev.)

Plášť rudého draka Felixese (Mrštnost +15, Magie +15, Charisma +15. Imunita vůči teplotním stavovým účinkům. Třikrát denně ochrání svého majitele před nepředvídatelnými útoky.)

Karmínové kopí nenasytnosti (Síla +30, ke všem základním útokům přidána ohnivá újma, dokáže uštědřit stavový účinek spálení.) |

| Tetování: Tetování obrovského vlka (Rychlost +30%, útočná síla všech technik typu výpadu +50%) |

| Sběratelovy kapesní hodinky:

1. hodina – Válečný pokřik Lorda orků,

2. hodina – Nářek mstivého ducha,

3. hodina – Temná hřmící exploze,

4. hodina – Dračí kůže,

5. hodina – Zpátečník,

6. hodina – Řev nemrtvého

7. hodina – Erupce

8. hodina – Stínové mrknutí

9. hodina – Gigantik |

| Pokořeny 3 Akční kobky, pokořeny 2 Akční nájezdy, bonusových bodů: 7 |

| Momentální počet technických bodů: 0 |

| Efekty třinácti titulů: (Zabiják Lorda orků, Zabiják Královny přízraků, Zabiják Temného krysího muže, Zabiják Obrovského ghoula, Zabiják Kostlivého rytíře, Mistr Ještěřího rytíře, Mistr Smrťáka, Mistr Obrovského vlka, Mistr Wendiga, Hermes, Zeus). Celkové účinky: všechny hodnoty +24, Rychlost +15%, Síla +15%, Charisma +15%, vůči netvorům typu kostlivců 2x větší šance na kritický úder, proti protivníkům s kostmi +50% kritické újmy, 2x zvýšená afinita ke všem živlům, velmi zvýšená afinita k větrnému živlu, velmi zvýšená afinita k živlu blesku, jednou denně lze povolat Talarii, jednou denně lze použít Hra Nebeského boha, jednou za měsíc lze použít Hněv Nebeského boha. |

| Smluvení elementálové:

1. Elementál blesku Peika,

2. Ledový elementál Ruyue |

| Zkrocení podřízení:

1. Plene (siréna) |



Při pohledu na ten dlouhý seznam jsem se cítil divně. Na mé statistice se ukazovaly plody 5 let práce. Ale v porovnání s ostatními Dimenzionálními žoldnéři, co sbíráním technických bodů a hodnot museli strávit spoustu času, to pravděpodobně bylo nedostatečné.

Pojďme zesílit, abych se nemusel trápit svými nedostatečnými schopnostmi, když se budu snažit zachránit kamaráda. Chtěl jsem sílu, co by mi volně umožnila dělat si, co chci. Chtěl jsem sílu, co by mi umožnila poslat vzduchem každého, kdo by se mě pokusil zabít jen kvůli tomu, že jsem Hrdina.

A když jsem chtěl užuž použít Dimenzionální cestování, Loretta mě popadla.

„Shine, neříkej mi, že jdeš hned?”

„Jdu. Plene tu taky nechám. Stejně si nemyslím, že by její mentální útoky bylo proti démonům nějak účinné, a nemůžu ji nechat zemřít.”

„To jsem nemyslela. Možná se pár dní nebudeš moct vrátit, takže neměl bys něco říct svým rodičům?”

„Ach...”

Na to jsem ani nepomyslel, neboť jsem měl hlavu plnou akorát Ludie a Shiny. Ale když jsem teď na to pomyslel, dneska jsem měl i přednášku! Když mě Ludia včera kontaktovala, bez zamhouření oka jsem se prolomil 50. podlažím a dokonce jsem se stal Dimenzionálním žoldnéřem. Jejda, matka a Yua mi několikrát volaly a poslaly nespočet zpráv...

„Já... půjdu se rozloučit.”

„Ano, to bys měl. A taky mě před svou matkou nezapomeň pochválit.”

„Ne, to neudělám.”

„Proč?!”

Okamžitě jsem šel domů a řekl své rodině, co se děje. Matka a Yua se na mě okamžitě dívaly pochybovačně a Walker otevřeně řekl, že lžu. Ale já nic jiného neřekl. Jelikož jsem nemohl dopustit, aby se o mě báli jen tak pro nic za nic, řekl jsem jim jen to, že jsem pár dní měl něco důležitého, o co jsem se musel postarat.

Pak jsem pravdu řekl jenom otci.

„Taky jsem o tom slyšel. Že svět Luka je v maléru.”

„Ano, otče. Stal jsem se něčím, čemu se říká Dimenzionální žoldnéř. Jdu pomoct svým přátelům.”

Otec byl chvíli zticha, pak se natáhl a pohladil mě po vlasech.

„Jo, jdi pomoct svým přátelům. Jsem na tebe hrdý.”

„Ano, otče. Budu zpět.”

„Nevracej se celý pomlácený.”

„Samozřejmě. Jsem synem svého otce.”

Měl bych to říct také Ye-Eun a Hwayě? Ne, nebylo třeba o tom říkat každému. Akorát jsem jim poslal zprávu, že pár dnů budu mít napilno s kobkou a pak jsem se vrátil zpět do kobky. Loretta, co se vrátila do Obchodu, zamrkala svýma velkýma zlatýma očima a zeptala se: „Ach? Vrátil ses? Myslela jsem si, že půjdeš rovnou na svět Luka.”

„Jo, napadlo mě, že bych se měl rozloučit i s tebou, Loretto.”

„Jaká vzácnost, abys řekl něco tak chvályhodného... Eit, jdu na to!”

Loretta přeskočila pult a vrhla se ke mně. Co jiného čekat od elfa, byla neuvěřitelně rychlá. I když jsem byl zmatený, chytil jsem ji, aby se nezranila. Když jsem si úlevou vydechl, měl jsem Lorettinu tvář přímo před sebou.

„Překvapený?”

„Ano! Uup.”

V další chvíli jsem byl ještě překvapenější. Loretta mě najednou políbila. Jak jsem se díval na Lorettiny oči před sebou, zamrkal jsem. Nedokázal jsem pochopit, co se zrovna stalo. No, Lorettiny a moje rty se zrovna dotkly... Eeeeech?!

| Získal jsi Silné požehnání Královny elfů. Účinek potrvá čtyři dny. Jsi chráněný před všemi stavovými účinky nízkého a středního řádu. Když se dostaneš do polomrtvého stavu, dokážeš si 5 minut udržet vědomí. Štěstí +100. Všichni příslušníci Vílí rasy na tebe budou nahlížet příznivě. Míra obnovy vitality a magie se velmi zvýšila a neunavíš se tak snadno. Při útocích máš zvýšenou šanci na kritický úder. |

V uších mi zazněla zpráva, ale nebyl jsem v tom správném stavu mysli, abych si to v klidu poslechl. Zatímco jsem tam prázdně stál, Loretta oddálila hlavu a vydala ze sebe „hmm”. Tvář měla rudou, jako kdyby jí měla co nevidět explodovat. Jak jsem pomyslel na ten pocit z dotyku jejích rtů, co na mých rtech přetrvával, nedokázal jsem nic říct nebo udělat.

Loretta pak řekla tichým hlasem: „Nevykládej si to špatně, Shine.”

„C-cože?”

„Nepolíbila jsem tě, protože jsem ti chtěla dát požehnání. Udělala jsem to, protože tě miluju. Jasné?”

Bylo mnoho věcí, co jsem chtěl říct. Nevěděl jsem, že jsme měli takový vztah, nevzpomínal jsem si, že bych tě přijal, to byla moje první pusa, atd. atd.

Ale nakonec jsem se rozhodl říct tohle:

„D-dobře.”

„Tak jo. Takže teď můžeš jít.”

...Z nějakého důvodu jsem měl pocit, jako kdyby mě Loretta krotila. Ne, to nemohlo být ono! Ale jelikož jsem se kvůli tomu ze začátku nenaštval, kdybychom o tom teď mluvil, bylo by to trapné. Nakonec jsem mohl jen použít Dimenzionální cestování, zatímco jsem stále cítil to její teplo, co mi zůstalo na rtech. Byl jsem pravým opakem klidu.

Mým cílem byl svět Luka. Měli jsme se setkat v královském paláci říše Ehuir.

Jakmile jsem použil Dimenzionální cestování, pocítil jsem bolest, jako kdyby mi někdo vymačkával tělo do sucha. Okolní scenérie se rozplynula, stejně jako moje tělo. Celý svět zčernal a pak znovu projasněl. Tělo mi to roztrhalo na cáry, znovu je to slepilo a znovu roztrhalo na cáry.

„Hmm...”

„Ech? Nová tvář.”

„Neříkejte mi, že tu je nový Dimenzionální žoldnéř? Haa, ani jsem si toho nevšiml.”

„Je pohledný...”

Poté, co jsem ztratil vědomí, jsem napůl otevřel oči kvůli zvukům, co jsem kolem slyšel. Zíralo na mě zhruba tucet lidí.

Uvědomil jsem si, že jsem ležel na zemi a zvedl jsem se. V široké síni, kde jsem byl, byli seřazení rytíři a mágové. Dokonce jsem spatřil i Ludii, co se napůl mračila.

Nebylo o tom pochyb. Tohle byl svět Luka.

Moje první mise coby Dimenzionálního žoldnéře začala.
-----------------------------------------------

Autorova poznámka:

8.000 znaků?! Toiko, ty blázne! Copak jsem ti neřekl, abys dával pozor na množství?!

Omlouvám se, vaše excelence, ale stavové okno zabralo 1.000 znaků. Obával jsem se čtenářovy zášti, a tak jsem navýšil množství!

Matematika u nárůstu rychlosti je možná špatně kvůli mé nedostatečné znalosti, takže mi odpusťte. Řekněte mi, pokud to je špatně.

Vážení, řeknu to znovu. Shin může určit nového průzkumníka, když se stal průzkumníkem zlatého řádu (tohle je ještě navíc než když získal další vedlejší povolání).

PS – Mám pocit, že už jsme se vydali směr Lorettina verze...

PS2 – Dneska to bylo poprvé, co Loretta použila Vyšší požehnání. Co by to mohlo znamenat?
-----------------------------------------------

~ Autor nám z přepracování začal trpět rozštěpenou osobností! Shin má první políbení v kapse (nebo v tahu, jak se na to člověk kouká), takže Loretta se stává kandidátkou na oficiální manželk... první manželku... dozorčí harému? Na to si budeme muset ještě chvilku počkat. ~ 

~ Příště poprvé na světě Luka a jelikož je Shin nováček, samozřejmě dojde i na nějaké to šikanování a podceňování a tak... ~

~ Ta Shinova statistika je zatraceně dlouhá. Delší už jí má možná jen White z Kumo desu ka (ta její je totiž dlouhá jak týden)... ~

7 komentářů:

  1. Loretta je jasně ve vedení a neustále zvyšuje náskok, Palludie musí teprve zjistit že Shin si sám od sebe neuvědomí že ho má ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Uvidíme co vše si dotáhne zpět z tohoto světa. I mezi žoldnéři budou ženy. A královna teda jede. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  3. Jop, štatistiky kumo sú iné cafe :D Ale napr gamer už musí mať tiež pekné leistro, autor sa už totiž ani neobťažuje ich ukazovať :D

    OdpovědětVymazat
  4. ďakujem, Loretta nasadila tempo ako Sagan na TDF pred cieľom.
    DM na tiež celkom rozsiahlu zbierku štatistík a titulov.
    PS: Nový svet - nove dobrodružstvo - možno "nová kandidátka"?

    OdpovědětVymazat
  5. Díky moc. Skvělý díl a další budou určitě ještě lepší. Mám rád, když ho podceňují a on jim pak vytře zrak. :D

    OdpovědětVymazat