pátek 22. ledna 2021

ZW - kapitola 11


Část 11


„Hm? Potřebuju si nastavit nahrávání. Pozdě v noci dávají Chronograf pekla a nechci si to nechat ujít.”

„Udělej si to ve vlastním pokoji!! Já si nahrávám zahraniční drama, takže mi to nezkaž!!”

„...No, to zní, že jsi zjistil, jak funguje ten Balíček Yuki Onny. Takhle se nezdá, že bys mě vůbec potřeboval.”

„To vlastně chceš pomoct navzdory veškerému tomu svému stěžování...?”

Tahle Zashiki Warashi je pěkná osina v zadku, ale jejich druh jako celkem chce pomáhat své domácnosti? V tom případě je její mysl tsun, ale její instinkty dere?

Navzdory těmto mým nadějným myšlenkám...

„Ne, chci vědět, proč jsi mě přinutil si to všechno vyslechnout. Mohla jsem ten čas využít na to, abych svého avatára dostala z levelu 7 na level 8.”

„Měl jsem pocit, že to tak bude, ty pokojová youkai. Pokud mě nevyslechneš, pošlu veškeré herní systémy Madoce, aby sis s nimi nemohla hrát, zatraceně.”

Tiskla se ke mně a vypadala, jako že se co nevidět rozbrečí.

Ta youkai potřebovala zábavu stejně moc jako vodu nebo kyslík.

„Ale ti zprostředkovatelé dědictví se snažili exportovat svůj Balíček velké zločinecké organizaci, aby jim pomohla uniknout, ne? Vážně by tě nechali na pokoji, zatímco ses snažil odkrýt jejich metody?”

„To je právě to.” Naklonil jsem se kupředu. „To byl nakonec ten největší problém.”

„Je ironické, jak můžou být hamižní lidé mnohem strašlivější než youkai.”

„V Rokubu Goroshi a Yonaki Ishi je zlosynem člověk utápějící se v hamižnosti. Youkai a nadpřirozeno vážně přijde na řadu, jen aby skoncovalo s nějakým strašným člověkem.”

„Kdyby karma fungovala stejně jako ve starých příbězích, svět by byl mnohem hezčím místem,” řekla Zashiki Warashi bez zájmu. „Takže to beru tak, že zprostředkovatelé dědictví začali konečně jednat.”

„Ano, začali.”

Po zádech mi přeběhl mráz.

Věděl jsem, že když budu vyděšený, situaci to nijak nezmění, ale pocity se nedaly kontrolovat rozumem.

Nejočividnějším příkladem něčeho, co lidem působilo tak iracionální strach, byli youkai jako Zashiki Warashi nebo Yuki Onna.

Čelil jsem lidské hamižnosti, co využila dokonce tohoto strachu, aby měla zisk.

„Byl jsem v úzkých. Vážně jsem byl v úzkých.”

„Je hanba, že nynější středoškoláci mají tak omezený slovník.”
-----------------------------------------------

~ Rokubu Goroshi = příběh o vraždě Rokubua; Yonaki Ishii = kámen, který pláče. Většinou kvůli tomu, že je posedlý duší člověka, kterého zavraždili a který baží po pomstě. ~

~ Příště to bude drama... ~

3 komentáře:

  1. Dík a jen se zeptám, u toho hlasování si říkala že vede overlord a já už nevím jestli sem se ptal, ale budeš ho taky dělat?

    OdpovědětVymazat