pátek 12. února 2021

ZW - kapitola 17


Část 3


Po cestě zpět z naší procházky v bambusovém hájku jsme narazili na podivný fenomén.

„Gh?!”

Najednou jsem na zádech ucítil tíhu.

Přišlo mi to jako tíha 3 nebo 4 závaží na kvašení.

Jak jsem sténal kvůli tomu břemeni, co jsem měl na zádech, zezadu se mi kolem krku ovinuly dvě štíhlé paže. Ty paže mi přišly celkem vlhké.

'Neeeee!!'

'Začala slavná youkai chvilka Intelektuální vesnice!!'

„Co to je?! Konaki Jiji?! Přijde mi to trochu mokré!”

„Hmm. Podle toho, jak vypadá, bych řekla, že to je Nure Onna.”

„Co to je u youkai za oplzlé jméno?!”

„Ech? Je to youkai, co stáhne na dno řeky všechny muže, co jí padnou do oka. Není to ten druh s dítětem, aby ti mohla vysát krev.”

„Gyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?!”

'To rozhodně znělo hrozivě! Takže to znamená, že mě zrovna teď vraždí youkai?!'

'Kvůli tomuhle nesnáším venkovské oblasti!!'

„Jelikož ji máš na zádech, pravděpodobně to nevidíš, ale...”

„C-co je?”

„Vypadá jako DÍVKA kolem dvaceti. Dívka. To je pro Nure Onnu celkem vzácnost. Detektive, jakmile se ti podaří v takové situaci považovat za šťastlivce, že to není jen obrovský had s ženskou hlavou, stane se z tebe nadšenec do youkai!”

„Já nic takového nechci...!! Zamířil jsem do města právě proto, že kolem mě během dospívání bylo tolik takových věcí!!”

'Neřekla ani slovo!'

'Radši bych se vyhnul tomu, abych musel jednat s přehnaně důvěrnou Zashiki Warashi, ale tohle naprosté ticho je strašidelné!!'

„V podstatě se akorát musíš vyhnout řece a o vlastní síle proběhnout po zemi, ne?”

„Takže musím promrhat veškerou tu energii a ani nedostanu nic na oplátku? Co jsem udělal, abych si tohle zasloužil?!”

„...Není to prostě popis práce policejního důstojníka?”

Věděl jsem, že se s touhle věcí na zádech do hostince nedostanu.

Po cestě tam bych se rozhodně zhroutil. A pak by mě odtáhla zpět do řeky.

'Není něco, co bych mohl udělat?'

Při téhle myšlence jsem vytáhl mobil. Jednou výhodou Intelektuálních vesnic bylo, že jejich komunikační síť byla velmi hustá, i když tato oblast vypadala celkem odlehle.

„Haló? Mohl byste mi dovézt auto?!”

„To není fér!! Máš vyhrát o vlastní síle!!”
-----------------------------------------------

~ Konaki-jiji = youkai, co vypadá jako starý muž nebo dítě (vyberte si, co je vám bližší), láká nic netušící pocestné, aby ho zvedli, a poté se z něj stane těžký balvan, co oběť rozdrtí. ~

~ Nure onna = youkai, co vypadá jako mořský had s ženskou hlavou, může či nemusí mít ženské ruce. Mají černé vlasy, co se jim lepí k tělu, a obecně jsou promočené od hlavy až k patě. Objevují se podél řek a na pobřeží a svou oběť lákají tak, že je prosí, aby jí na chvilku podrželi dítě. Dítě pak ztěžkne jako balvan a Nure onna může na svou bezmocnou oběť zaútočit a vysát jí krev. ~ 

1 komentář: