sobota 30. ledna 2021

ZW - kapitola 14


Část 14


Třicet Šest Stratagemů se nedokáže srovnávat s prostým útěkem. Prostě prchnout od problémů, které jste nedokázali zvládnout, bylo klíčem k dlouhému životu. A od začátku jsem mu říkala, že mu dojde štěstí, pokud bude čekat, že mám nějaké podivné zvláštní schopnosti.

Upřímně řečeno, jak má pouhá Zashiki Warashi porazit něco tak smrtícího jako tamto?

Myslí si, že jsem královna světa nebo že mám nějakou rozhodující skrytou techniku?

„Hej, Zashiki Warashi. Chceš ječmenný čaj?”

Na verandě, co byla přes 20 metrů dlouhá, mě k sobě přizval starý muž, co hrál tsumeshogi. Vzala jsem si šálek chladného nápoje. Tento starý muž miloval deskové hry jako go a shogi, ale nezamlouvalo se mu, když to byla počítačová verze. Upřímně jsem nechápala proč. U tsumeshogi bylo snazší, aby se AI postarala o tahy protivníka, a taky to šetřilo čas při rozestavování figur. Zdálo se, že tento starý muž miloval, když byly věci tak jako za starých časů. Měl s tím docela těžkosti, když dokonce i youkai doufala v moderní změny.

No, neměla jsem v úmyslu nacházet chyby v cizích zájmech a vkusu.

To platilo jak o lidech, tak o youkai.

„Zdálo se, že ho měla ráda, když se poprvé potkali, a pak ji osvobodil z toho Paketuu. Není příliš velkým překvapením, že to začala brát vážně.”

„O čem to mluvíš?” zeptal se starý muž.

„Hee hee hee. Láska je riziková.”

„?”
-----------------------------------------------

~ Tsumeshogi = shogi, ale jen samostaný problém, který může během hry nastat, a člověk se jej snaží vyřešit tak, aby vyhrál... aspoň co jsem tak pochopila. Je možné, že jsem to pochopila špatně... Představte si to jako problém v šachu. ~

~ Ohledně dotazu na Overlorda: Ano, Overlord v hlasování skutečně s přehledem vyhrál, ale pouštět se do něj nebudu. Více podrobností jsem napsala ve svém Doslovu k MT (zde). Jediná změna, ke které došlo, je, že ze spolupráce na překladu Overlorda s jinou skupinou/jedincem sešlo. Nechtějí mě, protože už mají něco napřekládáno. Takže můžeme jenom doufat, že se to časem někde objeví. ~

~ V příští kapitole "Ohledně Uchimakua Hanabusy" se podíváme za další z hlavních postav příběhu, která je s Shinobuem příbuzensky spřízněná, a na jeho patálie s youkai a Pakety. ~ 


2 komentáře:

  1. ďakujem, takže LÁSKA? Oslobodil ju a už ma v dome dve youkai. Pričom jedna ide po ňom ako moľa po nových šatách.

    OdpovědětVymazat